perjantai 4. tammikuuta 2013

Arvontaa

Tässäpä sitten lupaamani arvonta:


Voittopussukka sisältää:

- kasvonaamion
- 4 hiusten hoitoainenäytettä
- 2 helmirannekorua
- 2 pakettia ruskeita piilolinssejä ilman vahvuuksia. (Kuvassa kylläkin vain 1 pkt.) Nämä piilolinssit ovat kuukauden käyttöön. Yhdessä paketissa siis kaksi linssiä. 

Arvonnan (vanhat ja tutut) säännöt:

- 1 arvan saat jättämällä sähköpostiosoitteesi
- 2 arpaa saat liittymällä lukijaksi
- 3 arpaa saat kertomalla arvonnasta blogissasi

Muista mainita monellako arvalla olet mukana :)

Arvonta päättyy 13.1.2013!

ONNEA!!!

39 kommenttia:

  1. 2 arpaa, kun oon lukija ja sähköposti juissitane@hotmail.com

    VastaaPoista
  2. 2 arvalla mukana. :)
    ncninan@gmail.com

    VastaaPoista
  3. olen lukijasi, ja spostini on epejay@wippies.fi osallistun siis kahdella arvalla :)

    VastaaPoista
  4. 2 arpaa, kans lukija jemati@luukku.com

    VastaaPoista
  5. Voi vitsi miten ihana palkinto! (:

    2 arvalla olen mukana.

    suszu_91@hotmail.com

    VastaaPoista
  6. 2 arpaa :)

    jenspajensku@gmail.com

    VastaaPoista
  7. 2arpaa:-)

    P.kauppinen@luukku.com

    VastaaPoista
  8. Yhdellä arvalla mukana :) Tosi kiva arvonta!
    minuhno at gmail.com

    VastaaPoista
  9. 2 Arvalla. :)'

    memmmeli@gmail.com

    VastaaPoista
  10. 2 arpaa :) oon lukija. annmarik@windowslive.com

    VastaaPoista
  11. 3 arpaa!!! :)

    heltsuh@jippii.fi

    VastaaPoista
  12. 3 arpaa! :)
    riikkahaikonen@gmail.com

    VastaaPoista
  13. 2 arpaa :)

    hheeeidi@hotmail.com

    VastaaPoista
  14. 2 arpaa. Liityn lukijaks :) ja sähköposti on heli.perttu@luukku.com

    VastaaPoista
  15. Arvalla mukana :) sara91-@hotmail.com

    VastaaPoista
  16. hekufi@gmail.com ja liityin lukijaksesi ihan kunnolla :) Eli kahdella arvalla mukana!

    VastaaPoista
  17. 2 arpaa! :)

    rakkauttasuurimmillaan@gmail.com

    VastaaPoista
  18. 2 arpaa :) mira.ikonen@hotmail.com

    VastaaPoista
  19. 3 arpaa! :) jonna.arpiainen@hotmail.com

    VastaaPoista
  20. 2 arpaa ! :-)

    ilona_kinnunen@msn.com

    VastaaPoista
  21. Kahdella(2) arvalla olen mukana! :)

    rouzguli_93@hotmail.com

    VastaaPoista
  22. 2 arpaa! :) nemina-@hotmail.com

    tää bloggeri on taas jotain sekoillu eikä oo pitkään aikaan ilmottanu sun uusista postauksista!! >:( mä aloin sit miettimään et mitä sulle kuuluu ku et oo (muka) kirjotellu pitkään aikaan ja täällähän oli heti moooonta sellasta postausta jota mä en ollu nähny, ehin jo pelästyä et tää blogi on hävinny! :(

    VastaaPoista
  23. Ihana palkinto, kahdella arvalla olen mukana.
    idisca@gmail.com

    VastaaPoista
  24. 2 arpaa (:
    maijja@windowslive.com

    VastaaPoista
  25. aaaa himottais!!
    1 arpa:)
    suvi.lahdemaki@gmail.com

    VastaaPoista
  26. voi ei, oon jo kauan miettinyt ruskeiden piilareiden kokeilemista, sekä sain noita wellan hoitoampulleja joululahjaksi (jotka on pelastanut muuten mun tukan)ja just meni niistäkin viimeinen :( eksyin tänne blogin kuin tilauksesta!:D 2 arvalla siis mennään,liityin lukijaksi ja ehdottomasti jään seurailemaan!
    mmariaa95@hotmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sepäs sattui sitten sopivasti :D Tervetuloa vain kovasti seurailemaan! :)

      Poista
  27. Kahdella arvalla olen mukana. Kivat palkinnot.
    salakkala@hotmail.fi

    VastaaPoista
  28. 2 arpaa. <3
    juliamillennium@hotmail.com

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)