torstai 13. joulukuuta 2012

Parempia masuja

No nyt mä laitan parempia masukuvia, kun se edellinen, oli niin turvoksissa otettu kuva, että huhheijaa! Ahh, kohta on sormet paksut nakit ja loppusuoralla nenäkin levenee. Jabadabaduu! Mä en oo koskaan tajunnu, kuinka jotkut tuntevat olevansa raskaana kauneimmillaan. Oonkohan mä liian itsekriittinen? Arttu mulle tänään sano, kun stressasin taas vaihteeksi tukkaani: "Kulta, kun sä et tajua, että sussa on paljon muutakin kaunista, kuin ulkonäkö!" Sitten mä tottakai viisastelin naiselliseen tapaan, että jahas, eli mä oon siis rumentunu! Arttu sitten siihen: "Et todellakaan, kun sä vaan stressaat sitä aivan liikaa!" Ah, on se ihanaa omistaa mies, joka osaa yllättää kauniilla sanoillaan :)

Mutta ne kuvat siiiiis:



Ps. On ollu jo pari päivää paljon parempi olo :) Ei vielä ihan normaali, mutta jo paljon parempaan suuntaan ainakin menossa! Ahh...

11 kommenttia:

  1. Olispa mulla noin pieni maha edes "normaali"tilassa! :D Ihanan värinen tukka sulla nyt taas. Kaikkihan sulle passaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höpö, höpö höntti!!!! Tää tukka on vasta välivaihe :D Noo, ei siihen ny enää kauheesti muutoksia tuu, vaaleita raitoja vaan enemmän, mutta pitää antaa näiden harvojen karvojen vähän levätä välillä :D

      Poista
  2. Ihanaa, kohta sulla on jo iso masu :) Ja onnea kihloista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, parin kuukauden päästä alkaa olla jo varmaan ihan kivan kokonen :D Ja kiitos paljon <3

      Poista
  3. Ihana kuulla viimein vähän kuulumisiasi ja että pahoinvointikin on vähän helpottanut! :) Miten lapset on ottanu uudet vauvauutiset?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että postaus ilahdutti :) Lapset oli vähän ihmeissään, kun kerroin,että äitin mahassa on taas vauva. Ne kysyivät: Muuttaako se meille? :D Alekis harmitteli, kun se ei ollut saanut syöttää jotain vauvaa jossain, niin mä lupasin, että pikkuveljeä/siskoa saa syöttää äitin kanssa ja muutenkin auttaa :) Se on hyvä ottaa isommat lapset mukaan lapsen hoitamiseen, niin tuntevat itsensä tärkeäksi, eikä jää ulkopuolelle <3

      Poista
  4. Mulla on ihan samanalainen maha :D Menossa 7+4 :) viikko sit oli vielä isompi,mut seoli onneks vaan turvotusta. Toivottavasti tää maha ei hirveetä vauhtia kasva ettei lopussa oo valtava sitte :D Ensimmäinen kuitenki vasta :) Millä viikoilla siellä mennään nyt? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla kans toi mahan koko vaihtelee aika paljonkin, ihan just turvotuksesta riippuen :) Tässä ei juurikaan sitä turvotusta oo, niin antaa aika realistisen kuvan! Mulla on nyt 11-12 viikko menossa. Ihan tarkalleen ei osaa sanoa, kun mä en ollut ihan varma menkkojen viimesestä päivästä. Ens viikolla on ultra, niin sitten saa onneks tietää tarkan ajan :) Mukavaa odotusta sulle! Oii, se on niin jännittävää vielä, kun ekaa odottaa: kaikki on uutta ja ihmeellistä <3

      Poista
    2. Äläpä :) Mulla oli tänää ultra kun viimesimmät menkat mitkä oli niin kesti päivän ja pientä tiputtelua van,nii varmistettiin että oliko ne sit oikeet vai ei,ilmeisesti oli mut tosi niukat vaan. Ultrassa ei kumminkaa mitenkää hirveesti mitään näkyny,sydänäänet onneks kuulu :) Muttta onnnea vielä kihlauksesta! <3 Sun postauksia on tosi mukava lueskella,käyn joka päivä kattelemassa onko tullu uutta! :)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)