sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Big news

Tuota noin...Mä oon aikasemmin maininnut mun USKOMATTOMASTA väsymyksestäni ja on ollut pientä epäilyä sen suhteen. No, tänään se väsymys sai nimen: VAUVA!!!!

Raskaus on vasta 5.viikolla ja tiedän, että riskit on vielä suuret, mutta mä en pysty pitämään suutani kiinni täällä :) Ja jos niin valitettava asia tapahtuu,niin kyllä mä sen joka tapauksessa teille kertoisin. Mä en kuulu siihen ihmisryhmään, joka haluaa/pystyy pitämään suunsa kiinni omista asioista. 

Huhhuh, mitähän täs nyt sanois? :D Oon kyllä oikeesti todella onnellinen asiasta ja niin on Arttukin. Eilen, kun sille sanoin että huomenna haetaan raskaustesti, niin se sano, että toivois, että sieltä tulis positiivinen tulos :) No, tulihan sieltä. Ja käytiin saman tien vielä lääkärissä varmistamassa asia. Maanantaina sitten soitto neuvolaan. Voiiiiiiikkkk <3 

Vaikka mä aluksi suunnittelin, että haluan ensin odottaa Idan ja Aleksin kotiin, mutta eiköhän niiden kotiinpaluu ennen syntymää tapahdu. Ja saanpahan olla kaikkien kanssa sitten rauhassa kotona. Olis ollut inhottavaa laittaa Ida ja Aleksi kuitenkin suhtkoht pian hoitoon, koska ei oltais sitten taas pärjätty yhden palkalla :/ Että mun mielestä tämä ajoittuu kyllä siinäkin mielessä hyvään kohtaan!

Toivotaan nyt, että kaikki menisi hyvin :) Kirjottelen lisää viimeistään maanantaina ajatuksistani ja muusta, kun oon ollut sinne neuvolaan yhteydessä!

Pitäkää meille peukkuja <3

 

 

43 kommenttia:

  1. Isot onnittelut ja paljon tarrasukkia matkaan jotta pikkuinen toivottu tapaus pysyy mukana matkassa <3

    VastaaPoista
  2. Apuaaaa ihan mahtavaa!!!! Tuhannesti onnea koko perheelle <3 mä tulin niin iloseks tästä!

    VastaaPoista
  3. OIJOI, onnea isosti! :)

    Eipä lievitä mun ahdistusta siitä tunteesta, että kaikki naiset sikiää mun ympärillä in real life ja mitä nyt blogeista ja fb:stä lukee. :DD

    VastaaPoista
  4. ONNEA!!!! Aivan ihanaa :) <3 Toivotaan, että kaikki menee hyvin. :)

    VastaaPoista
  5. Voi vitsit!!! Onnea nyt ihan hirveen paljon sinne! <3

    VastaaPoista
  6. Paljon onnea! Aivan mahtava uutinen tähän aamutuimaan:)

    VastaaPoista
  7. Oioi! Vauva <3 Ihanaa! Onneaaa :) Ihanaa odotusta :)

    VastaaPoista
  8. Voi juku, ihanaa. <3 Oon niin onnellinen ja iloinen teidän puolesta! =)
    ..taitaa blogiinkin tulla enemmän vauvaujuttuja ja APUA, mun vauvakuume saa taas tuulta alleen! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä tänne vähän saattaa vauvajuttuja tulla ;)

      Poista
  9. Vauvauutiset on aina niin tervetulleita! Voimia raskauteen ja toivottavasti kaikki sujuu hyvin :)

    VastaaPoista
  10. eeeikä! voi onnea teille hirmuisesti<3 täällä ainaki peukut pystyssä! :)

    VastaaPoista
  11. Voi onnea paljon! Ihania uutisia! :) Toivottavasti kaikki menee hyvin ja paljon tarrasukkia pikkuselle matkaan! :) <3

    VastaaPoista
  12. Onnea paljon ihanasta uutisesta! <3

    VastaaPoista
  13. Paljon onnea! Täällä myös odotellaan kevätvauvaa syntyväksi <3

    VastaaPoista
  14. onnea tuhannesti <3 vihdoin teidän elämään puhaltaa myötätuuli!

    VastaaPoista
  15. MITÄ!!!!! Ihanaa, aivan mahtava uutinen!! Onnea tositositosi paljon molemmille <3 Oon onnellinen teidän puolesta, toivottavasti kaikki sujuu niinku pitääkin!

    VastaaPoista
  16. Hirveästi onnea <3 Toivottavasti kaikki menee hyvin :) Näköjään asioilla on tapana järjestyä :)

    VastaaPoista
  17. ONNEKSI OLKOON! *blogihali* :>

    VastaaPoista
  18. Apua«3 ihan hurjasti onnea. Jos rakkautta löytyy ei ajoituksella ole väliä. Ja välittämistä ja rakkautta sulta kyllä löytyy. Onnea odotukseen :) «3

    VastaaPoista
  19. Jee! 1) pääsin lukemaan viimein ja 2) supermegasti onnea! :) Todella mahtava ja hurja uutinen kerrassaan. :)) Pidän peukkuja. ;)

    VastaaPoista
  20. eikaa! Onnea sylintaydelta Heidi!<3
    toivottavasti kaikki menee hyvin! Oon niin onnellinen ja iloinen sun ja teidan puolesta ku vaan tuntematon ihminen voi olla :)
    Tsemppia viela!

    VastaaPoista
  21. voi mikä uutinen, onnea!!! <3 mites sun opiskelujen käy?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla nyt sit jää yks vuosi myöhemmäksi. Mutta mikään maailmassa ei oo lapsia tärkeämpää, ainakaan tässä mun tilanteessa :) Aion olla kotona rauhassa ja ottaa kaiken irti siitä, mistä oon jäänyt paitsi <3

      Poista
  22. Voi miten paljon tänne oli tullu onnitteluita :) Lämmittää sydäntä <3 KIITOS, KIITOS, KIITOS RAKKAAT!!! :)

    VastaaPoista
  23. VOI APUA, ONNEKSI OLKOON KOVASTI!!! :) <3<3<3 Ihanaa!!! :)

    VastaaPoista
  24. Voii ihanaa,onnea :) Oon niin onnellinen sun puolesta! <3

    VastaaPoista
  25. kaikkee ihanaa sinne, nyt on myötätuulen aika!!:) mitäs nla:s sanottiin?

    VastaaPoista
  26. ooi, onnee<3 ! täälläkin ootellaan vauvaa saapuvaksi toukokuussa ;)

    VastaaPoista
  27. Oi onnekd olkoon oikein kovasti! <3

    VastaaPoista
  28. Oi ihanaa, onnea teille hirmusesti!!<3 hetkeen en oo päässyt lukemaan kuulumisia, kiva kun on taas tullut niin paljo luettavaa..:)

    VastaaPoista
  29. Ihana uutinen ja paljonpaljon onnea <3

    VastaaPoista
  30. Ihana uutinen! Sylintäydeltä onnea Heidi :)

    Elena

    VastaaPoista
  31. kahden viikon nettitauon jälkeen oli aivan mahtavaa päästä lukee tää uutinen!! <3 <3 onnea aivan hurjan paljon!!! <3 <3

    VastaaPoista
  32. ISO KIITOS TEILLE KAIKILLE <3 <3 On ihana huomata, kuinka iloisia ihmiset voi toisten puolesta olla :)

    VastaaPoista
  33. oiiiiiii eiii, apua äää!!! IHANAA <3 oikeesti, voi että!! menin ihan sanattomaks!! Pusuja, haleja ja kaikkea hyvää odotusajalle!!! <3 IHANAA IHANAA IHANAA ja vielä kerran IHANAA! awww, niin huippu uutinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihhiii, samanlaiset tunnelmat täälläkin :) Kiitos paljon <3

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)