tiistai 14. elokuuta 2012

Koulukuulumisia

Mä oon niin innoissani! Me rakennetaan koulussa sisätiloihin pieni asunto, johon tulee kaikki yleiset huoneet ja sitten ne sisustetaan :) Tänään ja huomenna tehdään seiniä. On kuulkaa sitten mukavaa hommaa!
Oikeastaan tällä alalla on paljon enemmän rakentamista, kuin mitä luulin, mutta ei se haittaa ollenkaan. Siitä taidosta ei todellakaan voi olla muuta kuin hyötyä.
Tänään tilattiin lappuhaalarit ja kengät :) Haalarit saa kuulemma tuunata omanlaiseksi ;) Hahhaa, löytyisköhän mun haalareista kenties pinkkiä? :D

Mä en kerkee tän enempää kirjotella, mulla on kauheesti tehtävää vielä. Pitää laittaa sossuun kirje, työkkäriin kirje ja lähettää vihdoin ja viimein arvonnan voittajalla meikit :)

Hyvä mieli on. Mä oon nyt oikeella alalla!




8 kommenttia:

  1. Kuulostaapa kyllä iha mahtavalta koulun käynniltä! :D Kiva et pääsit opiskelemaan mieleistäs alaa! Varmasti hyvät fiiliksetki mennä joka päivä kouluun ku tietää et taas jotai jännää ja mielenkiintosta tiedossa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eikö kuulostakkin? :) Siistiä! Ja kaikenlisäks mun kaveri soittaa huomenna sinne, koska siellä olis vielä peruutuspaikkoja. Jos se pääsee sinne kans niin saan vielä matkakaverin ja molemmat säästää bensoissa :)

      Poista
  2. Mä katoin et toi otsikko on "koulukiusaamista" :D Aattelin jo et MITÄ :D Mutta hienoa kuulla kuinka ilosella tuulella olet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sehän tästä vielä olis puuttunutkin :D

      Poista
  3. Heii, upea juttu! Kuulostaa toden totta ihanalta :) Olen hirmu iloinen puolestasi!

    Elena, http://myotajavastamaessa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Onnea sinulle! :) Sulla on tosi ihana blogi, vaikutat niin mukavalta ja aidolta ihmiseltä, ja voisin ihan siitä hyvästä lähettää sulle ison virtuaalihalin! :) Tätä on niin mahtava lukea! Toivottavasti sulla menee kaikki oikein hyvin tulevaisuudessa! Toivon muutenkin sulle ja miehellesi, ja tietenkin pikkuisillesi kaikkea hyvää (toivottavasti saat lapset pian kotiin minne ne kuuluukin)! =) Voi että, tää blogi on vaan niin sulonen ja aito, että väkisinkin sydän sulaa!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että vie, kun oot ihana! Tää oli taas sellanen kommentti mikä piti oikein Artulle näyttää:) Kiitos, kiitos! Tälläiset kommentit antaa kyllä niin paljon motivaatiota kirjoittaa tätä blogia ja tottakai se on ihana kuulla, kun joku sanoo susta jotain kivaa. Viisi vuotta kuitenkin kuullut vaan pääasiassa haukkuja ja syytöksiä. Turhistakin asioista. Oot todella suloinen <3

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)