lauantai 14. heinäkuuta 2012

Luotettava lainanantaja? :D


Sain oikein houkuttelevan tarjouksen sähköpostiin. Pitäisköhän ottaa yhteyttä Herra Browniin? :D 


Hei,
Olen yksityinen lainanantaja valmis lainaamaan lainan korko on 2% vuonna määrä $ 10.000 1.000.000 euroa, laina tarjous, annan lainoja kaikille, jotka tarvitsevat lainaa. Minä lainat halpoja ja kohtuuhintaisia. Olen sertifioitu ja lainanantajan tietueen. Sinun pitäisi minuun yhteyttä s-posti: barrybrowninvestment@live.com
Tämä tieto vaaditaan, jos olet kiinnostunut
Nimesi: Puhelinnumero: Maa | Osoite: Lainan määrä: Laina Kesto:
kiitos odotan kiireellisiä
Ystävällisin terveisin,
Mr. Barry Brown 

6 kommenttia:

  1. Hahahahaaa tuttua XDDD Pitäskö vaan vastaa että "Minä anta minun tilinumero ja tunnusluku sinulle niin voit varasta raha ja lähteä sinne missä pippuri ei kasva"

    Sairaan rasittavia tollaset huijarit, vie mummeleiden rahat :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Menkööt mun tilille, siellä ei paljon oo varastettavaa oo :D On kyllä naurettavia viestejä. Ja toi Suomen kieli on niin paskaa, ettei tohon voi kukaan mennä lankaan!

      Poista
  2. Pitäisköhän hakee vähä lainaa? ;)
    Mulla tuli viime syksynä useesti Nordean huijausviestejä, mulla ei edes oo Nordeaa pankkina niin vähä paha mennä päivittään mitään nettipankkitunniksia ;D Niissäki oli hyvä suomikieli!

    VastaaPoista
  3. Haha sähköpostiin tulee kyllä aina silloin tällöin vaikka ja mitä aarteita :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää oli eka kerta, ku mulle tulee tällänen :D Otti kyllä heti silmiin tämä sieltä roskapostien joukosta!

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)