torstai 26. heinäkuuta 2012

Kuva sinusta ja ystävistäsi ja kuva kännykästäsi

Voiko ihmisellä olla typerämpää virnettä? Voi yäk :D

 
Perusluuri maailman ihanimmalla taustakuvalla <3

Mä sain kunniatehtävän: mua pyydettiin tekemään kukka-asetelma Artun siskon ristiäisiin. Huh. Pikkusen otin kyllä paineita ja jännitti, mutta kyllä siitä ihan kiva tuli :) Mä otan huomenna kuvan siitä. Tänään jätin kameran kotiin ja harmittaa niin vietävästi. Kokeilin tehdä varmaan tokaa kertaa korkeamman kimpun ja tänään se lähti innostuneiden kehujen saattelemana uuteen kotiin :) Ähh, vitsi, mun on pakko lisätä siihen ristiäisasetelmaan vielä yks juttu. Loppusilaus! ;)

Anteeks, kun mä aina jankkaan tosta mun kukkakauppaharjoittelusta :D Se nyt vaan kuuluu tällä hetkellä suuresti mun elämään, niin ei siitä puhumisesta voi välttyä, jos haluaa elämästään kertoa :)

Lauantaina onkin ensimmäistä kertaa oikein kunnon työpäivä, eli siis palkallinen sellainen. En mä oo, kuin kolme tuntia tuuraamassa, mutta tienaan ihan hyvin siitä ajasta :) Lupasin viedä Artun syömään ravintolaan! Meillä on nyt oikeesti syytä juhlaan. Alkaa elämässä taas loksahdella palasia oikeille kohdilleen. Ja kun kaikki muu elämässä on reilassa, niin aina jää enemmän energiaa keskittyä taistelemaan lapset kotiin :)

Ens kuun alussa saan vihdoin kaikki paperit sossusta ja saan lähetettyä ne asianajajalle. Pikkusenko mä odotan, mitä sitten tapahtuu. Toivottavasti VIHDOINKIN tapahtuisi jotain hyvää. 

Kävin Tiimarissa shoppailemassa koulutarvikkeita. Olin ottamassa teille kuvaa siitä, mutta kas kummaa, kamerasta loppu nyt sitten akku ekaa kertaa. Jestas vieköön, että tos kestääkin akku kauan. Vanhas digikameras, sitä sai olla jatkuvasti lataamassa. 

Lähiaikoina olis sitten tulossa tosiaan se arvonta, kerron taas omia mielipiteitäni maailmasta ja sossusta ja tuotearvostelua. Sain testattavaksi La Tanning Golden- itseruskettavaa ja siitä tulossa oma postaus :)

Nyt mä meen ettimään ittelleni ristiäisiin päälle pantavaa. Ai,miten niin taas viime tingas? Noh, mä oikeestaan tiedän jo valmiiksi mitä laitan päälle, että ei tässä suurta hätää ole. Artullekin on vaatteet katottuna!

Palaillaan, hei heiii ihanat <3 





3 kommenttia:

  1. Mistä sait tuota itseruskettavaa testattavaksi?

    VastaaPoista
  2. Ei vitsit mikä kuva.... Tää oli kyllä kiva ilta :)

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)