tiistai 11. syyskuuta 2012

Äkkiä niitä perusteluja :D

Hyvin on jo tullut lukijoilta perusteluja, miksi he haluaisivat jatkaa lukemista, mutta vielä mahtuu PAAALJON ihmisiä mukaan :)
Laittakaa äkkiä, nopeesti niitä, että mä pääsen kirjoittamaan, mulla on asiaa!!! :) Eikä sen perustelun tarvitse mikään erikoinen olla todellakaan! Kunhan nyt vaikka muutamalla sanalla kerrot itsestäs ja miksi haluat blogiani lukea:)
Mä en aio siis enää postata sen kummempaa näin julkisesti, vaan odotan, että saadaan halukkaat mukaan yksityiseen blogiin!

Eräs lukija kirjoitti hyvin, että ymmärtää miksi haluan perusteluja lukijoilta. Onhan se oikeesti tosi mukava, että samalla mä saan tietää teistä vähän jotain. Oman elämäni kun oon aika tarkasti täällä kertonut :D Ja varmasti opitaan tuntemaan vielä paremmin, kun ollaan pienemmällä porukalla :)

Ja mulle saa todellakin rohkeasti kommentoida. Yksi lukijoista kertoi, että ei ole oikein kehdannut jättää kommenttia, koska on niin paljon nuorempi. Voi rakas, kuule sillä iällä ei oo mitään merkitystä! Eikä millään muullakaan! Eli kommentteja kaikilta kehiin vaan ja tutustutaan paremmin :)


4 kommenttia:

  1. Tulikohan kommenttini edelliseen kirjoitukseesi?Kerroin siinä hiukan perusteluja miksi haluaisin jatkaa blogisi lukemista..Ja innolla odotan seuraavaa tekstiäsi! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, perille tuli :) En vaan viitti julkaista näitä kommentteja, koska kaikkien ei mun mielestä tarvii tietää toisten henk.koht. asioita:)

      Poista
  2. Käyppäs kurkkaamassa sitku kerkeet, pistin sulle sähköpostia (miisa.94@...) jälleen kerran, ku tää on vielä niin uutta mulle tää bloggerin käyttö siis tunnuksilla, enkä tiedä miten saan nimimerkkini näkyviin,mutta siis se on miisaejk :)

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)