sunnuntai 16. joulukuuta 2012

10 asiaa minusta-haaste


Sain seuraavan haasteen ihanalta Veeralta :)



1. Each person tagged must post 10 things about themselves.
2. They must also answer the 10 questions the ' tagger ' has set for them.
3. They must create 10 more questions to ask bloggers they have decided to tag.
4. They must then choose 10 bloggers with less than 300 followers and tag them in their post.
5. These lucky bloggers must then be told.




10 asiaa minusta: 

1. Mä inhoan itserakkaita/leuhkoja ihmisiä. Vaikka olisi kaunis, miksi pitää muuttua ylimieliseksi? Siinä menee se ulkoinenkin kauneus pilalle...

2. Alapää-huumori ei oo mun mielestä tippaakaan hauskaa. Ei vaan naurata jotkut pieru/kakka-jutut kyllä yhtään!


3. Mä rakastan miehellä tummia kulmakarvoja :)

4. Osaan oikeesti laulaa aika hyvin, mutta en kehtaa "antaa kaikkeani" muiden läsnä ollessa. En sitten yhtään!


5. Saatan välillä möksähtää tosi helposti, mutta lepynkin nopeasti.

6. Kun pyydän anteeksi, se tulee sydämestä.


7. Painan 10 kg enemmän, kuin kesällä :D Mutta eipä haittaa ja Arttukin tykkää ;)

8. Rakastan pelata joukkuepelejä. Jalkapallo ja pesäpallo on ehdottomasti suosikit :) Ja kun pelataan, niin silloin pitää kans pelata tosissaan. Osaan kuitenkin olla myös hyvä häviäjä :)


9. Mulla on hymykuoppa vasemmalla puolella leuassa. (näkyy yläpuolella olevassa kuvassa, kun tarkkaan tihrustaa). Tismalleen samanlainen, kuin isälläni.

10. Mun unelmana olisi joskus kirjoittaa kirja.



Vastaukset Veeran kysymyksiin:

1. Jos olisit joku eläin, mikä olisit ja miksi?
- Koira. Niiden elämä vaan on leppoisaa :)

2. Jos voittaisit lotossa miljoona euroa, mitä tekisit?
- Maksaisin lainat pois, ostaisin talon ja uudet autot. SHOPPAILISIN!!

3. Mikä on huonoin tapasi?
- Kiroilu. Hyiii.

4. Voisitko harkita jotain kosmeettista toimenpidettä?
- Aikaisemminkin oon maininnut, niin voisin jossain tapauksessa ottaa silikonit. Hyvän maun rajoissa. Ja vatsaakin vois kiristää. Ja..ja :D

5. Mitä etukortteja omistat?
- Plussa-kortti kai vissiin vaan?

6. Lähetätkö kirjeitä tai postikortteja?
- Mä oon maailman huonoin tossa hommassa :/ Nuorempana kirjottelin tosi paljon kirjeitä ja mulla olikin paljon kirjeenvaihtokavereita.

7. Mikä on vuoden paras juhla?
- Joulu ehdottomasti :)

8. Paras tv-sarja?
- Täydelliset naiset

9. Oudoin/tarpeettominen taitosi?
- Mulla ei oo mitään taitoja :D Joten ei siis ainakaan turhia!

10. Haluaisitko asua "aikuisena" kaupungissa, lähiössä vai maalla?
- Maalla, maalla, maalla. Ei epäilystäkään :) Mutta JOS eläisin ihan yksin ja tietäisin, että haluan olla ikisinkku, niin sitten vilkkaassa kaupungissa!


10 kysymystä haastetuille:

1. Ketä ihailet ja miksi?
2. Mihin kiinnität ihmisessä ensimmäisenä huomiosi?
3. Unelma-ammattisi?
4. Ärsyttävin luonteenpiirteesi?
5. Pituutesi?
6. Tapa/piirre, jonka huomaat perineesi jommalta kummalta vanhemmalta?
7. Mistä tiedät olevasi ihastunut/rakastunut?
8. Paras asia sinussa?
9. Lempi vuodenaikasi? Miksi juuri se?
10. Oletko aamu-vai iltaihminen?


Ja haaste lähtee seuraaville ihanille:

5 kommenttia:

  1. Toi laulamis juttu on mulla ihan sama! Tykkään laulaa kauheesti ja monet on kehunu mun ääntä, mutta en kehtaa laulaa kunnolla jos muut on kuuntelemassa :D Oon kyllä silti laulanut paljon jossain juhlissa jne. :)

    Ja kiitos haasteesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihan hirveetä :D Mä oon kans laulanut joka ikisessä ala-asteen juhlassa, mutta yläasteikäisenä iski se ujous ja esiintymiskammo ja se on jäänyt päälle. Typerää!

      Poista
  2. Tein just tän saman eli en varmaan tee uudestaan... :D Mutta voinhan mä vastata tähän, kun kysymyksiin on kiva vastailla XD

    1. Ihailen äitini lisäksi pojan (ja minun) kummitätiä Sannaa. Molemmat ovat vahvoja ja huumorintajuisia naisia :)
    2. Kiinnitän huomioni varmaankin kasvoihin ja ilmeisiin. Onko ihminen iloinen vai vihainen tmv.
    3. Hiukan on hakusessa... Joku toimistotäti tai klinikkaeläinhoitaja :)
    4. Oon maailman itsepäisin ihminen. Laitetaan päälle vielä hiukan itsekeskeisyyttä ja horoskooppimerkki Neitsyt niin ei kyllä kauheasti lämmitä (muiden) mieltä :--D Joo ja oon maailman kärsimättömin ja omaan lyhyen pinnan jajaja... Joo mutta en ole paska ihminen, eieiei!
    5. Joku 157cm (mitattu viimeksi yli 5 vuotta sitten).
    6. Temperamentin perin äidiltäni ja kiltteyden isältäni. Oon siis jotain siitä puolesta välistä :)
    7. Siitä kun toisen näkeminen jännittää ja saa hymyilemään. Oijjoi mikä tunne...
    8. Olen lojaali ja autan aina ystäviä. Eläinrakkaus on kai myös hyvä juttu?
    9. Pidän keväästä/alkukesästä :) Alkaa ilma lämpenemään ja luonto puhkeamaan kukkaan.
    10. Ehdottomasti iltaihminen! Aamut on aina vaikeita.

    VastaaPoista
  3. Kiitos haasteesta, teen sen varmaan myöhemmin tällä viikolla, kun kouluhommat on saatu pois alta =)

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)