sunnuntai 9. syyskuuta 2012

EIIIKÄ!!!

Voi perseensuti...Kun laitan blogin yksityiseksi, niin sinne ei mahdu kaikki, jotka halusivat :( En tiennyt, että sinne noin vähän mahtuu! Onpa hanurista suoraan sanottuna! Mun on varmaan pakko valita tässä tilanteessa ne, jotka ovat kirjautuneet ja tuttavat, jotka haluavat blogia lukea.
Ai, että ottaa päähän.  
Kuinka monta sinne nyt sitten loppujen lopuksi mahtuu? En löydä mistään mitään tietoa. Ja näkevätkö nykyiset lukijat blogin vai AINOASTAAN ne kutsutut? Auttakaa blondia.

18 kommenttia:

  1. 100 on se raja tietääkseni että muut ei sitte niinko näe...luulisin :D

    tv. toinen blondi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mäkin oon luullu, mutta ei mulla ollut lähelläkään sataa vielä, kun jo väitti että liikaa lukijoita??!! :O

      Poista
    2. nojoo kieltämättä aika kummallista, kun oon yhessä toisessakin blogissa kutsuttu lukija, ja siellä on ties kuin monta lukijaa eikä ole kyllä mitään rajaa ilmeisesti ;o tosi harmi homma jos blogin lukeminen ei sitten jatkukkaan :(

      Poista
  2. Whaat, eikä?! No on kyllä aika tyhmää.. Luulis, että mahtus hyvin niitä lukijoita vaikka oiski salanen.. :S

    VastaaPoista
  3. Toisessa blogissa on nyt sama menossa niin hänellä mahtu 50.. :0 Voi ei :(

    VastaaPoista
  4. Äh, voi harmi! :/ Mutta toisaalta hyvä, että oot päättänyt yksityistää blogin. Ihan liikaa oot saanut kaikkea kurjaa kärsiä tän takia, vaikka ei ois mitään syytä. :) Teet miten parhaaksi näet ja toivottavasti saat homman toimimaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sinä ihana :) Toivottavasti SAAN tämän toimimaan tosiaan. Alkaa hermot mennä, kun lukijoita pitäisi saada muka 100, mutta mä en saa kuin 68...arghhh!

      Poista
  5. Harmi jos se on noin :( Mutta itse olen iloinen että kutsu tuli!!! :)

    VastaaPoista
  6. Eikäää :--( mä niin oisin halunnu!

    VastaaPoista
  7. Mitääh, onpas omituista ettei sinne muka mahdu niin paljon kun haluaa :O

    VastaaPoista
  8. Ansku (mami ja sen rinsessa) on kans laittamassa blogia salaiseksi, ja oli saanu vinkin, että kannattaa laittaa useampi kirjoittaja blogiin, eli lisätä itsensä useammalla nimellä, niin pystyy lisään myös enemmän lukijoita kun on useampi kirjoittaja.

    VastaaPoista
  9. Höh. Nyt tämän kyllä näkee kirjautumattakin. Itse olen iloinen, että sain kutsun! Mutta harmi ettei sitä voi kaikille halukkaille laittaa...:/

    VastaaPoista
  10. Blogi salaiseksi!
    Hohhoijakkaa, mikä homma tuossa salaiseksi laittamisessa! Mutta nyt kiitos vinkkaajan että kun lisää blogille toisen kirjoittajan niin saa lisää myös lukijoita kutsua ;) Joten nyt onnistuu!


    nanskujaiitu.blogspot.fi <- tuolla oli sama homma niin tuollein hän ainakin sai lisää lukijoita :)

    VastaaPoista
  11. Jos tekee blogille toisen kirjoittajan, saa lukijoitakin lisätä enemmän :)

    VastaaPoista
  12. Luin jostain toisesta blogista, että kun lisää blogille toisen kirjoittajan niin kutsuttuja lukijoita saa lisättyä enemmän :) en muista varmasti oliko se noin, mutta kokeile

    VastaaPoista
  13. Kiitos vinkeistä :) Mäpäs kokeilen heti, ku oon saanu kaffit keitettyä:)

    VastaaPoista
  14. Sain kutsun mut se linkki ei toiminut? :) haluatko vielä laittaa uuden? ;) kiitos ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä jouduin poistamaan kaikki ja valita 60 lukijaa perustelujen mukaan :/ Typerää, mutta haluan että sellaiset, jotka todella haluavat lukea mun elämästä pääsisivät mukaan:) Nyt vaan perustelemaan, hopihopi :D

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)