torstai 5. heinäkuuta 2012

Kirppisvaatteita


Juurikasvua? Mulla vai? Ei kai nyt sentään! No, mä voin lohduttaa tämän jälkeen itseäni menemällä peilin eteen. Tää ei nimittäin livenä näytä yhtä pahalta :D Täytyy vielä hetken aikaa sinnitellä tämän maantienharmaan juuren kanssa, ei voi mitään!

Tänään kävin viemässä työharjoittelu-lappuset työkkäriin ja maanantaina oonkin sitten kello 9 siellä kukkakaupassa :) Viikonlopun aikana pitää korjata mun pinkkipyöräni kumi, (jonka mun veli onnistui puhkomaan) että pääsen sillä sitten kulkemaan. Oon siellä seuraavat kolme viikkoa. Maanantai, torstai ja perjantai ja kuusi tuntia päivässä.
Harjoittelu päättyy 3 päivä perjantaina ja ollaan nuorimman veljen kanssa suunniteltu pientä sukuloimisreissua Helsinkiin. Haluaisin sitä ressukkaa vähän piristää, koska sillä päättyi pitkä suhde justiin ja joutui vielä lähtemään viikoksi sydänsuruissa armeijaan :( Nyyh. Käy surku toista, kun tietää miten lujaa ne sydänsurut sattuu. Mutta nekin kuuluu elämään ja nuorena niistä tuntui selviävänkin nopeammin :)

Sitten ne mun kirppislöytöni muuten:

Onlyn syystakki 8 e.
Hupullinen neuletakki. Samanlainen myös ruskeana. 4 e/kpl. Nää oli jotain lastenkokoja, mutta sain ängettyä itteni silti niihin:D
Oranssit gerberat 1.20 e/kpl
 Sain kaverilta muuten aivan ihanat taulut, joihin oli itse kyllästynyt. Nyt saa meidän harmaa-valkoinen makkari vähän piristävää väriä seinille:


Mä oon siivonnut, pyykännyt, istuttanut kukkia hoitanut tarvitavat asiat, niin nyt voin hyvällä omalla tunnolla LÄSSÄHTÄÄ sohvalle ja laittaa Täydelliset naiset pyörimään :)

Hauskat illanjatkot!

8 kommenttia:

  1. Kaunis olet juurikasvusta huolimatta. :)

    VastaaPoista
  2. Vasta nyt huomasin kuinka kaunis nää oot! :) Tuo neuletakki on aivan superihana, sopii sulle tosi hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3 Mä rakastuin noihin neuletakkeihin kyllä kans:) Suuri plussa vielä, että niissä on huput!

      Poista
  3. Ihania kuvia, kovasti kaunis olet toden totta! :)

    Olen vilkuillut sivusilmällä blogiasi jo jonkun aikaa ja jäänyt vähän koukkuun. En ole vielä täysin kärryillä kaikista käsittelemistäsi asioista, mutta mielenkiintoiselta vaikuttaa elämäntilanteesi ja ihan hirvittävän rankkoja juttuja olet joutunut ja joudut käymään läpi :/ Suuri sylillinen voimahaleja sinne suuntaan!

    Liityinpä nyt vihdoin lukijaksesi! :)

    t. Elena, http://myotajavastamaessa.blogspot.fi/

    ps. Lapsesi ovat hirmuisen kauniita! Tulleet selvästi äitiinsä :)

    VastaaPoista
  4. Voi että vieköön miten ihana kommentti. Lämmitti sydäntä ja sai suuren hymyn aikaan. Kiitos kovasti <3 Ja tervetuloa lukijaksi, oot enemmän, kuin tervetullut :)

    VastaaPoista
  5. Hei kaimaseni! Huomasin sun blogin Cosmopolitan.fi nettisivuilta, ja ajattelin tulla sanomaan hei. :) Olet todella kaunis ja niin ovat lapsesi - oikeita päivänsäteitä!

    Iloista ja aurinkoista kesää! :)

    xx

    VastaaPoista
  6. Heiii! Mukava, että tulit moikkaamaan ja samalla piristämään mun aamuani :) Kiitos kaunis <3
    Oikein ihanaa kesän jatkoa myös sulle!:)

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)