torstai 12. heinäkuuta 2012

Kuva siitä mitä nyt ajattelet


Jep! Mä ajattelen keittoa...Tein tässä makkarakeittoa, että molemmat sais ottaa huomenna sitä evääksi töihin. No, kun tuli maustamisen aika ja ajattelin laittaa hiukan paprikaa sekaan, niin hups. Eihän se ollutkaan paprikaa vaan chilipippuria. Ja mä aika reippaalla kädellä sitä laitoin. Okei, mun huulia kirvelee vieläkin ja kitalaki huutaa hoosiannaa, kun oon maistellut keittoa jatkuvasti. Yritin pelastaa sen muilla mausteilla. Jep. Suolaakin meni liikaa. Käytin mieleenpainuvinta vinkkiä koulusta: raaka peruna poistaa liian suolan. Ei muuten poista! Lisäsin vettä, ei auttanut. Okei, me syödään sitte tätä huomenna töissä huulet kipeinä :D No ehkä leipä ja maito pelastaa asian :) Perhana, ottaa päähän. Mun keitot on aina onnistunu ja mä oon jopa saanu Artun syömään kasviksia siinä ruuassa. Muuten se ei niitä suuhunsa pistä! Toissapäivänä mä tein muuten ihan oikeasti parasta makkarakastiketta (ja perunamuusia) mitä koskaan oon maistanu. Oma kehu haisee :D No nappasin reseptin netistä ja se löytyy täältä! Kokeilkaa ihmeessä tota reseptiä. On hyvää!

Räpsäsin pari kuvaa meidän takapihalta

Mä en oo hehkuttanut mun harjoittelupaikkaa vielä yhtään! Vitsi siellä on mukavaa :) Aika menee, kuin siivillä ja pomo on ihan huippu! Ja aivan uskomaton tunne, että kuinka paljon sitä saakaan energiaa töistä. Kotona kun vaan oli, niin hitto vieköön sitä laiskistu. Mutta tänäänkin olin töissä, tein kotona suursiivouksen, pesin ja viikkasin pyykkejä, kävin lenkillä, tein ruokaa, kastelin kukat yms. Mä oon nyt aika ylpee itestäni, vaikka toi muille saattaa olla ihan normi päivä, mutta mulla se ei oo ollu piiiitkään aikaan, ei sitä masentuneena jaksa.. Mutta nyt näyttää siltä, että se masennus sieltä alkaa kuulkaa parantua :) JEIJ! Tein muuten nyt kimpun myyntiinkin. Siitä on puoltoista vuotta, ku oon viimeks kimpun tehnyt, et vähän oli vielä hakusessa, mutta kelpasi se kuitenkin:)

Nyt kello on sen verran paljon, että mä loikkaan suihkuun ja sitten sänkyyn!
Hyvää yötä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa :)