maanantai 6. elokuuta 2012

Kilpailun voittaja+kuulumiset!

Mä oon surkee bloggaaja, tiedetään! Oikeesti tähän taukoon on ollut syykin. Meidän perhettä on koetellut aika ikävä juttu, josta mä en ikävä kyllä voi sen enempää kertoa, koska se ei sinänsä ole mun asiani. En viitti sitten toisten henkilökohtaisia asioita ruveta täällä levittelemään. Mutta ei mitään niin vakavaa, etteikö siitä taas selvittäisi, että älkää turhia murehtiko :)
Mulla on ollut sitten aivan järkyttävä stressi, kun tietää, että pitäisi kirjottaa blogia ja lukijat hermostuu, kun mitään ei kuulu, mutta kun elämässä sattuu ja tapahtuu, niin aina vaan ei yksinkertasesti riitä voimat, aika tai halu siihen. Ja mä haluan kuitenkin, että tämä blogi on mulle positiivinen asia. Eli ei sais ottaa paineita, mutta tunnetustihan mä oon stressierkki :D
Nyt mä kuitenkin aion ottaa itteeni niskasta kiinni tämän suhteen ja postailla taas useemmin!

Mä oon laittanut lastensuojelulle n. kuukausi sitten kirjeen, jossa pyysin kaikkia asiakirjoja lapsia koskien. No, työntekijät lähtivät lomalle ja lupasivat hoitaa asian, kun palaavat töihin. Viimeinen päivä laput olisi pitänyt saada. Kas kummaa, ei niitä näy!!! Huomenna siis vihainen soitto sossuun ja ne paperit on tasan tarkkaan oltava mun kädessä saman päivän aikana. Sanoivat silloin, että niiden papereiden tulostamisessa menee varmaan pari tuntia. Noh, mitäs ovat jauhaneet niin paljon paskaa ja OMIA olettamuksiaan. On se saatana, kun ne mua moittii, jos jokin asia unohtuu ja sitten en suurinpiirtein välitä lapsistani. Mutta itse saavat unohtaa noin tärkeän asian. Fuck that! Tai sitten eivät kiusallaankaan niitä mulle lähetä, ennen kuin hätyytän, koska tietävät että ne menevät asianajajalle, joka laittaa rattaat pyörimään.


Ylihuomisesta lähtien oonkin joka arkipäivä lasten kanssa samalla paikkakunnalla: koulu alkaa! JESS! Oon ihan innoissani :) Sain vielä tänään tietää, että yksi tuttukin aloittaa samassa koulussa, eri linjalla kylläkin. Mutta se koulu on aika pieni kuitenkin, että kyllä siellä varmasti tulee törmättyä!

Sitten oli tosiaan se kilpailu. Kiitos osallistujille, annoitte tosi kivoja postausideoita ja ihan varmasti tuun toteuttamaan ne kaikki :) Voittaja oli oikeesti tosi vaikee valita, koska mun mielestä kaikki ideat oli niin hyviä. Mutta kun pakko kuitenkin on valita, niin meikit lähtee tällä kertaa INNE:lle! Paljon onnea, laitan sulle sähköpostia piakkoin :)
Mutta tosiaan ihan älyttömän hyviä ideoita annoitte mulle ja helpotitte mun elämää, kun joskus on niin vaikee keksiä aihetta. Tuntuu, että mun postaukset on aina NIIIIN samanlaisia, niin olis välillä mukava, kun olis kunnon aihe mistä kirjottaa. Ja nyt on, jabadabaduu! :)

Nyt lopettelen tältä erää, koska teen vielä postauksen siitä itseruskettavasta, jonka sain testattavaksi. Oon muuten ihan lovena :D Huomenna sitten toteutan jonkin kilpailussa esiin tulleen postaustoiveen!


HALEJA!!!

5 kommenttia:

  1. Voi miten mukavaa! oikeen tärisen täällä, koska en ole ikinä voittanut mitään. :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihhih :D No sitten voitto tuli ihan oikeaan osoitteeseen :)

      Poista
  2. Mä kävin jo yks päivä erikseen kattomassa, että onko mulla mennyt joku sun kirjoitus ohi tai ootko poistanu koko touhun, kun ei mitään kuulu. :D Kauhee stalkkeri.

    Mä en oo ihan niin innoissani huomisesta, ensinnäkään ei mitään tietoa millä mä meen huomenna Ilmajoelle. :D Tai mihin sinne. Noooo ei oo ittellä enää kuin puoli vuotta jäljellä reissaamista sjk-ilmajoki väliä! See ya!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D No mä jo ittekkin stressasin kauheesti, kun oli niin pitkä tauko! Ajattelin, että kohta kaikki lukijat kaikkoaa...En mäkään tiennyt, kun vasta tänään millä meen kouluun, kun mun oma auto on ilman moottoria pihassa!! Jep jep. Arttu mut joutuu viedä :D

      Poista
    2. Nice! :D Joo, bussi lähtee sjoelta 9.30, kuinka lupaavasti tämä alkaakaan...

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)