tiistai 18. joulukuuta 2012

Niinpä tietysti!


Hohhoijaa. Ton sivuston sais lailla kieltää! Mä en oo ikinä ymmärtänyt, enkä tuu ikinä ymmärtämään ihmisiä, jotka saa nautintonsa toisia arvostelemalla ja haukkumalla...Säälittävää. Ei edes vaivauduta lukemaan blogia, vaan heti kun luetaan sana HUOSTAANOTTO, niin aletaan vittuilla. Huvinsa kullakin.

Mä oon jo tekemässä uuden lapsen tuosta vaan korvaamaan vanhat :D Ja siis tavallisilta, kunnollisilta ihmisiltä ei lapsia huostaanoteta. Kyllä, me ollaan kaikki juoppunarkkarihulluja, jotka ihan huvin vuoksi yrittävät saada lapsiaan takaisin ja vieläpä nolaamme itsemme kirjoittamalla tarinamme netissä. Vieläpä omalla naamallamme ja nimellämme! Miksiköhän ihmeessä mä tekisin sellaista, jos mulla olis kauheasti luurankoja kaapissa?

Ja teille rekisteröityneille ja pitkäaikaisille lukijoille: Tuhannet kiitokset ymmärtämisestä ja tsemppaamisesta. Kun lukee noita inhottavia kommentteja tuntemattomilta ihmisiltä, niin kyllä todellakin osaa arvostaa, niitä jotka ymmärtää ja jaksaa olla tukena. Ootte sanoinkuvaamattoman tärkeä tuki mulle, kiitos! <3


6 kommenttia:

  1. Tuolla palstalla nyt ei osata kuin arvostella ja iso osa kommenteista on todella ala-arvoisia. Ei sinne kannata mennä itseään kiusaamaan. Turhanpäivisiä ihmisiä täynnä, jotka purkavat omaa pahaa oloaan muita haukkumalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan totta. Kirjoitin sinne vielä ensimmäiseen viestiin, että toivoisin, että haukkumiset ja arvostelut jätettäisiin pois, oon mielestäni jo rangaistuksenn saanut. SILTI alkoi heti tulla aivan älyttömiä kommentteja. Mä en ensinnäkään oo halunnut tosiaankaan mun blogin osoitetta sinne, se on vihoviimenen paikka! Oon kyllä kuullut jo aiemmin pelkkää paskaa kyseisestä sivustosta. Samaa asiaa siellä toitotetaan ja kuvitellaan olevansa kovinkin fiksuja. Siellä ei osata lukea, eikä myöskään arvostaa muita ihmisiä. Oikein ihana "VAUVA"-palsta! :D Ihanaa odotusta/vauva-arkea vaan kaikille tollasten seurassa, huhhuh :)

      Poista
  2. Älä välitä tommosista. musta oot kyllä rohkea kun kerrot kokemuksistasi.Jollekin saman kokeneelle iso apu ja tuki. Varmasti on paljonkin ihmisiä jotka kokevat juuri väkivaltaa suhteessaan ja joutuvat kamppailemaan elämässä sekä kokemaan lapsensa menettämistä ja huostaan ottamista.Monet vaikenevat asiasta, valitettavasti. Samalla oot näyttäny tän blogin ansiosta että kaikesta voi selvitä.Miten rakentaa elämä uudelleen.. tommoset jotka haluaa pilata ja pahoittaa toisten mieltä ei ole nähnyt tai kokenut mitään vastaavaa. Varmasti mieli muuttuu jos he kokisivat yhtäpaljon kuin sinä.oikein hyvää joulua sinne! ja toivottavasti joku päivä saisitte koko perheenne taas yhteen:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos aivan ihanasta ja rohkaisevasta kommentista :) <3 Hyvää joulua sulle myös!!

      Poista
  3. Huh huh, en viittinyt edes paria kommenttia enempää lukea, kun alko niin ärsyttämään..! Helppo niiden on sanoa, kun eivät mistään mitään tiedä, eivätkä edes vaivaudu miettimään asioiden toista puolta, tai mitään muutakaan! Turha välittää, kunhan haluavat itsensä nostaa jollekkin jalustalle ja olla vähän parempia ihmisiä.. Huoh, tsemppiä!

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)