perjantai 17. elokuuta 2012

Voi Veen mainokset!

Oonko mä ainut, jota ärsyttää LIIALLINEN mainostus blogissa??? Tästä saat sellaisen alennuksen, mene tänne sivulle, osta nyt, tällä koodilla alennusta. Sitten pikkuteinit ostelee vanhempien rahoilla kalliita vaatteita, kun sillä iiiikk superblogijulkkiksellakin on sellanen. Voi saatana! Ja kyse on nyt sellaisista, joilla niitä lukijoita on tuhansia.

Mäkin mainostan joskus, jos tulee vastaan joku mielenkiintoinen juttu. Pääasiassa mä laitan niitä sen takia, että välillä ei keksi muuta kirjoitettavaa. Mutta kun joillakin joka toinen postaus on tollasta helvetin piilomainontaa. Sitten elellään leveesti ja reissataan ulkomailla niillä rahoilla. 

Joku anonyymi tulee nyt sanomaan, että mä oon vaan kateellinen. Ei, en ole todellakaan. Kyllä mä ennemmin tienaan rahani vaikka sitten sisustussuunnittelijana, kuin houkuttelemalla teini-ikäisiä ostelemaan Guessin laukkuja.

6 kommenttia:

  1. olen kanssasi samaa mieltä että noi superfasahion blogit joilla on miljoona lukijaa niin rahastavat pentuja ja tievaatav blogillaan niin että kaikki on kallista ja prameaa... se on aika surullista että näin on.

    VastaaPoista
  2. Toden totta. Bloggaaminen voi kai olla jollekin työ siinä missä muukin, mutta outous piilee siinä, ettei ne pikkuiset (eivätkä usein varmasti vähän vanhemmatkaan) tajua, että noille huippubloggaajille maksetaan aika isot summat siitä hommasta, eikä niitä kannattaisi kaikkea lueskella ihan täysin kyseenalaistamatta. Mediakriittisyyttä ei olla ihan vielä osattu vielä soveltaa blogeihin asti.. :/

    Elena, http://myotajavastamaessa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Mulla tuli tää kiukku oikeastaan siitä, että lueskelin alaikäisen blogia, joka jakeli alennuskoodeja ja brassaili sillä, että koska näitä vaatteita on mennyt niin paljon, niin vielä on mahdollisuus kahdenkymmenen onnekkaan tilata kyseinen vaate kyseisellä alennuksella. Ärsyttää, koska kyseessä on alaikäiset ihmiset, jotka nyt varmaan suurin osa elelee vielä vanhempien varassa. Ja kun nää mainokset on sitten niin piilomainontaa, kun olla ja saattaa...rasittaa vaan, ei voi mitään.

    VastaaPoista
  4. Itseäkin ärsyttää liiallinen mainonta blogeissa. Jotkut on mennyt niin yli etteivät bloggaa juuri muusta kuin tarjouksista. Tai sitten listaavat "ihania" vaatteita/laukkuja/kenkiä, joita haluaisivat ostaa tietyistä nettikaupoista. Linkit on tietysti muistettu laittaa, että joku eksyy niitä ostamaankin. Argh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä! Kohtuus kaikessa. Toi sanonta sopii niin hyvin kaikkeen :)

      Poista
  5. Joo ja sit vedetään hirveet hernemaissipaprika pussit nenään jos joku sattuu sanoo ku ostat puolessa vuodessa kolme yli tonnin laukkua et "taas ostit laukun, mistä saat rahaa jne...." Se vaan ikävä kyllä pitää kestää et ihmiset on uteliaita tietää mistä on varaa ostella yli 1000e laukkuja, käydä 10 kertaa ulkomailla ja ostella muutenki kaikki niin kallitta. Ite oon ainaki tyytyväinen h&m vaatteisiin.. Ei mun tarvi leijua et hei mulla onki nii paljon rahaa et ostan 1000e laukkuja joita käytän kerran ja sit myyn ne blogissa... Oho tulipas saarnattua :)

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)