torstai 24. tammikuuta 2013

Hiusjuttuja ja pidennykset myynnissä!

Mä oon useasti täälläkin tuskaillut hiusteni kanssa ja ollut epätoivoinen, kun en ole saanut pidettyä pidennyksiä hyvässä kunnossa paria viikkoa kauempaa. No nyt saan ilokseni ilmoittaa, että ongelma on ratkaistu! Jabadabaduu :)

Kun sain sen typerän päähänpiston värjätä hiukset punaisiksi, niin siitähän alkoi sitten yhden sortin hiuskriisi! Punaisesta en tykännyt sitten yhtään, ehkä pääsyy siihen oli, että sävy oli aivan liikaa viininpunaiseen kallistuva. Enemmän mun mieleen ois ollut kirkkaanpunainen tms. Parturissa mun pää muutettiin punaruskeaksi. Ähh, en tykännyt. Taas syy oli väärä sävy. Se väri oli...ei minkään värinen. Näytti kulahtaneelta heti alkuunsa. Ja oma tukka oli paaaljon vielä punaisempi, kuin pidennykset.


Koska mä en todellakaan halunnut enää tuhlata kampaajalle rahaa varsinkaan, kun oon lähteny sieltä niin useasti viime aikoina pettyneenä, niin päätin ottaa ohjat omiin käsiin :) Silläkin uhalla, että tukka on joko a) totaalisen pilalla b) sitä ei oo enää ollenkaan päässä.

Nakitin äitin laittamaan mulle ainoastaan noihin päällihiuksiin vaaleita raitoja ja vaihdoin osan ruskeista pidennyksistä ruskea-vaalearaidallisiin. Pidennykset oli siis tämän väriset:


Vähän jännitti tuleeko omista hiuksista lähellekkään mitään tollasta. Lopputulos oli kuitenkin yllättävänkin hyvä:


Mulla oli vanhoja vaaleita pidennyksiä kaapin pohjalla ja laitoin ne vielä päähäni vaaleamman tuloksen saamiseksi. Oon kyllä ollut tyytyväinen näihin :) It's a miracle! On tosta värjäyksestä nyt varmaan jo kuukausi, mutta ajattelin nyt tehdä siitä ihan postauksen, kun pää muuten lyö tyhjää :)

Sitten niihin ihaniin tuotteisiin, joilla oon saanut pidettyä hiukset hyvässä kunnossa:

Doven öljypitoinen hoitoaine. Ihan peruskauppa-tavaraa , mutta TODELLA hyvää!
Ja tässä se varsinainen pelastaja! Goldwellin Elixir. Ostin tätä kampaamosta ja hinta oli alle 20e. Tätä ei tarvita, kuin hiusten pituudesta riippuen 1-2 pumppausta, joten on myös todella riittoisaa. Ja aivan IHANA tuoksu!
Pidennysasiaa vielä sen verran, että nyt tosiaan on löytynyt se täydellinen teippikin. Joka ikisestä teippimerkistä, mitä oon kokeillut on jäänyt kauheet liimaklöntit hiuksiin ja tehnyt niistä ihan tahmeat ja koppuraiset, vaikka kuinka olisi käyttänyt teipinpoistoainetta. Siinä sitten kun yrität sitä saada pois menee ikuisuus ja lähteehän siinä väkisinkin tukkaa päästä :( Ei kiva juttu ollenkaan! Mutta Simply Naturalin teipistä ei jää minkäänlaisia liimajäänteitä ja lähtee oikein mukavasti irti, repimättä omia hiuksia. 



PS. Mulla olis 20 osiota keskiruskeita ja14 osiota tummanruskeita teippipidennyksiä.Vaaleanruskeat hiukset on alunperin tilattu Rapunzel of Swedeniltä ja olivat sävyä #18 eli dark blond. Tummanruskeat ovat olleet alunperin sävyä #60. Päässä eivät ole olleet, kuin pari viikkoa, joten hyvässä kunnossa ovat! Oikein hyvin riittää koko pään pidennykseen, varsinkin jos vaikka värjää noi keskiruskeat myös tummemman ruskeiksi. Että jos jotakin kiinnostaa, niin laita viestiä kommenttiboksiin tai sähköpostiin: heidiiiz84@gmail.com!
Niin joo! Löytyy myös 8 osiota viininpunaisia/burg- sävyisiä pidennyksiä, tilattu Charmhairilta, jos joku haluaa vaikka raitoja tai tuuhennosta. Kaikkien hiusten pituus on n. 45cm.

Hinnat:
Vaaleanruskeat: 30 e
Tummanruskeat 20 e
Jos ottaa molemmat, saa 45 e.
Viininpunaiset: 15 e (nämä olleet päässä n. viikon)
Hinnat sisältää postikulut!

Mä laitan tän illan aikana tai viimeistään huomenna muitakin juttuja tänne myyntiin. Pitää päästä ylimääräisistä vaatteista sun muista nopsaa eroon! :)

9 kommenttia:

  1. Onko ne punaset pidennykset kans teipit? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No höh ku mä en osaa sellasii laittaa :( ois vaan kiva saada jotain "pysyvää" ku ketuttaa näitten klipsien kans taistella :D

      Poista
    2. Voi kuule, mäkin oon oppinut laittaa ne ihan itte, niin kyllä siihen muutkin pystyy :D Tai nakitat homman jollekin kaverille, niin sen pitäs olla vielä helpompaa. Mun mielestä YouTubesta löytyy aika hyviä ohjeitakin laittoon :)

      Poista
  2. heidi,onko hiukset vielä kaupan? :)mä olisin kiinnostunu ;)

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Ja mä tykkään kans kovasti!:) Oon tämän värisistä hiuksista haaveillut ikuisuuden ja nyt sain ne itse aikaan ja ihan puolivahingossa :D

      Poista
  4. Hei onko sulla vielä noi punaset myynnissä???! :D

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)