torstai 23. elokuuta 2012

Viimeiset kuvahaasteen kuvat


Kuva siitä mitä mieltä olen koulusta



Tykkään, tykkään, tykkään! Nyt on mukava, kun luokakavereihinkin on jo tutustunut paremmin :) On se vaan niin mahtava tutustua uusiin ihmisiin näin pitkän "erakkokauden" jälkeen. Mä ajattelin joku vuosi sitten, että ei kukaan vaan halua olla mun kaveri, oon tylsä ja en keksi puhuttavaa yms. Masennushan se sai ajattelemaan noin, enkä mä kyllä samalla lailla enää ajattele, kyllä mä oon suuni auki saanu koulussa :D
 
Kuva joka tuo muistoja mieleeni


Mä muistan tän hetken niin selvästi. Tässä on ihan järkky laatu, mun veli on ottanu tän kuvan mun vanhalla puhelimella. Meillä oli hauska hömppäilyhetki Idan kanssa <3 Tässä on meneillään myös aika, jolloin exä oli poissa kuvioista jonkin aikaa. Mun veli oli aina uskomattoman tärkeänä tukena silloin ja auttoi mua lasten kanssa tosi hyvin :)

Kuva siitä, miten vietän mieluiten perjantai-iltani


Syöden herkkuja ja katsoen hyviä leffoja

tai vaihtoehtoisesti

 
viettämällä hauskaa tyttöjeniltaa :D Tänä perjantaina valitsisin tämän jälkimmäisen vaihtoehdon! Kai sitä on ollu kotona vaan niin kauan, että alkaa taas huvittaa käydä ulkona :) Meitä pyydettin paikallisen huvipuiston päättäjäisiin, mutta rahatilanne Artun palkattoman kesäloman jälkeen on vielä niin epätasapainossa, että varmaan joudutaan jättää väliin :/ Siellä kun sitä rahaa todellakin uppoais! Mutta eipä mun maailmani siihen kaadu, tuleehan noita :)

2 kommenttia:

  1. Hyvä et paremmin menee!! :)
    Mulla on kummatkin vanhemmat alkoholisteja, ja on tullu kaikkia haukkumisia heidän suustaan ja saanut todistaa perheväkivaltaa ja sillä tavalla..
    Ja nyt mä epäilen että oisin masentunut, ku on surullinen suurimmaks osaks ajasta ja ei pysty tekemään asioita. Toivottomalta tuntuupi..
    Sulta saa hieman toivoa ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienointa mitä voi kuulla on, että tästä olis jollekin edes hitusen hyötyä ja kannustusta:) Ja hei, jos mäkin oon jo selättäny pahimman masennuksen, niin mikään ei oo toivotonta :D Nyt kipin kapin lääkäriin puhumaan oltilastas, pitkittämällä vaan pahenee.

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)