lauantai 23. helmikuuta 2013

Pallomahaa kerrakseen

Huh huh, nyt täällä makoilee kaks pallomahaa. Arttu teki niiiin mahtavaa kanapastaa, että oksat pois :) Siihen tuli Creme Bonjour-valkosipuli&yrtit, ruokakermaa ja mausteita. Mä vedin kunnon satsin ja vielä kolme leipää :D Nyt on niin lötkö olo, ettei jaksa mitään! Mutta on se välillä ihan sallittua. Unohtaa kaikki siivoukset yms. ja ottaa vaan rennosti :) Ai niin! Ja jälkkäriksi vielä (päätettiin kokeilla uutuutta) Dumle-donitseja. Kaikki menee vyötärölle, mutta on se sen arvoistakin!


Eilen saatiin taas päähänpisto lähteä keilaamaan. Ollaan nyt viime aikoina käyty aika monta kertaa, mukavaa touhua! :) Ja mä tein uuden enkkani, hurjat 595 pistettä. On se vaan aika hyvin :) Ja voitin Artun taas :D Se sanoi mulle tänään, ettei sitä ota niin enää päähän häviö, kun tietää, että ei oo säkästä kiinni, vaan oon vaan niin hyvä siinä lajissa!


Torstaina onkin meidän prinsessan 5 vuotis-synttärit <3 Mulla ois ollut silloin päiväkodista haku, mutta lapset ovat hiihtolomalla. Joten mennään Artun kanssa sitten sinne sijaiskotiin viettämään juhlapäivää! Lahja on vielä ostamatta, eikä mulla oo mitään ideaa. Kun lapsilla oikeesti on jo kaikkea! Tuntuu niin typerältä raahata lisää tavaraa sinne muiden joukkoon. Aleksille vein viime synttäreiksi sellaisen Nalle Puh-kirjan, joka oli samalla myös palapeli. Kolme erilaista palapeliä siinä oli, jotka sai koota suoraan siihen kirjaan. Se oli kyllä mun mielestä kiva ja vähän erilainen kuitenkin :)


Eipä tässä nyt tämän kummempia, välillä tälläsiä "huolettomia" päivityksiä vaan :) <3

 
Viettäkää mukava loppu viikonloppu :)

8 kommenttia:

  1. super ihanaa viikonloppua sinne suunnalle! :) <3

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Kyllähän se on :) Ei malta olla silittelemättä :D

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Voiiii...Pallomaha kiittää ja kumartaa :)

      Poista
  4. Ihana masu! Raskaus pukee sua! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onpa ihana kuulla :) Ite kun kuitenkin kattoo vähän kriittisemmällä silmällä itteään :)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)