torstai 3. tammikuuta 2013

Kukkien pariin taas!

Tulin vaan ilmoittamaan, että ensi maanantaina aloitan taas harjoittelun siellä samassa vanhassa kukkakaupassa  :) Jippijaijee! Mähän oon kohta jo ammattilainen, kun oon saanut niin paljon harjoitusta ;) Tuolla paikassa aion nyt sitten olla äitiyslomaan asti. 


Oikeestaan enää ei edes harmita, että koulu nyt keskeytyy. Nyt on tärkeintä tämä tuleva pieni ihminen (ja Ida ja Aleksi tottakai) ja se, että saan uuden tilaisuuden olla äiti ja näyttää mihin musta on!! 

Tuntuis vaan niiiiin turhalta ajella 120 km päivässä kouluun, kun tietää että se keskeytyy sitten ainakin kahdeksi vuodeksi. Enhän mä nyt todellakaan silloin enää muista mitä nyt on opittu!! Ei sitä vaan voinut tietää silloin, kun koulun aloitti, että tapahtuisi tämä ihana asia :)

Arttu oli eilen ihan fiiliksissä vauvasta :) Kyllä se kans odottaa sitä, kuin kuuta nousevaa! Aikaisemminhan se on vähän toivonut enemmän poikaa (oon sanonut ettei enempää enää tehtäis lapsia), mutta eilen sanoi, ettei oo mitään väliä kumpi sieltä tulee. Ei sitten yhtään! Kovasti se odottelee myös sitä, että saisi tuntea vauvan potkut :) Luin eilen tuota neuvolasta saatua kirjaa ja siellä luki, että aiemmin synnyttäneet voivat itse tuntea jo tässä vaiheessa pienet höyhenenkevyet sipaisut. Itte en oo vielä tuntenut, mutta aina välillä kun nousee ylös tms. niin kohtu jotenkin "muljahtaa" :D En mä osaa selittää, mutta siis tuntee, että jotakin siellä on!


Mitäs muuta...hmm. Eipä tässä oikein oo mitään sen kummempia tapahtunut. Artulla meinaa seinät kaatua päälle, kun sillä alkaa vasta 14 pv. työt. Hemmetin lomautukset! 

Huhhuh! Just luin facesta tuttavien erosta. Mä oon pitänyt niitä niin täydellisenä parina aina ja nyt on sitten käynyt näin :( Niin se elämä heittää yllätyksiä eteen. Eipä sitä voi koskaan tietää mitä tapahtuu. Joskus oikein pelkää parisuhteessa elämistä jotenkin...Justiin se, että satuttaa siinä itsensä. Pystyisittekö te antamaan pettämisen anteeksi ja jatkamaan suhdetta? Mä en ikipäivänä. Se olis sellanen juttu, jonka yli mä en pääsisi. Sehän kummittelis koko ajan mielessä ja aina on sitten se vaara, että se tapahtuu uudestaan. Mutta mulla on kyllä 100% luottamus tossa asiassa Arttuun. Me ollaan monet kerrat puhuttu tosta asiasta ja se on ihan yhtä tärkeetä Artullekin. Just viimeks eilen oli tosta puhetta, kun katottiin Tabu-ohjelmaa. Arttu sano, että pettäminen on maailman itsekkäin teko, eikä silloin ole kysymys syvästä rakkaudesta jos niin pystyy tekemään. On se kyllä itsekästä. Hyi hitto, oman hetkittäisen himonsa takia on valmis satuttamaan toista niin pahasti :( YÄK! 

Kertokaapa mulle olisko teillä jotain toiveita postausten suhteen? Tänne on tullut jonkin verran uusia lukijoitakin :) Hienoa! Kivaa, tervetuloa kovasti kaikki!! Jos haluatte kuulla tämän neidin mielipiteitä jostain, niin antaa tulla :) Leppoisaa loppuiltaa kaikille <3 Me lähetään kohta kyläilemään veljen ja sen tyttöystävän luo. Pitää ottaa pleikkarilla jalkapallomatsi veljeä vastaan :) Pelit on nyt 1-1, eli tänään selviää turnauksen voittaja. On se jännää :D Wiitäkin pitää kyllä pelata, oon ihan hurahtanut siihen! Se on oikeesti vielä tehokas liikuntamuoto, kyllä siinä hien saa pintaan, kun tosissaan pelaa. Ja minähän pelaan ;)


PS. Tänään illemmalla tai huomenna tulee pieni arvonta :)

2 kommenttia:

  1. Moikka,

    olen ollut muutaman kuukauden poissa koneelta ja oli ihana päästä takaisin sivuillesi lukemaan mitä sulle kuuluu..
    Unohda IhanaNainen kaikki muut, ketkä sun elämästä puhuu pelkkää pas**a! Sinä tiedät miten asiat on, muulla ei ole väliä!! (Tarkoitan sitä vauva-lehden ketjua.)
    Upeaa ja loistokasta uutta vuotta ja tsemppiä odotukseen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ilahduttavasta kommentista Piritta :) Ja ihan totta turiset <3
      Oikein hyvää vuotta 2013 sulle myös, toivottavasti on oikein ihana ja rakkauden täyteinen vuosi :) <3

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)