maanantai 10. syyskuuta 2012

PERRRKELE!

Mä saan hermoromahduksen kohta!! Mä oon lisännyt kaksi kirjoittajaa lisää blogille ja silti en saa lisättyä enää yhtään lukijaa. Sinne mahtui nyt 68...Mikä toi tollanen määrä on?! On se nyt perkeleen vaikeeta saada tämä salaiseksi. En mä halua karsia ihmisiä pois, vaan haluan, että kaikki jotka sähköpostiosoitteensa antoi pääsisi tätä myös lukemaan.
Miks vatus tossa ylipäätään pitää olla joku raja? Eikö sitä nyt itte saa päättää montako lukijaa blogiinsa haluaa. Oikeesti menee niin järki. Mä oon nyt tämän kanssa takunnut kaks tuntia! Ei oo mitään järkeä laittaa tätä salaiseksi tolla määrällä, mutta ei oo myöskään mitään järkeä jatkaa kirjoittelua julkisesti, koska en voi kirjoittaa mitä haluan. 
Eli jos tämän näkee nyt joku uusi, joka tietäisi näistä asetuksista enemmän ja onko keinoa saada enemmän lukijoita, niin PLIIIIIIISSS kerro mulle!!! Olisin enemmän, kuin kiitollinen :)

Tahtoo niin päästä jo kirjoittamaan tärkeistä asioista!

 

2 kommenttia:

  1. tää näyttää et sulla ois 105 lukijaa :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tässä on minkä kaikki näkee, mutta kun vaihtaa yksityiseksi, niin en saa lisättyä sinne kuin 68 lukijaa! Pyllystä :/

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)