maanantai 24. syyskuuta 2012

Talvivaatteiden metsästys alkaa!



Taas mä oon tilanteessa jossa tunnuin olevan vasta ihan vähän aikaa sitten: talvikenkien-ja takin etsiminen! Vähänkö vuosi on mennyt nopeesti, hui!
Mun mielestä se on vaikee tehtävä! Nytkin kun katseli eri sivuja niin hyi hitto miten rumia kenkiä sitä voikaan olla...Ja tuntuu, että takitkin on kaikki saman mallisia. No, pitkän uurastuksen jälkeen löysin kuitenkin jotain mitkä miellytti silmää :)

Wildflower: Owena

Ukala: Lily

Spirit: Kathleen saapas

Clay Shoes Boot

Mä tykkään noista Ugg-tyylisistä saappaista, vaikka mä aluksi inhosin niitä! :) Ne vaan on niin ihanan kevyet ja lämpimät jalassa. Looove!

Löysin muuten ihan huipun sivuston: Hoodboyz, kannattaa käydä tutustumas jos et oo aikasemmin jo käyny. Älyttömästi hyviä tariouksia :)

Sieltä löysin talvitakinkin, joka on pakko saada. Pitää laittaa linkki, kun en saa kopioitua niitä kuvia :( Mutta täältä näet sen! Yksinkertaisen hieno :) Oli siellä kyllä paljon muitakin hienoja takkeja. Monet sivut kahlasin läpi ja kyllä tuolla sivustolla oli parhaimmat mun makuun. Ja edullisiakin.

4 kommenttia:

  1. Kivoja kenkiä :) munki pitäs alkaa ettimään itelle talvivaatteita..

    VastaaPoista
  2. Noi ugg-tyyliset kengät on vaan niin <3 mut inhottavat kun kastuu heti jos on yhtään loskaa yms.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä ihan totta! Loskaiset talvet on muutenkin hanurista...sopivasti lunta ja vähän pakkasta, niin mä oon enemmän, kuin tyytyväinen :)

      Poista
  3. Äääh itekki joutuu kohta lähtee metsästää talvikenkiä ja takkia! Noi uggit ei iske muhun, haluisin jotkut pitkävartiset saappaat pienellä korolla :D Ja lämpimät!
    Talvitakiksi metsästän talvinahkatakkia jossa olis huppu :) Mut toikin takki on kyl hieno mikä tos linkissä oli!

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)