tiistai 10. heinäkuuta 2012

My kids

Vihdoin ja viimein mä kerkeän ja saan aikaseksi tulla kirjottelemaan. On ollut nyt niin hurrrjan tapahtumarikkaat viime päivät, että ei oo oikein sopivaa rakoa tullut. Ja jotenkin kun tänne kirjottaa, niin haluaa sellasen oman rauhan sille :) 

Sunnuntaina tosiaan nähtiin taas lapsia <3 Ne oli molemmat kyllä mahdottoman hyvällä tuulella. Ida runoili koko ajan jotain ja keksi mulle jos jonkinmoisia lempinimiä. Kalsariäiti tais olla päivän hoetuin sana :D Ja kovin olivat suukottelu-ja halipäällä! Ida on sellanen, että se varmistelee paljon asioita. Esim. jos ollaan suunniteltu et mennään kauppaan, niin se kysyy monta kertaa, että mihin me mennään ja millä me mennään? Kai se saa siitä jonkinlaisen turvallisuuden tunteen. Nytkin se kysyi monta kertaa: "Ootko sä meidän äiti?" ei siihen tyyliin, että se miettisi, että olenko, vaan halusi vaan ehkä kuulla sen mun suusta.
Tottakai me oltiin sitten kävelyllä (onneksi ei kovin kaukana) kun alkoi sataa aivan kaatamalla. Kaikki pistettiin juoksuksi ja muksut nauroi, kun mä juoksin...Ei ollu vissiin kovin tuttu näky :D Siitähän tuli sitten oikein hitti, piti juosta koko ajan :)
Lasten kanssa on ihana olla kävelyllä, koska ne kävelee/ajaa pyörällä vierellä tosi nätisti. Ei tarvii jatkuvasti jännittää, että ne syöksyy tielle ja auton alle...Niin ku oon aikasemminkin sanonut, että ovat kyllä niin kilttejä ja hyväkäytöksisiä lapsia :) Tottakai normaalia kiukuttelua on, niin kuin kaikilla, mutta monesta asiasta olen kyllä ylpeä lapsistani! 



Tänään oli vapaa työharjottelusta ja mulla oli taas psykologi, jonka kanssa käytiin taas läpi yhtä sun toista...aika paljon tänään käsiteltiin lapsuutta ja lapsuudenkotia. On ne vaan mielenkiintosia keskusteluja, kun toinen saa ehkä ajattelemaan asiat toiselta kantilta yms.
Mutta nyt mä otan jättisuuren annoksen jäätelöä ja uppoudun uuden kirjan pariin.
Heipodei!

8 kommenttia:

  1. Voi että sulla on suloset lapset. :)

    VastaaPoista
  2. Oi että miten ihania kuvia! sulosia ovat pikkuset <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Hihii...äitin isoja vauvoja jo :)

      Poista
  3. Ihania muksuja.

    Masennus & psykologit = tuttua...

    http://rockteraptor.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon kiitoksia:) Mä käyn kurkkaamassa sun blogia! Ikävä, että joudut kärsiä samasta paskasta:(

      Poista
    2. Kyllä, ihania ovat minun lapsenlapsenlapseni Iida ja Aleksi. Ihana on Heidikin. Voimia sinulle vaan kovasti toivoopi mummu. Kyllä Taivaan Iskä sitä sinulle antaakin. On se huomattu jo. Moni muu olisi heittänyt hansakat naulaan jo aika päiviä sitten.

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)