keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

Tohelo-Heidi

ARGH! Nyt ketuttaa. Olin ottamassa kahvia ja nappasin vauhdilla kahvikuppini pöydältä, niin eiköhän se osunut mun lemppari Partylite somisteeseen :( Justiin otin sen kaapista ja suunnittelin miten sen tällä kertaa koristelisi. Se somiste on siis:

Kuva täältä
Arttu osti meille tänään "uuden" auton. Se on todellakin kaukana uudesta, mutta tosi siisti ulkoa ja sisältä. Se lähti töiden jälkeen sitä kaverinsa kanssa tarkistamaan, että siinä on kaikki ok. Ja mikä mahtavinta: NELIOVINEN AUTO! Nää on näitä elämän pieniä iloja. Mullahan on siis Fiat Bravo, joka tosiaan on kaksovinen ja voi hemmetti, että voi olla ahdas! Sinne pitää lapset laittaa turvaistuimiin mitä oudommissa asennoissa :D
Joku oli muuten ihana eilen (tai sitten se on tehny jotain pahaa):


Molemmilla oli eilen huono päivä ja tiuskittiin toisillemme ja saatiin aikaseksi pieni riidanpoikanen. No, Arttu sitten lähti skeittaamaan ja mä jäin kotiin murjottamaan. Sieltä se sitten tuli kukan kanssa kotiin :) Eipä sitä voinu sen jälkeen enää vihotella <3

Huomenna ja perjantaina onkin sitten taas työpäivät. Mun pitää ottaa kamera sinne joskus mukaan, että saan napattua teille kuvia mun  tekeleistäni.
  
Lopuksi vielä sisustushaastetta :) Vielä muutama kuva pitäis räpsästä ja sitten on haaste suoritettu!

SOHVA:



PÖYTÄ:

Mä vihaan tätä pöytää! Seuraava hankinta meillä on uus ruokapöytä!
Ihanaa, että tänne on tullut paljon uusia lukijoita. Kaikille oikein lämpimät tervetulotoivotukset :) Kolme vielä, niin laitetaan meikkiarvonta käyntiin. JEEEEE!!
  

11 kommenttia:

  1. Meillä on ollu kans toi pöytä! Ostettiin se kun muutettiin yhteen. Sen jälkeen se oli mun äitillä ja nyt se on mun mummalla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Me ostettiin toi Facebookin kirpparin kautta jollain 40 eurolla! Mua vaan ottaa päähän, kun se on niin hutera tai sellanen, en osaa selittää :D Ja tossa lasissa näkyy aivan kaikki!!

      Poista
    2. Ei sun tarvii osata selittää, mä tiedän tasan tarkkaan mistä sä puhut!! :D

      Poista
    3. Hahhhah :D Kokemuksen syvällä rintaäänellä :D

      Poista
  2. Meilläki oli tollanen pöytä. Hyi että mä kans vihasin tota pöytää enemmän ku mitään. Ja ei oo oikein maailman käytännöllisin 7kk vanhan pojan kanssa :) Ja ne penkit oli niin järkyttävät ja se pöytä... Onneks siitä pääsi nyt eroon! :D Saatiin fb:n kirpparilta 6hlö ruokailuryhmä vaihdettuna kaljalavaan! :) Ja nyt on onneks ihana pöytä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneks mulla on kohtalotovereita, etten ole tämän asian kanssa yksin :D Oho, teillähän oli hyvä vaihtokauppa :)

      Poista
  3. Me saatiin myös tollanen pöytä, kun muutettii ekaan omaan kämppää!:D Siinä näkyy kaikki paska ja jos rätillä pyyhkii nii siitäki jää jälki ja sitte ne penkit oli iha huteria ja hirveen ahdas se väli siinä kun istuu ..siis.. sillee tiiätkö:D Miksuki ku istu syöttötuolissa nii aina hakkas sitä pöytää lusikalla nii jäätävän kova pauke kuulu ja pelotti millon se pöytä halkee:D
    Onneks ei oo enää tuota!
    Mutta ihana tuo kynttilä systeemi!!!! Mistä noita saa?!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on joku kaikkien ensipöytä ja moneskohan kämppä mulla on jo menossa..tittidii :D Joo, toi rätillä pyyhkiminen..argh! Ja todellakin ahdas se pöydän ja tuolin väli!
      Noita kynttilöitä saa Partylitesta:)

      Poista
    2. Hmm okei, en oo kuullukkaan koskaan tollasta paikkaa :P

      Poista
    3. Etkö?! Se on vähän samalla meiningillä pyörivä, ku Tupperware, eli pidetään kutsuja ja siellä myydään näitä! Toimin itekkin hetken Partylite konsulttina joskus..

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)