sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

Kuva siitä, mitä teit tänään ja kuva siitä, mitä olet menettänyt


Tämä kertoo siis eilisestä. Kun päästiin kotiin, nii mä painuin suoraan nukkumaan, olin kyllä niin väsyksissä :) Makkaran grillausta huippu seurassa. Mut alotetaan ensin aamupäivästä. Iskä, äiti ja Teemu tulivat tosiaan kahville. Tarjosin ihan yksinkertaista: karjalanpiirakkaa munavoilla ja ananasrahkaa. Mä vedin sitä, ku hullu :D Voiko parempaa rahkaa olla? Vaikken mä muuten syö ananasta ollenkaan!
Oli tosi mukava kokoontuminen ja vierähtihän siinä melkein neljä tuntia rupatellessa. Arttu soitti kitaraa ja lauloi, halusi vähän näyttää taitojaan appivanhemmille ;)
Olihan meillä toki myös vieraita naapurista:


Aina kun meillä on takapihan ovi auki, niin meille ilmestyy kaks kissaa :) Ekoilla kerroilla ne tutki ja nuuski koko kämpän ja mä olin varma, et nyt on kaikki nurkat kuses. Mut ei. Nykyään ne vaan tulee makoilemaan tohon keittiön lattialle :) Suloisia vieraita!

Tosiaan, sitten kun porukat lähti, niin suunnattiin samantien Seinäjoelle kaveripariskunnan luokse. Heillä oli lapsi hetken aikaa mummolassa ja lähdettiin heidän kanssa grillaamaan sellaseen hienoon kotaan järven rannalle. Arvatkaa harmittiko, että se kamera ei oo koskaan sillon mukana, kun pitäis? Mä tapasin ekaa kertaa kunnolla tämän pariskunnan ja voi vitsi, että tultiin hyvin juttuun! Aivan ihania ovat. 
Tämä pariskunnan kauniimpi osapuoli ehdotti, että alkaisin käydä salilla sen kanssa ja mietittiin, että kuinka helppo mun on  koulun jälkeen salille jäädä, kun ajan jokatapauksessa siitä ohi :) Aivan mahtavaa! Vihdoin ja viimein toikin asia onnistuu. Tämä nainen käy itte neljä kertaa viikos. Siellä nyt siis on paljon muutakin, kuin vaan sitä saliharjoittelua. Saan ny nähä, jos sitä itte alottais vaikka käymällä kaks kertaa viikossa. 
Toisaalta sitä on nyt huomannut, että mitä enemmän sitä ihminen tekee, niin sitä enemmän se jaksaa ja sillä on energiaa. Näin se vaan menee :)

Onpas ihanaa, kun tuntuu, että elämä alkaa mennä mukavasti. Viihdyn tuolla töissä ja jopa odotan jo huomista työpäivää :) Koulu alkaa kohta, oon saanut uusia ystäviä ja sitten toi salijuttu. Jes! Lapset kotiin, niin sitten ei olis enää mitään hätää!!

Onko nää mun postaukset liian pitkiä? Jaksaako kukaan oikeesti lukea, kun mä selitän mitä mä oon päivän aikana tehnyt? :D

Tämän päivän aihe onkin sitten:

Kuva siitä, mitä olet menettänyt:


Niin. Yksi suurimmista menetyksistä mitä ihminen voi elämässään kokea.

3 kommenttia:

  1. Mä just ainaki tykkään et on pidempiä nää postaukset! Ku ärsyttää lukee joku kahden lauseen postaus :D Ihana kuulla et sulla alkaa elämä menee jo oikeeseen suuntaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. OOOO...Kiva kuulla, että joku jaksaa nää mun lätinäni lukea :D Välillä sitä vaan innostuu selittämään, eikä yhtään tuu ajatelleeks, että tää voi olla todella tylsää luettavaa :)

      Poista
  2. Minä just liityin lukijaksi, ja tykkään kyllä sun postaustyylistä! Ja mielenkiintosia juttuja bloggaat, lueskelen tässä vanhempiakin kirjoituksia.. :)

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)