perjantai 2. marraskuuta 2012

Hiuksia ja uutta blogia?

Hui kamala miten huono olo meikäläisellä oli aamulla, kun heräsin...Tai no, puoliltapäivin tarkkaan ottaen, kun tuli taas kerran valvottua neljään asti. Kröhöm. Voi Heidi ja Heidin rytmi! No, joka tapauksessa, kun heräsin, niin sai mennä sohvalle makaamaan saman tien. Ei puhettakaan, että olis voinut juoda aamukahvia tms. Olo oli, ku pahemmassakin krapulassa! Arttukin sanoi, että näytin kyllä kunnolla kipeeltä. Nukahdin sitten aika pian uudestaan ja herättyä olo oli jo huomattavasti parempi. Sain vihdoin aikaiseksi siivotakin kunnolla, oonhan mä sitä yrittänyt tehdä tässä koko viikon...Toisilla tulee alkuraskaudessa kauhee siivousvimma, mutta meikäläiseltä se näköjään häviää :D Mutta kyllä nyt taas kelpaa, kun on siivot tehty, pyykit pesty ja Arttu teki meille ruokaa! Ja kynttilät palaa <3 Että mä rakastan toisaalta tätä sysipimeää aikaa, kun kodin saa niin tunnelmalliseksi. Ihanaa, kun kylmä tuuli vinkuu pihalla ja saa käpertyä lämpöisen viltin alle kynttilöiden tuikkiessa ympärillä :)


Ja arvatkaapa mitä? Mä en tykkää näistä punasista hiuksista yhtään!! Miks mun piti olla hätähousu ja mennä värjäämään hiukset itse...aaargh. Nyt ne on aivan liian tummat ja noi pidennykset on ihan ihmeellisen väriset. Noh, onneksi nämä nyt saa ruskeaksi värjättyä suht koht helposti. Ja tulipahan nyt sitten toi punanenkin kokeiltua ja eiii, ei ollut mun juttuni. Tai ehkä joku hieman vaaleempi sävy olis voinut olla kiva. Olis pitänyt pysyä siinä ajatuksessa kiinni, että en koskaan punaista päähäni laita. Mutta, kaikkeahan pitää kokeilla, vai mitä? :D Mistäpä sitä tietää mikä sopii, ennen ku kokeilee. Saas ny nähä mitä mä keksin...Eilen kattelin vanhoja kuvia ja mietin, et mitäpä jos palais tälläseen, mitäs tuumitte?: 

Voi ahh, ku mä oon laiha!

 Joku viileän ruskea sävy ja sitten vaaleita raitoja pidennyksillä! Omia hiuksia en ala vaalentamaan tai mulla ei oo sen jälkeen karvan karvaa päässä. Saa liimata teipit pikaliimalla kaljuun kiinni, oujjee :) Mutta jotenkin noi hiukset näyttää nyt mun silmään tosi kivalta. Noi ei mulla aikoinaan kauaa ollutkaan, kun tossa oli vaalennusprosessi menossa.

Mä oon miettinyt, että pitäisköhän sitä tehdä ihan oma blogi tälle mun odotusajalle? Siinä olis vaan pääasiassa odotus-ja vauvajuttuja ja täällä blogissa puhuttais sitten muista asioista. Jotenkin huvittais :) Pysyispähän tämä blogi erossa aamupahoinvoinneista yms.ja ne joita raskaus kiinnostaa, sais lukea asiasta erikseen :) Mutta jos mä sen uuden blogin teen, niin aloitan sen vasta ekan neuvolakäynnin jälkeen, kun tämä riskivaihe on ohi.

Nyt tämä hikipää painuu suihkuun! Moikka ja kivaa viikonloppua :)

9 kommenttia:

  1. Jos meinaat ruskeiksi, niin älä ainakaan noin tummiksi, niinkun tossa kuvassa.. :)

    En meinannut nyt ymmärtää, että miksi erillinen vauvablogi? :o Yhtälaillahan sen vauvakin on teidän elämää ja arkea, kuin kaikki muukin. :) Mä luen ainakin blogia sen takia, että mua kiinostaa mitä teille kuuluu, vaikken sua tunnekkaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pakko vaan värjätä aluksi aika tummaksi, kun en tosiaan viitti alkaa vielä vaalentamaan hiuksia :( Pakko antaa hiusten vähän levätä ensin...
      Onhan se vauva toki meidän arkea ja elämää, enkä tietenkään jätä raskaudesta puhumatta tässäkään blogissa, mutta siellä olisi siis paljon, paljon tarkemmin kaikki raskaudesta alusta loppuun. :)

      Poista
    2. Jäisi erikseen kiva muisto tästä raskaudesta. Voinhan mä tietty sitä blogia pitää ittellenikin vaan :)

      Poista
    3. Musta sulle ainakin sopii se punanen oikein mainiosti. :)
      Käy kysymässä jossain kampaajalla jotain vinkkejä, että kuinka ne pidennykset sais paremman väriseksi? Vinkithän ei mitään maksa.. ;)

      Niin no se, että jos sä haluat itselle siitä sellaisen erityisen muiston, niin voihan se olla helpompi, tehdä erikseen.. Tai sitten tähän joku välilehti systeemi, vai mitä niitä kaikkia nyt onkaan? :D

      Poista
  2. No höh, miusta niin kivasti kävi se punanen siulle!:)
    Nii ja heiii miksköhän miulla ei näy ikinä noita siun merkintöjä tuolla listalla, kun teet uuden postauksen.. Siis vaikka oon siellä seuranta jutussakin. Tai siis no tää postaus näky, mutta viimeks näkyny varmaan viikko-kaks sitten :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää nyt kattoa värjäänkö mä edes näitä pois. Just testasin pieneen tupsuun punaista suoraväriä ja ainakin sävy muuttu paljon kivemmaksi. Huomenna läträän sen koko päähän, niin ei sitä tiedä, vaikka tykkäisinkin :)
      Ei näy vai? Höh ja häh? Onpas outoa...Kyllä ne kaiken järjen mukaan pitäs näkyä jos kerran oot siellä seurantablogissa. Mutta eipä se tietty oo mitään uutta jos blogger vähän sekoilee! :)

      Poista
  3. Ilmottelehhan hurjasti täällä jos teet uuden blogin odotusajalle. On niin ihana lueskella sellaisia blogeja, vaikka tuo oma nyytti onkin jo reilu 2kk! :)
    Ja mullekkaan ei näy sun uudet tekstit. :<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä ilmoittelen :) Mutta voipi hyvinkin olla, että kerron kaikki raskausasiat tässä blogissa vaan...En oo vielä päättänyt :)
      No, mikäs hittolainen nyt on, kun mun tekstit ei näy? :( Onpas pyllystä!

      Poista
  4. Pidä toi punanen! Hyvä väri se on, sopii kyllä sulle :) Vaikka sulle kyllä sopiiki kaikki värit :D

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)