maanantai 6. elokuuta 2012

Ruiskurusketus.fi - Täydellisen kaunis rusketus


Ruiskurusketus Finland on ruiskurusketuslaitteita- ja aineita maahantuova sekä ruiskurusketuspalveluita tarjoava yritys. Asiakaskohteena ovat niin yritykset, kuin kuluttajatkin. Se on ensimmäinen Suomessa toimiva yritys, joka myy myös kotona käytettäviä ruiskurusketuslaitteita- ja aineita.

Ruiskurusketus on helppo ja turvallinen tapa pysyä ruskeana ympäri vuoden. Ruiskurusketus.fi:n tuotteet antavat ihollesi luonnollisen, tasaisen ja hehkuvan rusketuksen juuri silloin, kun sinä haluat. Tuotteet ovat laadukkaita, turvallisia ja helppoja käyttää.

Suuri kiitos yritykselle, joka siis antoi mulle testattavaksi L.A Tanningvaahtoa, sävynä Golden. Ja mä voin kertoa ihan aluksi lyhyesti ja ytimekkäästi: UPEA TUOTE, jota aion todellakin myös jatkossa käyttää!

LA Tanning - Golden
Levitin vaahdon sille tarkoitetulla hanskalla ja aine levittyi todella helposti. Vaahdossa on "ohjausväri", jonka avulla on helppo nähdä mihin ainetta on jo levittynyt. Itseruskettava ei tuoksunut oikeastaan miltään, mikä on suuri plussa! 
Kaikista ihaninta oli, että tämä kuivui todella nopeasti. Viiden minuutin päästä levityksestä sain jo pukea vaatteet päälle. Jess! Kaikista rasittavinta itseruskettavien käytössä on aina se odottelu, että se kuivuu. Ja vanhassa suosikissa, joka oli geelimäistä siinä meni ikuisuus. Ja koska mä oon malttamaton, niin usein sitä tuli laitettua liian aikaisin vaatteet päälle ja sitten kaikki rasva olikin niissä ja iho oli valkoinen. Eli tämä tuote on täydellinen samanlaisille hätähousuille, kuin mä:) Vaahtoa ei myöskään tarvitse kerralla laittaa paljon, joten tuote on riittoisaa.


Muihin itseruskettaviin verrattuna tällä vaahdolla saa myös paljon nopeammin värin iholle. Oikeastaan melkein saman tien, mutta parhaimman tuloksen näkee n. kolmen tunnin päästä. Sekin on niin mahtava juttu, koska joskus se väri nyt vaan yksinkertaisesti pitäisi saada heti, eikä vasta seuraavana päivänä!

Väri kuluu tasaisesti pois, eikä jää minkäänlaisia länttejä sinne sun tänne. Mikään itseruskettava ei ole näin tasaisesti lähtenytkään, ainakin kaulan alue on mulla ollut aina ongelmapaikka.

Mä oon oikeesti niin onnellinen tästä löydöstä, koska aloin olla tosi epätoivonen mun itseruskettavapakkoni kanssa. Mun ihoni tuli varmaan jo immuuniksi vanhalle suosikille :D, koska se ei enää meinannut tarttua ollenkaan, varsinkaan jalkoihin.


Eli, uusi suosikki löydetty TODELLAKIN! Tuskin sitä pystyy edes muita itseruskettavia käyttämäänkään, koska kyllä tässä huomaa, että kyseessä on sama aina, kuin mitä ruiskurusketuksissa käytetään. Lopputulos on luonnollisempi, ei siitä mihinkään pääse :) 

Käykäähän ihmeessä tutustumassa tuotteisiin ja yritykseen, suosittelen lämpimästi!

3 kommenttia:

  1. Paljon tollanen maksaa? :) Ite ostin Doven summer glov rasvan ja se ei tarttunu ollenkaa, tosin otin sen vaaleimman rasvan ja mä olisin niin toivonut kunnon rusketusta mutta ei....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 34,90e. Vaikka aluksi ite kauhistelin hintaa, huomasin että kyllä se hintansa väärti on. Enemmän mulla palaa rahaa turhiin itseruskettaviin, joista ei tuu iholle edes minkäänlaista väriä!

      Poista
  2. Moi Heltsu ja Heidi!

    Käykää katsomassa meidän uudistuneen verkkokaupan avajaistarjoukset!!

    http://www.suihkurusketus.fi/

    Terveisin,
    Ruiskurusketus Finlandin tiimi :)

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)