lauantai 25. elokuuta 2012

My dream wedding

Telkkarista tulee jos jonkinlaista hääohjelmaa ja niitä tulee aina katottua sillon tällöin. Tai no, ehkä pikkusen liikaakin, koska ne on tullut jo mun uniini :D Mä oon nähnyt kaks kertaa ihan viime aikoina unta omista häistäni...Ja ne on ollut kyllä kaukana unelmien juhlista. Huhhuh! 

Ekalla kerralla menin mun vanhan ala-asteen aikaisen tyttöpuolisen kaverin kanssa naimisiin. Siis mä en tiedä mitä hemmettiä mun alitajunnas liikkuu :D Siinä unes mä ajattelin koko ajan, että nyt mä en voi olla sitten Artun kanssa, koska oon naimisissa. Ja ne juhlat oli aivan perseestä: mä en löytänyt syötävää mistään, ei ollut mitään ohjelmaa ja suurin osa oli aivan tuntemattomia. Iskäkin sanoi mulle: Täähän on aivan , kuin olis rippileirillä, ei mitään tekemistä :D Sitten jossain vaiheessa keskelle salia kannettiin valtava vaatevuori ja kaikkien naisten piti valita sieltä itelleen juhlamekko. Noh, mulle jätettiin viimenen ja se oli aivan kauhee. Mä tinttailin koko ajan ja näytin myrtsiä naamaa, otti niin päähän, kun kaikki meni pieleen. Jossain vaiheessa ammuttiin raketteja ja niillä onnistuttiin puhkaisemaan pomppulinna :) Hehheh! Toi uni oli tosi pitkä ja siinä tapahtu paljon muutakin, mutta noi on jäänyt päällimmäiseksi mieleen.

Toisessa unessa menin jo jopa Artun kanssa naimisiin :) Mutta taas juhla oli kamala pettymys mulle. Tällä kertaa mä yritin etsiä epätoivosesti juotavaa sieltä (heräsin muuten ihan kauheeseen janoon, oltiin syöty pikkusen suolasta pizzaa :D) ja olin aivan hiilenä, kun ei mistään löytynyt mitään. Nyt juhlassa oli kuitenkin jopa ohjelmaa: Tuolileikki! :) Tää oli aika lyhyt uni ja loppujen lopuks se oli vaan juomisen ettimistä joka paikasta.

Noh, näiden ei-niin-ihanien hääunien jälkeen onkin hyvä miettiä omia unelmahäitään :) Onhan sitä ollut pienestä asti sellainen tietty haavekuva päässään: PRINSESSAJUHLAT! Loppujen lopuks mä haluan aika lailla ihan perinteiset häät, kirkko, ruoka, juoma, tanssi, ohjelmaa. Enkä mä odota mitään supermegajuhlia, joihin tuhlataan pieni omaisuus. Pääasia, että tunnelma on hyvä :) MUTTA leikitellään ajatuksella, että jos rahaa olisi liikaa, niin minkälaiset olisivat mun unelmieni häät:

VIHKIMINEN:


SORMUS:



HÄÄMEKKO:


KENGÄT :

Näillä ainakin jaksais kipitellä koko päivän:)


MEIKKI:



KAMPAUS:



KIMPPU:



AUTO:


KUVA:



JUHLASALI:


KAKKU:



HÄÄMATKA:



Lähteet: Google kuvahaku: wedding

7 kommenttia:

  1. Hei mäki voisin tehä tälläsen postauksen vaikka oonki jo naimisissa, mut voisin kertoa millaset häät OLISIN halunnu mikäli olis suuret juhlat ollu :) Tälläset on niin kivoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tee ihmeessä :) Kivojahan nämä on :)

      Poista
  2. Aivan ihania mekkoja ! :)
    Onneks oon lukiossa nii voin laittaa päälle jonkun ihanan prinsessamekon ens vuonna! hhih:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooo ihanaa :) Mun ei vissiin auta, ku odottaa vaan häitä ;)

      Poista
  3. parantaisit nyt herrajumala tätä ulkoasuus

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi hohhoijaa, on sulla murheet :) Ei oo pakko lukea, jos ei miellytä!

      Poista
  4. No kuvat olisin toki voinu pienentää ihan alunperinkin, koska liian suurina ovat niin epäselviä...Much better :)

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)