tiistai 7. elokuuta 2012

Kuvakuvakuvahaaste

 Kuva jostain mitä haluaisit tehdä ennen kuolemaasi


Haluan olla morsian vielä ennen kuolemaani :) Ihana hääpuku, kaunis juhlasali, paljon vieraita, hyvää ruokaa ja juomaa...Ahh! Mä oon kattonu varmaan liikaa hääohjelmia :D Miks niitä muuten tuppaa joka kanavalta?!

Kuva siitä mitä harrastat


 Lukeminen on ihana ja rentouttava harrastus. Kun löytää oikein mielenkiintoisen kirjan, sitä ei meinaa millään malttaa laskea käsistään!

Kuva jostain mitä teet joka päivä


Vaikka mitä tapahtuisi ja vaikka olisi minkälainen päivä, niin ihan takuuvarmasti mä käyn joka ikinen päivä pissalla :D
 
Kuva joka kuvaa elämääsi


Niinpä...Sitä onnellista loppua odotellessa!

Kuva kielestä minkä aloitit viimeksi


En tiedä voiko Saksasta enää parempaa kuvaa löytää ;) Juu tosiaan, aloitin Saksan opiskelun 8:lla luokalla. Enkä kyllä muista siitä enää mitään muuta, kuin numerot ja ich bin, du bist, er/sie ist. :D
 
Kuva sinusta enemmän kuin 10 vuotta sitten


Veljen kanssa pussikaljottelemassa. Tästä kuvasta taitaapi olla 11 vuotta. Hyi. Oon joo vanha!

Mä alotin toteuttamaan yhtä kilpailuun tullutta postausehdotusta, katotaan kerkeenkö saada sen vielä tänään valmiiksi vai meneekö huomiselle :) 

7 kommenttia:

  1. Hei. Minulta on kaksospojat sijoituksen kautta huostaanotettu. vuoden ikäisinä. Pojat ovat nyt 3 vuotta ja käyvät säännöllisesti kotikäynneillä. Joka lapussa lukee, että huostaanotto on väliaikainen ja on puhuttu siitä että tulisivat kotiin kun käyn koulun loppuun eli valmistun siis vuoden päästä. Mitä luulet, olenko oikeutettu 6 kk koeajalle tuon vuoden päästä? Mikä on sinun tilanteesi nyt?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä luulisin jos kerran papereissa niin lukee. Taas vähän ihmetyttää kyllä lastensuojelun toiminta...Miks ihmeessä pitää odottaa siihen asti, että oot käynyt koulun loppuun? Onko kesken oleva opiskelu syy jatkaa huostaanottoa, huhhuh! Pitkitetään ja tehdään asiat hankalaksi, sitä mä en tajua. Mulle on sanottu myös, että tuossa perheessä missä lapset ovat nyt, he eivät voi olla kovin kauaa, mutta silti ei olla uuttakaan perhettä etsitty. Että kai siitä voisi edes vähän päätellä, että lapset palaisi kotiin joku kaunis päivä:)

      Poista
  2. Heippa! Tää ei nyt liity millään tapaa tähä postaukseen mutta mitä sä teet työkses ja ootko ihan pärjäillyt? :) itse oon pian muuttamas omaan kämppään ja jännittää iha hulluna miten mun käy. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Justiin tänään aloitin opiskelut :) Sillon, kun mä muutin omilleni, niin opiskelin silloinkin ja ihan hyvin sitä pärjäs, kun sai asumistukea yms. Hyvin sä pärjäät, älä murehdi <3 Yhden vinkin annan: Pidä luottotiedoista huolta! Ne on niin tärkeät tulevaisuudessa, kun tarvitsee vähän kalliimpia hankintoja :)

      Poista
  3. Löysin sun blogin eilen, ja lukaisin sen sitten kertaistumalta läpi :) Voi että kun oot kokenut kovia, mutta hienoa, että asiat on alkanut järjestymään ja oot saanut apua.

    Sä kirjotat niin hyvin, että mulla tuli heti mieleen, että sun pitäis kyllä kirjoittaa kirja sun tarinasta. Ja mä todellakin toivon, että tällä tarinalla on se Happy Ending!

    Paljon tsemppiä teidän perheelle, sä oot niin vahva nainen, että selviät kyllä. Mä jään seurailemaan teidän tarinaa. Kiitos ihanasta blogista.

    Terhi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana sinä :) Et tiedäkkään miten ihanalta tämä viesti tuntui lukea, kun sain niin inhottavan viestin joltain anonyymilta. Pitäis osata sivuuttaa vaan negatiiviset jutut, mutta mä en pysty :D Mulla menee aivan pasmat sekaisin. En mä vaan ymmärrä miks joidenkin pitää saada loukattua toista...Varsinkin näin vakavilla asioilla. Ei mun mielestä oo kenelläkään oikeutta tulla mua tuomitsemaan. En mäkään käy viisastelemassa muiden blogeissa, herranjestas!
      Mutta asiaan :D Olipas kiva kuulla, että mielestäsi kirjoitan hyvin, lämmittää mun pientä sydäntä tosi kovasti tollaiset kehut <3 Kiva, että jäät seuraamaan meidän elämää :) Ihanaa loppuviikkoa sulle <3

      Poista
  4. Ilman kirjoja tästä paskasta ei kyllä selviäisi :)

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)