perjantai 8. maaliskuuta 2013

Hyvää Naistenpäivää naiset :)

Mä kirjotin niin pitkät vastaukset kommentteihin, etten jaksa enää kirjottaa yhtikäs mittään! :D Hei, huomenna (tai siis tänään) on naistenpäivä :) Jeee!


UPEAA NAISTENPÄIVÄÄ UPEILLE NAISILLE <3 

Mä muistutin Arttua tästä päivästä ennen kuin se meni nukkumaan. Saas nähdä muistaako ;) Parasta olis hemmetti :D Ruusuja mulle äkkiä!!!

  
Tää tarjous pitää kyllä kertoa teillekin. Mulle tulee näitä tarjouksia Tradedoublerin kautta (eikä mun tilille oo kilahtanut senttiäkään sieltä, etten mä yritä niillä rahastaa. Ehkä se vois onnistua jos lukijoita ois n.1000 kpl ja tämä olis muotiblogi tai vastaava :D) aina sähköpostiin, mutta mä oon niin armottoman homespää, että harvoin muistan näitä edes jakaa. Mutta tää nyt pisti silmään, koska tää sopii mulle tällä hetkellä, kuin nenä päähän: 

 Tarvitset vain pari Elixir 7.9 -tippaa anti-age-voiteesi alla nähdäksesi vaikutuksen. Voit käyttää tehoseerumia päivittäin - aamulla ja illalla - tai tehokuurina 2-3 kertaa vuodessa, kun ihosi tuntuu väsyneeltä ja näyttää menettäneen kimmoisuuttaan. Elixir 7.9 sopii kaikille ihotyypeille ja kaikenikäisille.
Ei sisällä parabeeneja.

Musta tuntuu, että mä oon vanhentunu parin kuukauden aikana parilla vuodella. Jotenkin niiiin väsyneen näkönen aina välillä, ettei mitään rajaa. Tän seerumin arvo on 43.90e ja sen saa nyt tilaajalahjaksi Yves Rocherilta koodilla: ELIXIR79

Pakko testata! Jospa tän naaman sais taas uuteen loistoon :D Mä kerron teille kyllä sitten tuottiko tämä tulosta :)

Ps. Laitoin tilaukseen muutaman tuotteen, niin kaupan päälle sai vielä ripsivärinkin.

2 kommenttia:

  1. Muista sit tulla joo kertomaan tehosko toi aine, täälläkin kaivattas jotain ehostusta.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä tuun :) Justiin tein tilauksen, että viikon päästä varmaan pääsee testailemaan :)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)