maanantai 17. joulukuuta 2012

Julkista taas

Otin riskin ja laitoin blogin taas julkiseksi :) Anonyymit kuitenkaan ei pääse kommentoimaan, että ihan niin rohkea en vielä ollut kuitenkaan :D 

Käykööt arvostelijat ja lastensuojelijat lukemassa, yks lysti mulle! Sitäpaitsi jos häirintää tulee, niin ainahan voi viedä asian eteenpäin ;) 

Kuitenkin, kun tämä raskaus tässä etenee, niin olisi mukava saada lukijoiksi/tutustua samassa tilanteessa oleviin äiteihin. Meinasin tehdä tosiaan aluksi ihan oman blogin odotusajalle, mutta tulin siihen tulokseen, että helpompi se on tehdä näin :) 

Ne jotka ei mun elämästä kaikkea tiedä ja uskovat joitakin valehtelijoita, niin itsensähän ne siinä munaavat, kun tulevat tänne laukomaan "totuuksiaan". Minä, Arttu ja läheiset tiedetään, mikä on totuus ja se riittää! Ei viitsi antaa muutaman idiootin pilata multa tätä iloa, kuitenkin tykkään itse enemmän pitää tätä julkisena, koska näistä kokemuksista voi ihan oikeasti olla joillekin jopa jotain apua :)

Mukavaa illan jatkoa vanhoille ja mahdollisille uusille lukijoille. Love ya! <3


8 kommenttia:

  1. Luin sun blogia sillo ku se oli julkinen.. hihii vähän ihana nyt lukea taas ja vieläpä se että oot raskaana ja että lapsiasia on edenny taas pikkasen :) onnea kovasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä kiitän kovin paljon :) Ja kiva kuulla, että ilahduttaa, kun blogi on taas julkinen :) Kyllä mäkin tykkään näin enemmän!

      Poista
  2. ihanaa että laitoit blogisi jälleen julkiseksi. sinun blogisi on yksi lempi blogeistani. laitoit minulle kutsun kyllä siihen salattuun blogiin, mutta se ei toiminut enkä saanut sinuun mitenkään enää yhteyttä. Nyt pakko lukea kaikki vanhat postauksesi, ja onnea uudesta raskaudesta, ja toivottavasti saat iidan ja aleksin pian kotiin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei toiminut? No voihan kökkö :/ No, mutta nyt pääsee taas kaikki lukemaan, onpahan ainakin uusia uutisia :)
      Ja kiitos paljon <3 Ja täällä toivotaan samaa niin hartaasti, kuin voidaan :)

      Poista
  3. Heippa pitkästä aikaa!Ja suuren suuret onnittelut vauvasta ja kihloista <3 Ihmettelin kun tänään bloggeriin kirjauduin ja näkyikin sun blogi taas listassa mutta ihana huomata että olet julkiseksi tämän taas laittanut.Itselläni oli vaikea aika menossa kun puhuit että laitat blogisi vain kutsutuille ja en sitten ehtinyt sulle viestiä laittaa että tahdon jatkaa blogisi lukemista kun jo yhtäkkiä sun blogi katosi :/ En tiedä muistatko mua mutta mulla kans silloin reilu vuosi sitten todettiin masennus kun mulla oli vaikea selvitä lapsen kuolemasta(kohtukuolema) ja aloin kans käydä perheneuvolan puolella asiasta puhumassa ja aloitin masennuslääkkeet.Hain myös sinne teuvalle kouluun joten mua kiinnosti tavallaan sama ala kuin sua :) Muistuuko mitn mieleen? :D Kouluun tosiaan en mennytkään sen pitkän välimatkan takia ja masennuslääkkeet/asioiden käsittely ja niistä puhuminen auttoi oloa ja nyt olenkin myös raskaana ja niinkin pitkällä että olisi enään max.3,5kk jäljellä <3 Masennuslääkkeet lopetin kun olin kolmannella kuulla ja hyvin olen ilman niitä pärjännyt,onneksi...Aivan ihana kuulla että sulla/teillä menee hyvin ;) Vielä kun saatte lapset kotiin niin elämänne pääsee kunnolla alkamaan <3 Paljon haleja! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottahan nyt toki mä sut muistan :) Heiii, mahtavaa, onnea hirmuisesti uuden tulokkaan odotuksen johdosta <3 Onpas ihana kuulla iloisia kuulumisia!
      Ihan hyvä ettet sitten kouluun mennyt, noiden asioiden kanssa on turha hötkyillä jos vähänkään epäilyttää vielä oma terveys! Ja hienoa, että oot pärjännyt ilman lääkkeitä. Itsellä varmasti myös sama juttu edessä, sitten viimeisellä kolmanneksella! Toi mun masennuslääke vaan pitää lopettaa todella pikkuhiljaa, kun siitä tulee ihan järkyttävät oireet, jos sen vaikka parina päivänä putkeen unohtaa ottaa :/ Vähän kyllä jännittää, mutta vauvan terveys on tottakai tärkeintä <3 Mukavaa ja rauhallista loppuraskautta ja samoin joulun odotusta :)

      Poista
  4. Hei! Kivaa että blogi on taas julkinen. Bongasin yhdestä toisesta blogista jota seuraan että tämä näkyy taas kaikille :) Ja mitä mitä...heti luin kaikki postaukset ja ONNEA! Kaikesta! Raskudesta, kihlauksesta ja lasten mahdollisesta kotiuttamisesta. Mukavaa että asiat on alkanu lutviutuun parempaan suuntaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua harmitti kovasti silloin tätä blogia salaiseksi laittaa, mutta oli pakko saada jonkinlainen mielenrauha edes vähäksi aikaa :) Nyt on tapahtunut niin paljon ihania asioita, ettei mua haittaa vaikka joku tietämätön tänne tuliskin lässyttämään!
      Ja KIITOS, KIITOS kovasti kaikista onnitteluista <3

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)