sunnuntai 1. heinäkuuta 2012

Sisustushaaste jatkuuuu

YÖPÖYDÄT:

Mä oon ottanu näistä vaaleansini-valkoiset kankaat pois, kun ne oli jotenki...blaah! Nää on hommattu muistaakseni Citymarketista.

KEITTIÖTARVIKE:

Tehosekoitin. Kirpparilta 5 euroa :)

SOMISTEITA:

Jotain halppispulloja :) Ja kynttilän talia :D

TEKSTIILI:

Muistaakseni molemmat verhot on Hobby Hallista.

YLLÄTYKSELLINEN ASIA SISUSTUKSESSA:

Eipä tää ny kovin yllätyksellinen oo, mutta ei oo muutakaan :D

Mä oon nähny muuten aivan JÄRKYTTÄVIÄ painajaisia viime aikoina. Niitä ei pysty edes selittämään. Artulle yritin selittää, mutta ei niitä vaan pysty. Mä oon kahtena yönä ollu "samanlaisessa oudossa tilassa", että mä en tiedä nukunko mä vai oonko hereillä. Viime yönäkin huusin täysiä Arttua ja kiljuin, mutta mulla ei kuitenkaan lähtenyt ääntä ja sit mä kumminkin itekkin siinä mietin oonko mä hereillä vai nukunko mä? Ilmeisesti nukun ja näen unta, koska Arttu ei oo kiljumista kuullut. Mutta voin sanoa, että on aivan kauhee olo. Sitten herää välillä aivan likomärkänä kylmästä hiestä.
Mä uskon, et toi masennuslääkityksen nosto vaikuttaa jotenkin siihen, koska mulla on muutenkin ollut välillä tosi alakuloinen olo. Mä oon miettiny itsemurhaa ehkä eniten mitä koskaan. Vaikka nyt en sillä lailla tosissani, mutta kummasti se välillä puskee mieleen. Onneksi tietää, että se on ohimenevää ja kuuluu tohon lääkityksen alkuun.

Koin tänään muuten sairaalloisen kivun. Tulin takapihalta ja löin täysiä polveni oven suuhun. Ai samperi, että sattu. Pompin täällä yhdellä jalalla ja itkin ja nauroin yhtäaikaa, kuin sekopää :D Saas nähä millanen mustelma siinä on huomenna. Jos siihen nyt tuleekaan, kun suoraan luuhun se isku osu. Aijaiiii...
Äitilläkin alkoi kesäloma, voisin suostutella sitä lähtemään huomenna Seinäjoelle kirppiskierrokselle :) Ei mitään takaa-ajatuksia sen kesälomarahojen suhteen :D

UUUUH, so pretty ;D

HUOMIO! Sokoksen kauneuden verkkokaupassa saat -15 % alennuksen koodilla: SOKOSALE2012.
Voimassa: 31.7 asti 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa :)