keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Vauvat mahassa

Voi pylly! Aina, kun mä lupaan kirjottavani seuraavana päivänä, niin se ei onnistukkaan! Eilen oli kyllä sellanenkin häslinkipäivä ettei tosikaan. Nukahdin loppujen lopuksi sohvalle kaheksalta ja samalla unilla aamuun asti :)

Täällä ootetaan kovasti 8 päivää, että päästään ultraan :) Ja 11 päivä meen mukaan Idan tutkimuksiin, kun sillähän on vähän viivästynyt puhe ja käveleminen. Mulle sanottiin se jo silloin heti synnytyksen jälkeen. Eikä mun mielestä viivästys oo ollut kuitenkaan mitenkään merkittävän suuri. Sieltä se on tullut hissunkissun ja varovasti. Ida mulle viimeksi esitteli, kuinka se osaa tulla pitkät portaat alas jo ihan normaalisti, kun aikasemmin se on konttinut ne takaperin jos sitä ei oo pitänyt kädestä kiinni. Kyllä tyttö oli ylpeä itsestään ja niin oli äitikin <3


Laitan tänään tai huomenna sinne kukkakauppaan viestiä, että huolisko ne mut sinne taas työharjoitteluun. Jos pääsen sinne, niin oon sitten varmaan siellä vaan äitiysloman alkuun asti. Se on kyllä mukava paikka! Nyt mulla ei oo autoakaan käytössä, niin tulee pakollinen lenkkikin joka päivä tehtyä samalla, jee :) Mun työpäivä on alkanut yleensä 10.00, mukava aika näin talvella, niin ei tarvii tuolla pilkkopimeässä kävellä. Toivottavasti ovat hiekottaneet kävelytiet kunnolla, etten oo nenälläni tuolla! Nyt varsinkin on niin älyttömän liukasta joka paikassa...

Aleksin pakolliset irvistelyt :D
Niin joo! Voi ei :D Molemmilla lapsilla on nyt kuulemma kans vauvat mahassa :) Aleksi sen ensimmäisenä sanoi. Sitten se lisäsi, ettei se kuitenkaan oo koko aikaa siellä, vaan aina välillä! Voi tota lasten mielikuvitusta :)

Pesukone lopetti näköjään pyörimisen, meen laittamaan pyykit kuivumaan!

Moiiimoiii!

7 kommenttia:

  1. Vooii, kerro sitten miten meni ultrassa! :)
    Haha, ihana toi vauvat mahassa juttu, sulosia! :DD

    Jaksamisia sinne ja toivottavasti pääsisit sinne tuttuun paikkaan harjotteluun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä kerron :)
      On noi lapset kyllä sellasia höpönassuja :D

      Kiitos paljon, toivotaan :)

      Poista
  2. Sulla on kyllä tosi kauniit ja suloiset lapset. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) En voi kyllä väittää vastaan <3

      Poista
  3. Eilen blogis löysin ja oli heti pakko lukee kokonaan:) toivottavasti saat pian lapsesi kotiin, sitä täällä toivotaan jo ihan useamman ihmisen voimalla :) oletko nyt siis lopettamassa koulun?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kun kiva kuulla, että siellä toivotaan meille hyvää :)

      Kyllä mä nyt oon katsonut työkkärin ja opettajien kans parhaaksi keskeyttää opinnot ja mennä työharjoitteluun loppuajaksi. Koska opintoihin tulisi kahden vuoden tauko ja kun ollaan loppujen lopuksi käyty niin vähän vasta asioita, että parempi sitten tulevaisuudessa aloittaa puhtaalta pöydältä :) Mä oon ainakin sellanen homespää etten muista kahden vuoden päästä enää mitään opittua, jos ei sitä ylläpidä koko ajan :D

      Poista
  4. Eilen blogis löysin ja oli heti pakko lukee kokonaan:) toivottavasti saat pian lapsesi kotiin, sitä täällä toivotaan jo ihan useamman ihmisen voimalla :) oletko nyt siis lopettamassa koulun?

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)