sunnuntai 12. elokuuta 2012

Kuvia elämään liittyen

Kuva jostain mieliruoastani


Itse tehty pizza, nam. Sitä parempaa ei ookkaan. Kinkkua, pepperonimakkaraa, tonnikalaa, aurajuustoa ja valkosipulia. Ou jee :)
 
Kuva ensimmäisestä harrastuksestani


Mulla ei varsinaista harrastusta oo ollut, mutta oon ihan pienestä asti tykännyt pelata jalkapalloa. Iskä rakensi meille kotia sellaselle isolle nurmikentälle maalin ja siellä on tullut potkittua muutamaan otteeseen palloa :)
 
Kuva bändistä jonka musiikkia kuuntelen nyt


Haloo Helsinki! on ihan loistava, tykkään kovasti :)
 
Kuva jostain, mitä odotan paljon


Ei varmaan tuu mitenkään kauheena yllätyksenä, että odotan sitä päivää, kun saan hakea lapset lopullisesti kotiin. Vitsi, että se tuntuu varmaan joltain unelta...Unelta, josta ei koskaan halua herätä!
 
Kuva lempihiustyylistäni


Ai ai ai...Miten tollaset "laineet" saa hiuksiin? Mä oon maailman surkein hiusten laittaja. Aina ne roikkuu samalla lailla suorana tai sitten ponnarilla. Booooriiiiing!

Kuva henkilöstä, jonka haluaisin tavata


Michael Jackson on kyllä kuollut. RIP. Mutta siinä olisi ollut ihminen, jonka olisin eniten halunnut tässä maailmassa nähdä!

4 kommenttia:

  1. Mulla ainakin tommoset laineet tulee,kun edellisenä päivänä raudalla kihartaa ja nukkuu yön yli :)) Myös jos kihartaa loivasti ja vielä harjaa tukan läpi/avaa kaikki kiharat. Sitten vaan hienojakosta lakkaa paljon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahaa, okei. Kiitti vinkistä :) Pitääpä kokeilla itekin!

      Poista
  2. Suoristusraudalla saa hienoimmat, youtube-ohjevideo:
    http://www.youtube.com/watch?v=D0SiSAEnlPk

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä oon nähnyt että sillä saa aivan mahtavat kiharat. Mä vaan en onnistu siinä, tai en uskalla kunnolla yrittää. Joskus kauan sitten clip-oneihin sitä, niin hiukset haisi palaneelta pesujen jälkeenkin :/ Oli siis entiset hiukset ne!

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)