sunnuntai 13. tammikuuta 2013

Hajuvettä ja hohtokeilausta

Heipähei!

Idan lääkärikäynti meni oikein hyvin. Voi sitä pientä, kuinka se jännitti :( Mutta oli ihan innoissaan, kun huomasi, että mä tulin sinne. Mun sylissä se sitten halusikin olla, kun mentiin lääkärin huoneeseen. Ida kyseli koko ajan, ettei kai sille tehdä mitään. Mutta todella reippaasti se sitten antoi lääkärin tutkia. Olin kyllä ylpeä, kun tyttö oli niin reipas <3 

Tutkimuksen jälkeen sijaisäiti eli mumma sanoi tarjoavansa mulle kahvit ja niin mentiin sairaalan kahvilaan! Oli mukava viettää niiden kanssa aikaa tällä lailla. Aleksi ja paappakin liittyi meidän seuraan hetken päästä. Aleksi oli ollut paapan työmaalla mukana ja oli kuulkaa niin työmiestä, että :D Eväsleivänkin oli kuulemma syönyt, niinkuin työmiehet  tekee. Aamulla Aleksi oli miettinyt saako hän palkkaa ollenkaan :D Mutta oli tullut siihen tulokseen, että on niin pieni ettei saa vielä! Voi sitä mun pientä miestä <3


Jäi kyllä tosi kiva fiilis tosta käynnistä. Jotenkin on niin ihanaa, että sijaisvanhemmat huomaa, kuinka lapset mua rakastaa ja kuinka meillä on aina mukavaa yhdessä. Kyllä varmasti sijaisvanhempien sana painaa paljon koko huostaanottoprosessissa. Nämäkin tietää miljoona kertaa paremmin mun ja lasten väleistä, kuin sossun väki, jotka istuu toimistolla kirjaamassa kaikki negatiiviset asiat ylös. Lasten kanssa oleminen ja muut tärkeät asiat sivuutetaan täysin!

Siinä vielä, kun käveltiin autoille yhdessä ja halasin ja suukotin lapset ja kävelin omalle autolle, niin kuuluu: "ÄITI!" Mä käännyin ja Aleksi ja Ida juoksi mua kohti: "Me tullaan vielä halaamaan sua!" Mumma sitten huikkasi, että kerkes tulla jo ikävä :) Oioioi, kun sydän pakahtuu rakkaudesta <3


Pitkästä aikaa ostin (tai no tilasin) itelleni jotain. Mun lemppari hajuvesi vetelee viimeisiään, joten oli aika ostaa jotain uutta. Aluksi ajattelin Burberryn Britiä, mutta päädyin kuitenkin supermakeaan tuoksuun, Pink Sugariin. Ens kuussa toi Brit on kuitenkin pakko ostaa, jäi sen verran kaivertamaan mieltä ;) Varmaan monelle tämä sivusto onkin tuttu, mutta jos siellä ruudun toisella puolella sattuiskin olemaan joku, jota ei tätä vielä tiedä, niin http://www.parfyymi.fi/, tuolta löytyy joka makuun hyviä hajuvesiä ja kaikenlisäksi todella edullisesti! Muualta en tosiaan aiokkaan enää tilata :)

Samasta paikasta saa myös ripsivärejä. Tämän laitoin myös tilaukseen, koska ripsari vetelee niin ikään viimeisiään!

Noista hinnoista vielä, että esim. Burberry Britin (50ml) suositushinta on 64.95e ja tuolta Parfyymi.fi sen saa hintaan 35.95e. Että hyvä paikka todellakin :)

Käytiin tänään Artun kanssa hohtokeilaamassa! Meillä oli kyllä niin tasaista, mutta pirskeles vie, vei se Arttu kuitenkin voiton loppujen lopuksi. Mutta nipin napin ;)

Huomenna sitten selviää arvonnan voittaja! Kello 18.00 asti on aikaa osallistua, sitten tuun ilmoittamaan onnekkaan voittajan :) 

Mukavaa viikonloppua kaikille!

2 kommenttia:

  1. Onks noi ihan aitoja hajuvesiä? Tuntuu jotenkin siltä että ois koira haudassa tossa verkkokaupassa.. Suomi on niin kallis maa :D Ja noi on aika halpoja verrattuna niihin hintoihin mihin yleensä törmää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä ainakin toi minkä mä tilasin oli ihan aito ja samanlainen, kuin muut mitä oon nähnyt :)Onhan ne tosi halpoja, mutta en usko et ne mitään jäljitelmiä on!

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)