maanantai 17. syyskuuta 2012

Ihanaa ja voi huoh joitain ihmisiä.

Hepsuliheijjaa kaikille :)

Mä kovana tyttönä mietin eilen aamulla, että illalla kirjoitan vielä postauksen, mutta kröhöm. Sohva ja telkkari vei voiton, ei voinu mittään!
Mutta nyt oon tietokoneen äärellä taas reippaasti, koulupäivä ohi, ruoka tehty (en oo kyllä vielä syönyt sitä) ja nyt vaan jalat suoriksi sohvalle :) Monta kertaa on mielessään saanut olla kiitollinen, että on niin levee sohva, että molemmat mahtuu makoilemaan vallan mainiosti :)

Tilasin Avonilta muutaman jutun, jotka oli niiin lopussa, että melkein kerkes jo hätä iskeä!


Tai no, hajuvesi oli kyllä ylimääräinen ostos ;) Elikkä tuossa on siis myös ripsiväri ja eyeliner. Kaikkia testasin tänään ja tyytyväinen olin :) Eyeliner on pysynyt hyvin silmissä, eikä rajaukset ole haalistuneet, niinkuin jotkut tekee. On muuten todella raivostuttavaa!

Lapsipäivä oli eilen!!!! Ihanaa oli kuulkaa :)
Hauskat jutut niillä on kertakaikkiaan :D Ida sanoi tosi monta kertaa: "Äitillä on pieni pylly!" Kun mulla oli farkut jalassa, joissa se pylly nyt tietty aina korostuu :) JEE, eli siis saan vielä syödä huoletta :D Oon vähän jo oikeesti pelännyt, kun herkut on alkaneet maistua syömistauon jälkeen liikaakin. Puoli vuotta sitten paino oli 48kg ja nyt 57kg :) Että on sitä vähän syöty :D Mutta ei haittaa ollenkaan, näyttää terveemmältä. Oon kuitenkin 171 cm pitkä, että kyllä toi 48 kg oli mun kropalle liian vähän:)
Sitten Ida tuumasi, kun kulki mun perässä: "Äiti on kaunis." Voi mikä suloinen prinsessa se on <3 Itte on kaunis!

Mun oma pirpana :)
Mun oma höpöhöpönassu :)
 Tehtiin perinteeksi muodustunut ja ajan mittaan pidentynyt lenkki :) Eväänä oli mehua ja lakia ja jostain kumman syystä lepotaukoa odotettiin suurella innolla :D Aleksi ojensi mulle yhden rukiin oksan ja sanoi: "Nyt sä saat leivottua leipää!" Ja Artulle se keräsi yhden havunneulasen, että se saa sytytettyä valakian. Oikee pohojammaalaanen toi meidän Aleksi :D <3



Mä meinasin aluksi kirjottaa tähän loppuun myös parista ärsyttävästä asiasta, mutta en nyt viitti pilata fiilistäni mikä tuli eilistä muistellen ja lasten kuvia katsellessa <3 Miten suurta rakkautta ihminen voikaan tuntea?
Eli siirretään ärsyttävät asiat huomiseen ja ihan omaan postaukseen!

Nyt, mä yritän keskittyä koulutehtävään, ettei se nyt sitten jää taas viime tinkaan. Tosta raivostuttavasta tavasta yritän päästä eroon. Aiheuttaa vaan itselle aivan ylimääräistä stressiä...

Huomiseen :)

13 kommenttia:

  1. Tyttösi on kyllä todellakin kaunis, mutta sinun geenit!:) Eli olet sinäkin kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taitaa siinä vähän mun geenejä olla :) Ida on tosi paljon mun äitin näköinen ja on ainakin perinyt punertavan tukkansa häneltä! Mulla kun oli pienenä taas ihan vitivalkoinen pää:)

      Poista
  2. Ihana postaus! ♥ Ja niin sulosia nuo sun lapset :) Nää postaukset missä kerrot että oot ollut sun lasten kanssa, niin on kaikista ihanempia postauksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Joo nää on itellekkin ihan lempparipostauksia ehdottomasti, tulee aina niin hyvälle mielelle :)

      Poista
  3. Noi lasten kuvat on ihania! Ja noista sun ja lasten kuvista oikee välittyy tollanen ihana energia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, onpas kiva kuulla:) Kiitos! ♥

      Poista
  4. Näitä lapsipäiväpostauksia lukiessa tulee aina niin hyvälle tuulelle teidän puolesta!! Nuo lasten lausahdukset on kyllä aina nii huvittavia. Mun toisella siskolla on kohta kolme vuotias tytär ja mitä kaikkea sitä pienen ihmisen päässä liikkuukaan... :DD <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä muuta sano :D On ne lapset vaan uskomattoman nokkelia :)

      Poista
  5. Ihania kuvia ja ihania lapsia! :) Meillä Jadella on kanssa tapana tulla esimerkiksi aina kun vaihdan vaatteita, niin siihen viereen ja joka vaatekappaleen kohdalla sanoo et ihana :) "ihana paita, onpas ihanat housut" :D Voi sitä tunnetta<3 Se rakkaus omaa lasta kohtaan on kyllä jotain sellasta mitä ei pysty edes sanoilla selittämään<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana toista :D Eipä sitä rakkautta pysty sanoilla selittämään ei...Se on ihan ainutlaatuinen tunne ♥

      Poista
  6. Hah aika hyvin! Miksu on nimittäin usein sanonu miulle, että "äitillä on ISO pylly!" :DD

    Ihania kuvia taas. Etenki toi viimonen on hellyyttävä. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kyllä mä pikkusen ihmettelin Idan kommenttia! :D Artulle sanoin, et miten ihmeessä Ida voi sanoa tollasta, kun se on itte ihan mini, mun pyllynhän pitäis näyttää hervottoman suurelta :D Kai se vertaa sitten johonkin, en tiiä :)

      Poista
  7. Niin sulosia lapsia ja nää postaukset saa kyllä niin hyvän mielen!:) Tää mun 2v on ruvennu nyt tosi paljon puhumaan ja kyllä välillä miettii että mistä se noita sanojansa vetää..:)

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)