maanantai 14. tammikuuta 2013

Kukkuluuruu, mitä kuuluu?

Musta tuntuu, että tämä mun blogi on niiiin tylsä! Aivan saman toistoa jatkuvasti. Blaah! Nyt tarvis uusia ideoita äkkiä!

Pesänrakennusvietti on päässyt valloilleen :) Uskokaa tai älkää, mutta mä kuurasin vessaa kolmelta yöllä :D Oon siivonnut perussiivouksen lisäksi keittiön kaapit, kylppärin kaapit ja seinät, eteisen kaapit ja vielä olis edessä vaatekaappien siivous ja ennen kaikkea päivitys. Ei siinä muu auta, kuin pistää myyntiin ne XS-S- kokoiset farkut ja paidat (tai no farkut ainakin), koska mä en tuu enää IKINÄ olemaan niin pikkuruinen. Eikä pelkästään raskauskilojen takia, vaan en yksinkertaisesti halua enää olla ikinä alipainoinen! Vanhoista kuvista näkee, että ei se kauheen terveen näköistä ole, kun 171 cm nainen painaa 47 kg...MUODOT KUNNIAAN :)


Mä nyt laitan tännekkin parit housut myyntiin, jos täältä vaikka löytyisi halukas ostaja :) Kaikki housut on moitteettomassa kunnossa.

Gina Tricot, Sophie Jeans-farkut. Koko 25. Hinta 15e.+ postikulut (ap.hinta 29.90e)
Gina Tricot, Kristen Jeans-farkut. Koko 25/32. Hinta 25e.+ postikulut (ap.hinta 49.90e)
Vasemmalla: Gina Tricot, Perfect jeans. Koko XS-S. Hinta 10e.+ postikulut
Oikealla: Pieces farkkuleggingsit. Koko XS-S. Hinta 6e.+ postikulut
Mulla on ollut vähän ruokahalu kateissa kolmena päivänä jostain syystä. Kyllä sitä on tullut jogurttia ja hedelmiä syötyä, mutta kunnon ruokaa ei tee oikein mieli :( Eilen kyllä pakotin vauvan takia itteni syömään lasagnea. Eiköhän se sieltä taas kohta normaaliksi palaudu :)

Nyt sitten varmistui, että ensi viikolla alkaa kukkakaupan touhut. Jee :) Pitää nyt tällä viikolla korjata mun pyörän takakumi, koska luultavasti näillä näkymin mä kuljen sinne pyörällä. Tai no saa nyt nähdä, tällä viikolla olis tarkotus marssia pankkiin hakemaan vähän lainaa autoon. Meillä on mennyt niin järki noiden kahden romun kanssa, että päätettiin luovuttaa kokonaan niiden korjaamiset ja hommata kokonaan "uusi" auto. Farmaria olisi tarkotus katsella. 

Artullakin alkoi tänään taas työt ja ihan täpinöissään se oli sinne lähdössä: "Kiva päästä ruuvailemaan pitkästä aikaa!" :D Saanpahan nyt rauhassa täällä puunata huushollia. Vitsi mä oon hermoillu sille, kun tuntuu, että koko ajan saa olla korjaamassa sen jälkiä! Ei siinä mitään, oon itekkin aika kova sotkemaan, mutta sitten kun oon kunnolla siivonnut, niin haluan mahdollisimman hyvin pitää sitä siivoa yllä. Sitten on niin raivostuttavaa, kun toinen jättää vaikka tyhjän maitopurkin pöydälle! AARGH! Tosi helposti mä kyllä ärähdänkin nykyään, se menee kyllä hormonien piikkiin täysin :) Vaikka temperamenttinen oonkin, niin en mä nyt aivan niin helposta oo hermostunut, kuin nykyään. 

Tänään muuten tuli mun tilaamat hajuvesi ja ripsiväri. Plussaa siis lisää parfyymi.fi:lle nopeasta toimituksesta! Tilasin nimittäin noi viime torstai-iltana eli 10. päivä :)

Nyt mä keitän kaffit ja sitten sen vaatekaapin kimppuun!

Loppuun vielä masua :)



4 kommenttia:

  1. Ei oo kovin iso massu vieläkään! Ootan sitä ku turpoot ku pullataikina XDD Haha, ei vaan! :)

    Mä olen ehkä kiinnostunut noista farkuista, lähinnä noista toisista :) Onko lantiomalliset?

    VastaaPoista
  2. Kyllä se päivä vielä koittaa, kun mä oon se pullataikina, laitan sun iloksi sitten kuvaa :D
    Ei noi farkut mitenkään tosi matalavyötäröiset oo. Varsinkaan noi Kristen Jeansit! Eikä kummassakaan persvako ainakaan pääse vilkkumaan, edes mulla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hö ku just ite käytän lantiomallisia enkä muita osaa käyttää :S Hitsi!

      Poista
  3. Hei ää mä oon nii kaua etsiny nuita ginatricon sophie farkkuja!! Onko mennyt jo?:D

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)