torstai 25. lokakuuta 2012

Happy birthday Arttuni!

Nää mun postaukset tuppaa aina venymään puolille öin :D Mutta mä tykkään sillon kaikista eniten kirjottaakin: kaikki muut hommat on hoidettu ja saa ihan omassa rauhassa keskittyä tähän :) Mulla ei tosiaan oo huomenna, eikä kyllä koko loppuviikollakaan koulua, en mä muuten näin myöhään täällä kukkuisi!
Mun Arttuni täytti tänään 27 vuotta :) Vaikka se kovasti kieltelikin, etten saisi ostaa lahjaa sille, niin kävin mä silti ostamassa sille yhden sotapelin tietokoneella ja Puman hajuveden ja suihkugeelin. Maailman persoonattomin lahja, mutta ajatus on tärkein :D Ja miks lahjan pitäis olla aina jotenkin muka erikoinen/omaperäinen. Mä voisin joka vuosi ottaa hajuveden synttärilahjaksi ja olisin ikionnellinen :) Ja sitäpaitsi toi peli oli mieluisa, se oli just pelannut edellisen loppuun ja on valittanut, kun ei oo tekemistä illalla ja aina ei huvita kattoa telkkariakaan!
Huomatkaa hieno lasten lahjapaperi!
 Ja koska Arttu on tosi paljon makean perään, mutta ei voi sietää täytekakkuja, niin tein aivan ä-l-y-t-t-ö-m-ä-n hyvällä reseptillä maitosuklaajuustokakun! Mä oon miljoona kertaa miettinyt, että pitäis kokeilla juustokakun tekemistä, koska jos sitä on jossain juhlissa tarjolla mä voisin oikeesti lapata koko kakun kerralla suuhuni. Ainut mikä estää on ylimääräiset silmät :D Tuun todellakin tekemään uudestaan, seuraavaksi ehkäpä joku raikkaampi maku..Mantsikkaaa!!!
Löysin NIIN ihanat tossut ittelleni lastenosastolta. Kokoa hurjat 34/35!
 Mä olin muuten lauantaina äitin kanssa baarissa! Oli kyllä niin extempore-reissu...Arttu oli kavereitaan moikkaamassa ja mä kotona join vähän kaljaa ja kuuntelin musiikkia. Mä en muuten näin vanhemmiten kuuntele kotona musiikkia, kuin just vaan sillon, jos otan. Kai mä oon niin stressaava hermoheikko, etten jaksa sitä älämölöä :D Mä tykkään kotona, et tv on päällä, mut eiii, mä en vaan voi elää musiikin soidessa jatkuvasti taustalla, toisin ku teininä! Arttu taas vois kuunnella koko ajan musiikkia...No sille se onkin vähän eri asia, kun ite soittaa. Onneks se kuitenkin ymmärtää mua :) Ja on sillä aina mahdollisuus kuunnella sitä, ku mä en oo kotona. No joo, takas siihen lauantaihin...Mä sit päivitin facebookissa ohimennen, et vähän menottais, mutta ei mulla nyt kuitenkaan ollut aikomusta mihinkään lähteä, kunnes äiti vastas: Hakekaa mut mukaan! Sit mä soitin samantien Artulle, et ku tulee kotiin saa viedä meidät baariin :) Oli tosi kiva ilta, vaikka me ei äitin kans edes loppujen lopuksi kauheesti siellä nähty. Siellä se hoilas alakerrassa karaokea, mua veti tanssilattia enemmän puoleensa! Sain oikein kunniatunnustuksen, kun oon niin uskollinen tyttöystävä, joltain mieheltä joka yritti iskeä :D Artun vakiokysymys aamulla aina noiden reissujen (AINA, ollu tasan kaks kertaa ilman sitä baarissa, heh.) jälkeen on: "No kuinka moni yritti iskeä!" Se on kyllä aina möksis johonkin iltapäivään asti ja saan vakuutella, etten oo tehnyt sille mitään pahaa. Mut en mä moiti sitä ollenkaan. Ymmärrän kyllä sen tunteet!
Mä en muista oonko täällä kertonut, että oon ihan hulluna pipoihin ja lakkeihin. Oon tuskaillut, kun en mistään löydä oikeanmallisia tai värisiä pipoja, mutta nyt se ongelma on ratkaistu :) Mun kaveri tuolta koulusta (just se josta kerroin, että siitä voisi tulla hyväkin ystävä) tekee mulle nyt ainakin 4 pipoa. Kaks niistä oon jo saanu. Lilan ja mustan ja maanantaina sit saan ihanat pinkki-valkoraidallisen ja (vauvan)vaaleanpunaisen väriset! Eikä tarvinnu maksaa, ku 5e/pipo. Mä veikkaan, et kun tää koulu loppuu mulla löytyy 100 pipoa kaapista :D Noo, jotkut hamstraa kenkiä, niin miksei näitäkin vois :)
Heiiiii muuten! Sitten kun lapset tulee kotiin, niin tottakai tää meidän asunto käy liian pieneksi ja muutto koittaa. Arttu soitti meidän nykyiselle vuokranantajalle ja tässä samassa talossa olis kolmio vapaana. Sitä tällä hetkellä rempataan ja lupaili se sitä meille, kun kuuli tilanteesta :) JESS! Mä tykkään näistä asunnoista ihan hirveesti. Ja miettikää miten "helppo" muutto, kantaa vaan tavarat muutaman asunnon ohi! Ei tarvii sitä raivostuttavaa ensin tavarat autoon ja autosta ulos-hässäkkää! Jess, jess, jess! :)


Mä en ookkaan pitkään aikaan tehny videopostausta, että voisin sellasen yrittää teille höpistä tässä piakkoin :) Siihen asti, moikkamoi kultsit <3

2 kommenttia:

  1. En mäkää jaksa kotona kuunnella musiikkia vaikka oonki "vasta" 20 :D ja siks oonki aina pihalla kaikista uusista kappaleista :) ja hei voisitko laittaa ton juustokakun reseptin? On meinaa niin hyvännäkönen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anteeksi, kun kesti näin kauan vastata, mutta resepti löytyypi tuolta: http://www.murupulla.com/2009/12/maitosuklaajuustokakku.html :)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)