lauantai 13. lokakuuta 2012

Syyslomaaaa!

Heippa rakkaat lukijani!

On ollut vähän taas hiljaista täällä mun blogissani! Mä oon yhessä välissä stressannu kauheesti sitä, jos on tullut pitkä postaustauko ja alkanut aivan ahdistaa koko blogi! Mutta päätin etten stressaa asiasta. Ei kai sitä nyt joka päivä tarvitsekkaan kirjoittaa? Ei mulla ensinnäkään riittäisi juttua joka päivälle. Kyllä, elämäni on tylsää :D Mukava kirjoittaa silloin, kun oikeesti on innostusta siihen, eikä väkipakolla yritä jotakin rustata. Mä oon ollut aina samanlainen --> jos joku asia alkaa tuntua siltä, että se on ihan PAKOLLINEN juttu, niin se menettää mielenkiintonsa. 

Ahh, SYYSLOMA!!! Huomenna meen taas kukkakaupalle töihin ja illalla haen mummun asemalta meille muutamaksi yöksi kyläilemään :) Eli loma alkaa oikein mukavasti. Ja kaikenlisäksi Artullakaan ei oo töitä, kun maanantaina ja tiistaina :) Tuskinpa kumminkaan mitään erikoista lomalla tehdään, koska rahatilanne ei todellakaan salli minkäänlaista matkustelua ainakaan :D Mutta mulle riittää kyllä ihan kotonakin oleilu, pääasia että saadaan yhdessä valvoa illalla niin myöhään, kun huvittaa ja aamulla taas nukkua. Se on jo ihanaa se <3


Päivitin vähän meikkilaukkuanikin tässä hetki sitten! Hitsi, kun on kiva aamulla herätä, kun on ostanut edellisenä päivänä uusia meikkejä :D Kummasti se sängystä ylös pääseminen on helpompaa...Sama pätee uusiin hiuksiin ja vaatteisiin!





Joo...Arvatkaapa mitä tämä "enolekoskaantyytyväinenhiuksiini"-tyyppi nyt on päättänyt? Mulle tulee punaruskeat hiukset :) Jep, ensin mä taistelen puolivuotta, että saan vaaleat hiukset, sitten mä huomaan, että yhh...ihan tylsät! Mulle sano jo kauan sitten yks kampaaja, että mun silmiä korostaisi viininpunainen tms. tukka, niin kokeillaan nyt sitten jotain sinne päin! Suuri syy värjäämiseen on myös pidennykset. Koska mä en ole vielä valmis niistä luopumaan, niin pakko värjätä vähän tummemmaksi. Vaaleat pidennykset on perseestä! Vaikka  kuinka kalliit hoitoaineet ja tökötit, niin silti ne on karheet ja menee takkuun. Ne on vaan jo valmiiksi blondattu pilalle. Tai sitten mä en vaan osaa niitä hoitaa oikein, vaikka kuinka yritän! :/ Ei oo kuitenkaan kivaa, kun ostat kalliit pidennykset ja sitten niitä joutuu melkein aina pitää kiinni, kun auki niitä saisi jatkuvasti olla harjaamassa...On tää naisena olo vaikeaa :D
Tän värisiä mä nyt sitten oon itelleni kaavaillut, mitäs ootte mieltä? Teenkö virheen?:


Mulla on ollut viimeksi punasta hiuksissa yläasteella ja oon sen jälkeen vannonut, ettei enää koskaan! Mutta toi punaruskea sävy (Auburn-väri) on hieno :)
Pidennyksiä etsiessä, löysin mun mielestä ainakin aikalailla tota sävyä vastaavan:


Mä laitan loppuun vielä kuvia lapsista. On muuten ollut aivan käsittämättömän kova ikävä siitä asti, kun hain ne sieltä päiväkodista! Koko ajan mun rakkaus vaan kasvaa niitä kohtaan ja tottakai myös se ikävä kasvaa samalla. Vaikka sillä lailla on "tottunut" tähän tilanteeseen, mutta on huomannut, kuinka masennuksen parantuessa myös se äidin rakkaus alkaa päästä niihin oikeisiin mittasuhteisiin!  Ai niin, enhän mä oo edes kertonut miten meillä meni se päivä! Voi pylly :/ Mä kerron teille huomenna siitä, kun nyt pitää lähteä kauppaan ja tehdä jotain ruokaa. Mä näännyn nälkään!






PS. Käykääpä osallistumassa ihanaan arvontaan Saran blogissa!

14 kommenttia:

  1. Mää just tänään mietin sua ku et oo vähän aikaan postannut, ja sittekö päivällä kävin blogerissa nii sulta oli tullut uus postaus ja olin ihan jee! :D Sun blogista on tullut yks mun suosikki blogeista :)

    Ja sun syysloma kuulostaa kivalta, mulla ei oo vielä syyslomaa vaan mulla on sitte sun syysloma jälkeen, mutta mulla on vähän samanlaisia suunitelmia kun sulla eli kotona olemista ja semmosta pientä hengailua hyvässä seurassa! :) Jään muuten innolla oottaan että nään sun uudet hiukset :p

    AIVAN IHANIA KUVIA, sun lapset on niin ihania! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana sinä :) Ilahduttaa kuulla, että joku oikein ajattelee mua ja odottaa postauksia <3 Mä nyt yritän postailla vähän useammin, varsinkin nyt lomalla :)
      Eipä sitä lomilla mun mielestä tarviikkaan olla mitään erikoista! Mun mielestä vaan jo se on luksusta, kun saa valvoa pitkään :D On hyvä nauttia ihan pienistä, arkisista jutuista! Mäkin ootan innolla näkeväni mun uudet hiukset :D Saas nähä uskallanko edes tehdä niin suurta muutosta, vai tuleeko pupu vielä pöksyyn?!
      Ja oikeessa oot, noi lapset on IHANIA!! <3

      Poista
  2. Mä oon jokapäivä käyny kattomassa joko olisit postannu, oon niin tykästyny tähän sun blogiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiiii <3 Nyt mulle tulee kamala morkkis, kun on ollut niin pitkä tauko :/ Eiköhän nyt lomalla ainakin tuu kirjotettua vähän tiuhempaan tahtiin :)

      Poista
  3. Tosi kivan sävynen tuo tukka! Ite kans joskus mietin, että punasta en ookkaan koskaan kokeillu, mut taidan tylsänä pysytellä blondina :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin onkin!! Mä oon nyt yli vuoden tota punertavaa tukkaa miettiny ja kyllä mä nyt taidan repäistä :) Ja kyllä se kannattaa blondina pysyä jos siltä tuntuu! :)

      Poista
  4. Aivan ihastuttavan väriset hiukset tossa kuvassa! En näe mitään syytä miksi ei sopisi sulle :)
    Korostais kyllä sun silmien väriä tosi tehokkaasti. Mutta harkitse tarkkaan!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon tota kuvaa ihastellu vähän väliä :) Oon mä aika kauan jo harkinnu vakavasti jotain ton sävystä mun hiuksiin...Tää vaalee vaan olikin sitten pettymys, jotenkin vaan jo niin nähty juttu mun päässä :D Ja niinkuin postauksessakin sanoin, niin vaaleat pidennykset on jo valmiiksi niin huonokuntoiset, niin olis ihana saada taas pidennykset, joita voi pitää auki ilman, että ne on heti takussa!

      Poista
    2. Nyt vaan varaamaan kampaajalle aikaa! :)
      Mulla on ollu monta vuotta musta, ja nyt oon niin kyllästyny siihen. Ollaan kampaajan kanssa lähdetty työstään sitä pitkän kaavan mukaan vaaleanruskeaksi. Argh kuinka pitkäpiimäistä hommaa tämmöselle kaikkimullehetinyt-ihmiselle :D

      Poista
    3. Vaaleenruskea on ollut toinen vaihtoehto mulla. Mä oon ihan samanlainen hätähousu ja sen takia oon melkein menettäny kaikki karvat päästäni :D Varmaan tosi mukava muutos sulle monen vuoden jälkeen :) Kivaa nähdä lopputulos!

      Poista
  5. Ihana väriset hiukset! Mäkin salaa haaveilen saman sävysistä hiuksista, mutta mut pitäis ensi vaalentaa että saisin tollaset! :( Ehkä mä siis tyydyn olemaan tumma :D
    Sopii varmasti sulle ku nenä päähän! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan näin :) Hitto vieköön, kun hiusten värin vaihto olis vähän helpompaa hommaa! :/

      Poista
  6. Vois kyllä sopii sulle! :) Syksyn kunniaksi itekkin halusin pirteyttä lisää tukkaan ja pääsin tästä tummasta eroon :D Vielä kun ehtis värjää vaaleet raidat niin olisin tyytyväinen :)

    VastaaPoista
  7. Varmasti sopii toi väri sulle! Ja vaihtelu virkistää!:) Ihanat lapset sulla!:)

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)