perjantai 20. heinäkuuta 2012

Kuva siitä, mitä tarvitset joka päivä ja kuva siitä mitä söit lounaaksi


Okei, ehkä mä en tarvis oikeesti joka päivä tietokonetta, mutta mä haluan tarvita sitä joka päivä :D Paitsi jos lähtis johonkin lomareissulle, niin sitten sais tietokone nököttää mun puolesta ihan rauhassa, mutta näin kotioloissa sitä kummasti löytää ittensä usein läppärin edestä :D
Ja lounaalla söin rehellistä ruisleipää kera meetvurstin ja kurkun. Ja päälle kuppi kahvia...Ja ai niin, puolikas (huom! Puolikas! ) korvapuusti.

Mä haluan kiittää nyt kyllä aivan ihanaa bloggaria Elenaa, joka kirjoittaa siis blogia Myötä ja vastamäessä. Elena kirjoitti niin kauniisti musta ja mun blogista, että mun sydän suli :) Kiitos, kiitos, kiitos! <3 Sitä kautta tänne löyty heti monta uutta lukijaa ja haluan teidät toivottaa kanssa tervetulleeksi tämän blogin pariin! Kivaa, kivaa!


Niin kuin oon lupaillut, että kun  bloggerin kautta tulevien lukijoiden määrä yltää 50, niin järjestän meikkiarvonnan. Ja järjestänkin. Pitää vaan odottaa vielä ens viikkoon, että saan rahaa :D Ihanaa persaukisuutta havaittavissa!

Voi, kuulkaa kun mä oon nauttinu olla töissä tuolla kukkakaupassa. Ihan huippua! Se on niin mukavaa, kun on tekemistä, eikä koko ajan vaan vatvo omia asioita päässään. Ja tuolla ei voi tulla, kuin hyvälle tuulelle :) Ja hienoa tietää, että jatkossa löytyy ihan palkallisia työpäiviä tarvittaessa. Samperi! Oonhan mä sentään jossain hyvä! Itsetunto, kun murenee, niin sitä ajattelee, ettei osaa mitään. Mutta hitto vie, osaan minä! Näihin sanoihin on hyvä lopettaa :) Olisin voinu kirjottaa vielä pitemmänkin postauksen, mutta nyt on menoa, että gotta go!

Huomiseen! :)




1 kommentti:

  1. Ihanan pirteä postaus! Tulinpa hyvälle mielelle taas täällä lueskellessani juttujasi, hauskaa että me näemmä vuoron perään saadaan toiselle hymy huuleen :D

    Ihanaa lukea, että joku tykkää työstään! Sovit varmasti sinne kauniiden kukkasten joukkoon oikein loistavasti ;)

    Elena, http://myotajavastamaessa.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)