keskiviikko 17. lokakuuta 2012

Uutta tyyliä metsästämässä

Tänään se mummu sitten lähti takaisin Helsinkiin ja normaali arki alkaa :) Se on ihanaa, kun on vieraita, mutta on se sitten ihanaa, kun ne lähteekin :D En oo nyt koneellakaan juuri ollut, kun me niin harvoin nähdään! Mutta, kun se lähti, niin arvaatte varmaan mikä sylissä mä heti makasin sohvalla? ;) 

Löysin kuulkaa ihan huippu sivun, kun oon tässä tosiaan suunnitellut sitä hiusteni värjäämistä.   
InStyle --> Tuolla saat ladata oman naamakuvan ja kokeilla julkkisten hiustyylejä ihan ilmaiseksi. Ja erilaisia meikkejäkin saa kokeiltua...Luomiväreistä huulipunaan yms. Oikeesti ihan loistava sivu, vaikka nyt jotkut hiukset varsinkin näyttää kaikkea muuta, kuin aidoilta, mutta ainakin saa tietää mikä väri sopii parhaiten :) Mä oon istunut tuntikausia kokeilemassa jos jonkinmoista pehkoa, tässä "muutama" näyte:

 








Mua ärsyttää jo toi mun naama yli kaiken :D Mutta nyt mulla on ongelma: haluanko mä tosi punaset hiukset, niinkuin ekoissa kuvissa, vai enemmän punaruskeat, niinkuin viimeisessä kuvassa. Auttakkee mua ja kertokaa mielipiteenne :)

17 kommenttia:

  1. Jeee pitkästä aikaa kirjotat, ootan aina yhtä innolla näitä sun postauksia!! :)<3

    Nuo ekat on parhaat! :) Tosin kaikki on kivoja, mut ne "pisti eniten silmään" :) Sulle kyllä sopis melkeen minkälainen tukka vaan! :D

    http://teiniaidin-elamaa.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana <3 Mä oon pahoillani, kun mun kirjottaminen on niin harventunut :/ Mä yritän kovasti kyllä parantaa tapani!
      Joo, toi ekan kuvan väri on kyllä aivan ihana <3 Ja toi leikkauskin on tosi kiva!

      Poista
  2. Mun mielestä sekä eka että vika kuva on parhaita. Molemmat sopii tosi hyvin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehdottomasti mun lempparit! Nyt vaan sitten jää se ongelma, että kumpi :D

      Poista
  3. Joo miustaki toi eka ja vika ois iha älyttömn kivat! :)

    VastaaPoista
  4. nii ja pakko kyllä itekki testata tota sivuu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa! Siellä saa meikatakin itsensä :) Tosi kiva kokeilla kampauksia ja värejä laidasta laitaan. Mä oon jo jonkin aikaa ettiny ton tapasta, mutta aina ne on ollu joko maksullisia tai sitten aivan paskoja! Tänään sitten löysin sattumalta ton sivun yhden blogin kautta :)

      Poista
  5. toi polkkis näyttää kans kivalta, mutta tuo vimppa on mun lemppari! :) ihanaa ku taas kirjottelit<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi polkkatukka tosiaan miellytti munkin silmää:) Ehkä vielä enemmän olis mun makuun jos molemmilta sivuilta olis yhtä pitkät! Jotain ton tapasta oon suunnitellut sitten, kun tulee totaalinen kyllästyminen pidennyksiin :)

      Poista
  6. Ensimmäinen ehdottomasti! :)

    VastaaPoista
  7. Mun mielestä tuo viimenen kuva on kyllä paras! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se hieno..Mut ehkä se johtuu tosta kampauksesta enemmän kuin väristä?:)

      Poista
  8. Eka ja kolmanneks viimenen on väriltään paras! :) Mutta vitsit sua pukis tommonen graafinen polkkis, WAU! :) Semmonen a-linjanen polkka, joka on sivuilta yhtä pitkä sopis varmasti superhyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vitsit kyllä! Toi polkka näyttää yllättävän hyvältä :) Ehkä kuitenkin eri värinen, kuin tossa kuvassa..

      Poista
  9. Ensimmäinen on upea! Sopisi sulle tosi hyvin :) Pakko mennä heti itekki kokeilee tollasta ja tehä ehkä postauskin niistä, että kiitos tosta vinkistä tonne sivustoon! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään kans kovasti tosta ekasta :) Joo, toi oli kyllä ihan huippu kiva sivu :)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)