tiistai 25. joulukuuta 2012

Kuvia meidän joulupäivästä

Mä unohdin eilen kaikessa tohinassa kameran kotiin! Kyllä otti päähän, murr. Mutta tässä vähän tunnelmia kotoa tästä joulupäivästä kuitenkin:


Anopilta eilen saadut Iittalan tuikkukipot <3

Kummitädin lahja Aleksille. Idallekin on oma. Ovat olleeet niin kilttejä, että saavat lahjoja vielä joulun jälkeenkin ;)





"Pikkuisen" nyljetyn näköinen kinkku :D Artulla on vissiin ollut nälkä!

Ja sitten vaan ollaan ja röhnötetään sohvalla ja katotaan kaikenmaailman jouluhömppää loppuilta :)

6 kommenttia:

  1. Hyvää joulua! :) Mitäs sait Artulta ja muilta lahjaksi?

    Ootko muuten lopettanut tupakoinnin?

    -H

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Artun kanssa tehtiin sopimus, ettei ostettu mitään lahjoja toisillemme, kun kummallakaan ei ollut oikein mitään toiveita. Mielummin ostetaan sitten jotain itsellemme, kun tarvitaan ja löydetään jotain kivaa:)Alennusmyynnitkin kuitenkin tulossa ;) Ja mä sain 20.12 synttärilahjan Artulta, nii se riitti ;) Sain topin, meikkivoiteen ja ripsarin. On toi ihme ukko, kun se osaa ostaa JUST oikean sävyisen voiteen!! :D Paremman sävyn se oli nytkin mulle ostanut, kun mä ite viimeksi. Ei ymmärrä :D Muilta saatiin sitten: aterimia, Iittalan tuikkukipot, keittiövälineitä, villasukat, suklaata, Tupperwaren mittoja, käsipyyhkeet yms.

      Ja olenhan minä! Jes! Vaikka suoraan sanottuna koville on ottanut. Alkuun meni vielä muutama päivässä. Sitten oli pakko ottaa sähkötupakka käyttöön (kun just veli oli saanut sillä lopetettua tupakanpolton, niin ajattelin et siitä vois olla apua. On kuitenkin ihan mielettömän vaikeeta tälläsessä helvetin stressaavassa elämäntilanteessa lopettaa ihan tosta vaan, vaikka tietää ettei se vauvalle hyväksi ole todellakaan). 2 mg nikotiinimäärällä menin jonkun aikaa ja nyt oon siirtyny siihen nikotiinittomaan. Vaikka oon kyllä välillä sortunu tiukan paikan tullen sitten ottamaan tota nikotiinipitoistakin! Mutta lääkärissä mulle sanoivat kun kyselin yleensäkin tosta sähkötupakan käytöstä raskausaikana, että vaikka käyttäisin sitä nikotiinillistakin niin se on huomattavasti parempi vaihtoehto, kuin tupakka. Tupakassa nyt on tuhansia myrkyllisiä aineita, että tottahan se. Mutta kyllä mä haluan TÄYSIN tosta nikotiiniriippuvuudesta eroon. Ja kyllä se onnistuu :)

      Tulipa pitkä selostus :D Mä oon meinannut ton asian itse asiassa ottaa postauksessa puheeksikin, mutta on unohtunut sitten!

      Mä en voi toivotella enää sulle hyviä jouluja, joten toivotan siis oikein ihanaa uutta vuotta!! <3

      Poista
  2. Sulla on tosi kiva blogi , jään lukijaks ! (:

    Käy ihmeessä kurkkaamassa mun blogia ja jos kiinnosta niin liity toki lukijaks (: !

    http://alisajasuski.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Kiva kuulla ja tervetuloa kovasti :)

    Ja käyn kurkkaamassa sun blogia!

    VastaaPoista
  4. Hieno homma, se röökinpolton lopettaminen ei ookkaan ihan pikku homma! Mut jos motivaationa on maailman tärkein asia niin kyllä onnistuu <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei se helppo juttu oo todellakaan!! Mutta onneksi parempaa motivaatiota ei kyllä voi ollakkaan :)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)