torstai 25. lokakuuta 2012

Heidi pohtii

Sen verran pitää vielä palata, kun yks päivä juttelin kaverille, että kun lapset tulee kotiin, jatkanko vielä blogin kirjoittamista. Itse siis tottakai rakastan tätä blogia ja siihen kirjoittamista, mutta kiinnostaako enää ketään sitten? Vauva-ja lapsiblogeja on niin pilvin pimein ja kaikki on varmasti jo suosikkinsa siitä kategoriasta löytäneet. Toisaalta meidän arki ei ainakaan aluksi ole ihan sitä "normaalia perhe-elämää" vaan totuttelemista molemmin puolin. Toisaalta voihan se olla aika kiinnostavaakin :) Se on lapsille ihan uus tilanne, mulle ja todellakin myös Artulle. Siitä tulee ykskaks kahden pienen isäpuoli! Oijjoi, jännittävän ihanaa <3
Sitäkin oon miettinyt, että sitten jos jatkan, niin luultavasti laitan blogin taas julkiseksi. Ei mun tarvii enää silloin pelätä niitä kauheita viestejä ihmisiltä, jotka ei asioista tiedä mitään. Ainakin näkevät sitten, että ei ois varmaan kannattanut uskoa kaikkea mitä se exä suustaan päästää...

Mä laitan vielä muutaman lapsuuskuvan, jotka sain kaverilta joku aika sitten :)

Minä vasemmalla, kaveri Suvi vieressä, takana mun veli ja mummu ja keskellä äiti ja iskä
 

8 kommenttia:

  1. Mua ainaki kiinnostaa teidän arki sitten kun lapset on tullut kotiin, niin mää ainaki toivon että jatkat blogin kirjottamista sitten! :)

    VastaaPoista
  2. Jatka ihmeessä. :) Kyllä mua ainakin kiinostaa sun ajatukset muutenkin, kun vain lasten osalta. :) Ja mukava lukea, että miltä susta tuntuu ja mitä sä itse ajattelet, kun vain, että tänään tehtiin niin ja näin ja huomenna noin. :)
    Ja ihan niinkun sanoit, onhan teillä kaikilla totuttelemista.. :)
    ..mutta tuosta julkiseksi laittamisesta...voihan ne yhtähyvin laittaa viestiä, eikä tiedä mistään mitään.. Tai niin, en tiedä.. :)

    VastaaPoista
  3. Etköhän sä oo lukijakuntas saanut, kirjoitit sitten mistä vain. :) Jotkut tippuu remmistä ehkä, mutten usko että läheskään kaikki. Kyllähän sulta nytkin tulee meikki-postauksia, jotka esimerkiksi itse skippaan, mutta muuten luen kaiken mitä kirjoitat. :) Ehkä se vaatii sitten sinultakin luovuutta, kun kotona alkaa tasaantua ja päivän rytmi rutinoituu lasten kanssa. Mutta älä ihmeessä ainakaan kokeilematta lopeta! :)

    Maanantaina pitäis mun palata koulun penkille, oon viimeks ollut koululla tammikuussa, hiukanko hirvittää! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jahas, nytkö tuut koululle? :) Mäkin varmaan maanantaina oon sinne tulos, ku en tosiaan tiedä yhtään mitä mun pitäs nyt tehdä :D

      Poista
    2. Juup, Ootrausta olis, emalla luultavimmin. :) Se on aika perus tuolla koululla että on vähän pihalla :D

      Poista
  4. No kyllä mua ainakin kiinnostaisi lukea sun blogia :) Ja kaikki lapsi tai vauvablogit on mun mielestä silti niin erilaisia vaikka samanlaisia onkin :D Jokaisella on oma tarinansa ja jokainen elää elämäänsä erilailla :) Sellasista blogeista en tosin tykkää joissa vaan lässytetään kakkavaipoista ja perus arjesta koko ajan, mutta muuten kyllä tykkään seurailla moniakin lapsiblogeja :)

    VastaaPoista
  5. Älä vaan lopeta kirjottamista, varmasti löytyy vielä lukijoita!! =) Mä ainakin, yllättävää :D

    VastaaPoista
  6. Kyllä mä aion kirjottamista tosiaan jatkaa :) Onhan se kuitenkin aika erilainen tilanne...Ja totta, että vauvablogeja on monenlaisia ja nimenomaan tykkään lukea niitä, joissa on muutakin kuin pelkkää vaipanvaihtoa ja mitä ruokaa nyt syötiin...

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)