perjantai 17. elokuuta 2012

Haudihou!

Ahh, ihanaa! Viikonloppu tuntuu taas VIIKONLOPULTA, eikä vaan päiviltä muiden joukossa :) Olin kyllä niiiin poikki tänään! Heti kun pääsin kotiin painuin makkariin ottamaan pikku päikkärit. Onhan takana kuitenkin työntäyteinen viikko. Ei se rakentaminen ihan kevyttä hommaa ole ;) Hyvä, pääsee ehkä eroon kesän aikana kertyneestä pelastusrenkaasta. YÄK! Keskiviikkona saankin ostettua sen salikortin ja aloittaa kaverin kanssa kuntoilun :)

Torstaina oli tosi kiva päivä koulussa. Mukava, vähän vanhempi miesopettaja opetti meille sommittelua. Tosi mielenkiintosta puuhaa. Se ope sanoi yhdestä mun työstä, että se on oikein dramaattinen. Mä siihen sitten: Mä kuule oon niin dramaattinen ihminen, ettei ihmekkään :D

Mitäs muuta...Ööö, no mä esittelen teille mun kirpparilöydöt:

Maksoi hurjat 5 euroa! Himskatin hyvät jalassa :)
Tää oli vaan niin söpö. 1,50e.
 Arttu lähti tossa pari tuntia sitten kauppaan hakemaan makaronia. Olin tekemässä makaronilaatikkoa ja ensimmäisen kerran varmaan mun elämässä ei ollut makaronipussia kaapissa :O No, Arttu huikkas sitte mua pihalle kattomaan upeeta sateenkaarta. Ja upeehan se olikin:


Arttu on ollut iltavuorossa ja ollaan tällä viikolla nähty todella vähän. Mä oon ollu joko jo nukkumassa tai mennyt heti nukkumaan, kun se on tullut kotiin. Äsken se tossa murahteli, että pitääkö sitä nyt blogiin tänään kirjoittaa, kun vihdoin saadaan yhteistä aikaa. No pitää!! :) Nooo...se alko sit pelaamaan tietokoneella sotapeliänsä ja mä saan kirjottaa rauhas :)


 Kai mun on kuitenkin kaapattava toi ukko tuolta koneelta ja viettää sen kanssa laatuaikaa. Puhuttiin alustavasti, että mentäis mökille huomenna, katsotaan, katsotaan :) Pääsis kokeeilemaan uusia uikkareita. Kuvia siitä ei tule, nou hätä :D

Mutta viettäkäähän muruset oikein kiva viikonloppu! Mä yritän toteuttaa ennen maanantaina yhden postaustoiveen: "Unelmiesi sosiaalityöntekijä."

Heiiiiheiiii!! :)

2 kommenttia:

  1. ei sun tartte kyl laihduttaa. eihän sulla ole mistä laihduttaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuule, näkisit mun pallomahan :D Herkut on maistunu! Ei nyt sinänsä laihduttaa, mutta kiinteyttää ja toi pallo pitää saada pois mun mahasta! Mulla on sellaset geenit, että kaikki kertyy keskivartaloon...nice.

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)