maanantai 16. heinäkuuta 2012

Kuva jostain mihin olet riippuvainen


Aamu kuuluu aloittaa uutisten lukemisella netistä ja ISOLLA kahvikupilla <3 

Olipas jännät paikat tänään töissä, kun tämä mun pomoni joutu lähtemään asioille ja mä jäin yhden miehen kanssa sinne sitten. Loppuvaiheessa tuli mies, joka halusi viedä vaimolleen kukkakimpun. Sitten tämä mies jonka kanssa olin töissä tunki mun käsiini 4 kukkaa: " Sä varmaan osaat tehdä näistä kimpun! Jotain vihreää pyydettiin kanssa laittamaan!" Niin mä yritin muistella oikeaoppista kimpun kasaamista ja sainkin aika nätin tekeleen aikaan. Kysyin asiakkaalta, että kelpaako kimppu hänelle, niin oli oikein tyytyväinen :) Vähä kyllä meinas jänskättää :D

Meillä on ollu tänään sikailupäivä! Mä raahasin kaupasta vaikka mitä herkkuja. Kattokaa ny RÖH RÖH:


No joo, ei me nyt välttämättä ihan kaikkia tänään syödä ;)
Mä oon tänään miettinyt paljon hiuksiani ja huomista parturia. Okei, mä oon nyt päätynyt tällaiseen lopputulokseen:

VÄRI

TYYLI
Mitäs sanotte? Ja jos jollain on parempia ehdotuksia mun naamatauluun sopivaksi, niin niitä otetaan kyllä vastaan :)

2 kommenttia:

  1. Sä oot just kaunis tuollaisena kuin olet mun mielestä. :) hirmusti herkkuja mulla alko tehä juustonaksuja mieli :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) No eikö ookki? :D En tiedä miten mä noin innostuin, taisin olla liian nälkänen kauppareissulla ;) Noi JumboJuustot on MAAILMAN parhaita, namiiii!!

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)