torstai 20. joulukuuta 2012

Jouluostokset hoidettu!

Kauppojen ryysiksestä selvitty! Jestas, että oli joka paikka täynnä porukkaa. Ja tein vielä sen suuren virheen, että menin kauppaan NÄLKÄISENÄ! Sitä ei koskaan saisi tehdä, koska mun tulee sitten paljon helpommin ostettua jotakin turhaa. Toisaalta, nyt on joulu tulossa, että kai sitä saa hyvällä omalla tunnolla vähän herkutellakin enemmän :)


Mä oon nyt laiska ja heitän vaan ranskalaiset ja nakit uuniin. Sitten olis tarkotus paistaa joulutorttuja :) Ne on kyllä suurta herkkua mulle. Ja on sitten tarjota jotain veljelle ja sen tyttökaverille, kun tulevat huomenna synttärikahveille! Tänään ne virallisesti on, mutta samapa tuo. Päivä sinne tai tänne! :) Nyt on onneksi kaikki lahjat ostettu, jippii! Ainut mikä vielä pitää ostaa, on jonkunlainen jouluinen kukka-asetelma sijaisvanhemmille. Yritin nyt jo kattella sellasta, mutta ei osunut silmiin mitään oikein nättiä. Sunnuntaina me sinne kyllä vasta ollaankin menossa, että kerkeehän sen vielä hyvinkin!

Kuinkas teillä on jouluun valmistautuminen sujunut? Onko lahjat ostettu ja paikat siivottu? :D Mä löysin aivan ihanan "vanhanaikaisen" kynttelikön kirpparilta. Hintaa hurjat 2 euroa. Ikää tosiaan tulee, koska joskus muutamia vuosia sitten, en ikipäivänä olis halunnut sellaista joulupöytään. Se olis ollut ihan "mummoa" :D


Yritin sinne neuvolaan soittaa tänään, mutta ei se kyseinen työntekijä sitten tietenkään ollut paikalla :( Mutta kas kummaa, kaupassa sitten satuin törmäämään siihen. Iloisesti hymyili ja moikkasi. Joo, hyvää joulua vaan sullekkin. Voi, kun tietäisikin miten pahan mielen on saanut mulle aikaan. Mulla ei oo ihme kyllä ollut oikeestaan ikinä univaikeuksia, vaikka aika usein masennuksen seurauksena sitäkin tulee. Mutta ton neuvolakäynnin jälkeen niitä on ollut. Päivällä, kun on muuta tekemistä, niin sen asian saa jotenkin sivuutettua, mutta annas olla, kun meet sänkyyn. Samantien ajatukset alkaa laukata ihan hulluna. Mä mietin neuvolaa, lastensuojelua, vauvaa, Idaa ja Aleksia. Kaikkea mitä mä haluan sanoa sille neuvolan työntekijälle ja ne asiat, jotka haluan ottaa puheeksi seuraavassa ls-palaverissa. Toi valheellinen raportti oli vaan jo liikaa!! Niin kuin tässä ei olisi ihan tarpeeksi murehdittavaa ja mietittävää jo valmiiksi, niin sitten vielä tollanen asia kaiken päälle. Eiiih, mä en jaksais millään :( Heti kun saan ton asian vaan sen työntekijän kanssa hoidettua, niin varmasti helpottaa.

Mä oon tosiaan joutunut "silmätikuksi" tonne Vauva-palstalle ja hohhoi millasia kommentteja ihmiset voi toisilleen laittaa. Siellä oikein tulevien koulukiusaajien vanhemmat yrittää päteä. Jos vanhemmat on noin hirveitä muita ihmisiä kohtaan, niin kai ne lapset oppii saman käytännön. En oo kyllä vielä ikinä elämässäni törmännyt noin ilkeihin kommentteihin. Sitten jos vaivaudutaan lukemaan tätä blogia, niin sitä luetaan, kuin piru raamattua. Sieltä täältä ja halutaan nähdä asiat vaan tietyllä lailla. Saatana, kun sais koko linkin sieltä poistettua. Inhottavaa ylipäätään, että ihmiset linkittelee toisten blogeja noihin keskustelupalstoille. Niissä, kun ei saa kuin paskaa niskaan. Nyt mä oon keskustelun edetessä jo mielenterveysongelmaisesta, teinijuoposta, lasten heitteillejättäjästä ja ties mistä muusta päätynyt  sossupummiin asti. Mikähän mä seuraavaksi oon? Heti alkoi hienosti tämä, kun laittoi blogin julkiseksi :D 

Kello on jo kahdeksan ja tortut paistamatta! Oon tässä välillä siivoillut ja tehnyt kaikkea muutakin, enkä ees tajunnut tota ajan kulua. 

Mulla piti olla muutakin kirjoitettavaa, mutta pakko nyt hyökätä niiden torttujen kimppuun, ettei mee yömyöhälle :) Hyvät illanjatkot!






2 kommenttia:

  1. Meillä on kotona (äitin luona) tommonen kynttelikkö, ja se niin kuuluu meidän jouluun! :) Toivottavasti mä perin sen joskus ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä kaunis, kuin mikä :) Yksinkertaisen kaunis. Ja niin jouluinen, kuin olla ja voi <3 Hyvä löytö!

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)