keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Kyllä voi olla vaikeaa...

Mä lisäsin äsken kaikki halukkaat listalle ja uppistakeikkaa...Nyt lukijoita mahtuu vaan 56, kun viimeksi niitä mahtui 68. Onko tämä bloggeri pikkusen hanurista tai jotain? Ja kaikenlisäksi, mä en tiedä yhtään, että ketkä kaikki se "viskoo" listalta pois, se vaan valitsee ihan summissa sen 56 kpl sinne, ihan sama missä järjestyksessä ne laittaa.
 Eli mä en pysty oikeestaan päättämään ketä sinne otan :( Aika kurja juttu, ei voi muuta sanoa. Mutta pakko tämä on salaiseksi laittaa. Onpahan edes jotain luettavaa sillä pienellä joukolla, koska tällä suuremmalla joukolla jatkaminen ei olisi kuitenkaan mistään kotoisin, kun jatkuvasti joutuisin miettiä mitä kirjoitan...

13 kommenttia:

  1. Mulle oli tullu kutsu mut aina ku painan osote linkkiä niin tulee vaan että :

    Emme löytäneet pyytämääsi kutsua. Varmista, että kopioit juuri sen URL-osoitteen, jonka sait sähköpostissa.

    Jos ongelmat kutsuihin vastaamisessa jatkuvat, ota yhteyttä Blogger-tukeen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kun mä jouduin TAAS poistamaan kaikki, kun blogger päätti itse valita ketkä pääsivät lukemaan, koska luulin lukijoita mahtuvan enemmän. Nyt mä lisään vain 50 (haluan valita ne itse, eikä niin että blogger poimii 60:stä satunnaiset 50), jotka ovat perustelleet parhaiten, niin sitten pitäisi kaikkien kutsujen toimia, jotka sen saavat!
      Elikkä muillekin tiedoksi: NYT sähköpostiin tullut kutsu EI toimi! Puol ysiin mennessä oon saanut varmaan uuden listan tehtyä ja sitten pitäisi kaiken olla ok! :) Mulla on aivan tuskanhiki jo päällä tämän blogin kanssa :D

      Poista
    2. Nonniii nyt onnistu. :D Kiitos kutsusta, mukava et saa jatkaa hyvän ja mielenkiintosen blogin lukemista! :)

      Poista
  2. Minulla sama homma tuoon kutsun kanssa!

    VastaaPoista
  3. Mitä jos tekisit kokonaan uuden blogin? :) jos vaikka sujuisi paremmin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On vissiin vähän epätoivoista tää mun touhu? :D :D Mä nyt kokeilen vielä tän yhen kerran tolla 50, vaikka joutuu osan karsia pois. Jos ei onnistu, niin sitte teen kokonaan uuden! :)

      Poista
  4. Ääää innostun koko ajan et "jes,päääsin mukaan seuraamaan", kun oli tullu kutsu. Sit tuun tänne ja taas huomaan et ne kutsut on peruttu :( Nyt taas jännityksellä ootetaaa..

    VastaaPoista
  5. Mä hätäilin turhaan, pääsinhän mä tänne.. ;)

    VastaaPoista
  6. Nyt kutsu oli onnistunut! Kiitos<3 :)

    VastaaPoista
  7. Siis onko tää nyt piilotettu blogi vai eikö? Mä oon jo aiva sekasi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu mäkin tipuin kärryiltä!:D

      Poista
    2. Piilotettu blogi on, molemmat vaan on lisätty lukijoiksi :)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)