lauantai 15. syyskuuta 2012

Buzzador kampanja: Air Wick-tuoksutikut

Tänään hain ensimmäisen pakettini Buzzadorilta. Paketista löytyi 12 pakettia Air wick-tuoksutikkuja, jeeee! Mun tehtävä on nyt siis "buzzata" näitä eteenpäin:) Itse saan pitää kaksi pakettia ja loput jaan ystävilleni, jotka sitten kertovat mielipiteensä tuotteesta ja mä puolestani välitän tiedon Buzzadorille. Simple!



Mikä siis on Buzzador?

Buzzadorina sinulla on mahdollisuus päästä kokeilemaan ja kertomaan, mitä pidät erilaisista tuotteista ja palveluista. Kun pääset kokeilemaan tuotteita ja palveluita sinun tarvitsee vain kertoa niistä ystävillesi, joko kasvotusten tai sosiaalisen median välityksellä sekä raportoida kokemuksesi tämän jälkeen meille. Buzzadorina toimiminen on sinulle ilmaista ja vie sinut ja ystäväsi moniin jännittäviin kohtaamisiin uusien tuotteiden ja palveluiden parissa.

Sähköpostiin tulee tiedot uusista kampanjoista ja saat itse päättää osallistutko siihen vai et. Elikkä tämä ei velvoita mihinkään:) 
Mä olin ihan täpinöissäni, kun sain tietää, että mut valittiin tähän Air Wick-kampanjaan, koska oon niin tuoksujen perään, kun ihminen vaan voi olla :D Tuolla ne tikut nyt kököttää hyllyn päällä ja levittää tuoreen pellavan ja syreenin tuoksua kotiin! Ja tuoksu kestää jopa neljä viikkoa:) Tuoksua voi säädellä oman maun mukaan. Mitä vähemmän tikkuja, sitä miedompi tuoksu.



Buzzadoriksi saa liittyä ihan kuka vaan. Ei tarvitse olla omaa blogia tms.

Jos Buzzador alkoi kiehtoa, niin pääset rekisteröitymään täällä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa :)