torstai 9. elokuuta 2012

Koulu

Hemmetti vieköön! Täällä mä taistelen anonyymejä vastaan, enkä oo kertonut koulusta mitään, vaikka oon siellä ollut jo peräti kaksi päivää :)
Jess, ihan mahtava paikka. Jotenkin sinne on kotiutunut jo nyt. Ihanan rento meininki :) Se on suhtkoht pieni koulu kuitenkin, niin on paljon helpompi olla ja varmasti tulee tutustumaan moniin muihinkin ihmisiin, kuin vaan omiin luokkakavereihin.

Mulla on motivaatio aivan huipussaan! Odotan niin innolla, että päästäis jo kunnolla opiskelemaan. Nyt on ollut vaan sellasta tutustumista ja on kerrottu alasta jne. Tiistaina tulee kenkien esittelijä ja saadaan valita haalarit tai housut. Mä otan ehdottomasti haalarit :) Vähäkö mä näytän sitten ammattilaiselta :D Ja mä odotan, että pääsee uusilla kynillä kirjottamaan uuteen kansioon. Ahh, se vaan on mukavaa! Kyllä sitä aikuisena osaa arvostaa sitä opiskelua enemmän, kuin sillon peruskoulun jälkeen. Kyllä sillon kiinnosti pikkusen enemmän muut asiat ;)

 
Meillä on nyt ekassa jaksossa:

Toteuttamisen suunnittelu 2 ov
- Kuvallisen ilmaisun taidot 2 ov
kuvallisen ilmaisun yleiset perusteet, väri ja sommittelu

Palvelun toteuttaminen 8 ov
- Materiaalit ja rakenteet sisustuksessa 4 ov
- Tilojen esitystavat 3 ov
- Sisustusrakentamistyöt 2 ov

Aijajai, kuulostaa mielenkiintoselta :) Mä oon miettinyt kovasti ekaa työharjoittelua ja sitä mihin sitä oikeastaan voi mennä tällä alalla. Opettajalta sain sitten tänään idean: yksityiselle sisustussuunnittelijalle! Siinähän sitä varmasti oppii tärkeitä asioita :)  Mä tuun varmasti kertomaan koulusta ja sen sujumisesta aika paljon täällä blogissa, koska kyllä toi on mun elämässä tällä hetkellä todella tärkeä ja voimia antava asia!

 

3 kommenttia:

  1. Kuulostaa kyllä mielenkiintoselle! Ihanan pirteä olet, vaikka saat nuilta anoilta ikäviä kommentteja. :)
    Mun on pitänyt monesti jo kommentoida tänne blogiisi, mutta en oo koskaan saanut mitään järkevää kirjoitettua tähän lootaan, joten se on vähän jäänyt. :D

    VastaaPoista
  2. En mä ny pääsekään sua moikkailemaan, kun mulla alkaa maanantaina työharjoittelu eikä tarvinnut tällä viikolla käydä koululla ollenkaan! :D Marraskuussa sitten! :----D

    VastaaPoista
  3. Mäkin odotan innolla että pääsen kouluun! Sillon kolme vuotta sitten sen koulun pisti niin ranttaliksi kun olla ja voi, nyt on motivaatiota enempi ja ennen kaikkea se HALU oppia :) Ihanaa koulun alkua sinulle :)

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)