lauantai 3. marraskuuta 2012

Noita-akka!

Mä yritin kaunistella ja poseerata, josko ihastuisin näihin punasiin hiuksiin. Mutta ei oikein onnistunut. Mä näytän vanhalta noita-akalta! Jostakin vielä pitää hommata luuta, niin mä oon valmis viettämään Halloweenia...Oh god!





Piti laittaa näin monta kuvaa, että näätte kuinka uskomattoman pajon toi väri muuttuu valon/salaman mukaan! Voi huooohh. Onko mitään ideaa kellään, miten mä saisin tän paremmaksi? Kertokaa ihmeessä jos tulee mieleen. Ei huvita olla noita-akka! Tänään laitoin kirkkaanpunaista suoraväriä ja omien hiusten väri (luojan kiitos) parani huomattavasti. Nyt tämä on jo siedettävä! Mutta pidennyksiin ei tartu mikään ja ne on niin oudon väriset. Se tässä mättää perkules!

Arvatkaas mitä? Mun raskausmaha näkyy jo. Okei se on turvotusta, mutta silti ihan selvästi huomaa, että on raskaana. Rintojen alta kun se maha jo alkaa. Arttu on huomannu saman ja koska se uskalsi mainita siitä, niin ei kai se sitten pelkältä läskimahalta näytä :D
Mun oli pakko googlettaa, että onko mulla kohtalotovereita ja olihan niitä! Monilla, joilla oli jo synnytys/synnytyksiä takana, alkoi maha näkyä jo 5 viikolla! Moni oli jo heti alusta alkaen joutunu käyttää raskausvaatteita :D Eipä tätä kovin kauaa voi salailla :) Eikä oikein huvitakkaan. On sitä tullut jo vihjailtua julkisesti asiasta ;) 

Nyt sohvalle köllimään! Mukavaa illan jatkoa <3

24 kommenttia:

  1. Hyvältä noi hiukset näyttää, mutta ymmärrän kyllä jos ei itsestä tunnu omalta.. Mulle kävi kerran ihan samoin, että tuli aika oranssinpunainen tukka ja vihasin sitä sydämeni pohjasta, vaikka kaikkien muiden mielestä oli ihan kiva.. :D

    Muuten ihana kuulla, miten kaikki tuntuu loksahtavan kohdalleen sun elämässä - viimein! :) Onnea vaan kihloista ja vauvasta ja kaikesta. :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei se auta, vaikka kuinka muut kehuis :D Ja kiitos paljon <3

      Poista
  2. toi väri kyllä sopii sulle hyvin! ihana väripilkku oot, kaukana noita-akasta. en oo noin kaunista noita-akkaa koskaan nähny :D

    VastaaPoista
  3. itse kun odotin toista lasta maha näky tosi selväti jo rv 8. Niin kun esikoisenkin aikana halusin kertoa vasta rv 12 jälkeen, kun se tuntu jotenkin "turvalliselta", mutta eipä sitä oikeen salailtu kun kaikki huomas! :D Hirmusesti onnea odotukseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä sitä oikein peitellä pysty :D On se vaan niin jännä miten nopsaa se putkahtaa esiin. Ekassa raskaudessa siinä tuntu menevän ikuisuus, kun sitä masua niin odotti :)

      Poista
  4. Haha, no Heidiii et näytä noita akalta! :D Höppänä vähän repesin tolle jutulle :D
    Oikein sievä oot.<3 Hih, ihana laita sit jossain vaiheessa masukuvia ^^

    VastaaPoista
  5. Vitsit, yritin puhelimella laittaa kommenttia enkä nyt tiiä lähtikö se ollenkaa vai tuliko kuinka monta kertaa :D Mutta siis, pääsin pitkästä aikaa lukemaan teidän kuulumisia ja ihana uutinen on kyllä :) Suuuret onnittelut! :)

    VastaaPoista
  6. Laita masusta kuvaa! :)
    Mul on muuten blogissani arvonta meneillään. Palkintona tikkunekkuun 20€ lahjakortti, ensi viikolla starttaa arvonta jossa kaksi lahjakorttia vauvauvaan. Aattelin vinkata, jos kiinnostaisi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä laitan tän viikon aikana :) Voiii, oonko mä ny jo missannu noi arvonnat? Käyn kurkkaamassa :)

      Poista
  7. Hyvin voi näkyä! ;)

    Mä käytin esikosta odottaessa normaaleja vaatteita melkein raskausviikolle 25 asti, ja kuopusta odottaessa vedin mammafarkut jalkaan viikolla viisi! :P

    Ja miusta sinä oot kyllä tosi nätti nuinkin, et lainkaan noita-akan näköinen. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon lukenu paljon netistä asiasta ja kyllä vaan monilla se maha alkaa näkyä jo hyvinkin alussa :)

      Poista
  8. Ei noi hiukset mun mielestä näytä yhtään pahalta! Tietty jos ei tunnu yhtään omilta, niin värjään vaan! :) Mulla on joskus ollu ruskeet ja mustat hiukset ja ne ei tuntunu oikeen omilta, vaikka jotenkin sopikin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei niitä saanut kyllä näyttämään omilta, vaikka kuinka yritti :D Onneks pääsee torstaina kampaajalle :)

      Poista
  9. Ei nuo punaset mun mielestä pahat oo, ihan yhtä kaunis oot! Ja voi että tuo masuhomma, näin aikasin jo, ihanaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On tätä massua jo kiva silitellä ;)

      Poista
  10. Upee toi tukka! Et näytä kyllä yhtään vanhemmalta! Etkä näyttäs vaikka olisit kalju :D

    Äää kohta sitten pääset laittelee masukuvia ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ajattelin jo tällä viikolla jotain kuvaa tänne laitella :)

      Poista
  11. Heii miten siellä jaksellaan onhan kaikki kunnossa, kun ei ole mitään kuulunu! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kunnossa ollaan :) Oksetus on vaan vienyt mut sängyn pohjalle..hyhhhyyyhh!

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)