sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

Auttakaa te nyt mua, kun toi yks ei osaa!

Mulla on tiistaina parturi. En ajatellut sen kummempaa tekeväni, kuin värjätä juurikasvun. Mutta sitten...Löysin Facebookin kirpparilta tälläset:


Mun oli aivan pakko nää ostaa, oli nimittäin niin halvat. Aluksi ajattelin, että hopeashampoota vaan kunnolla, niin kyllä ne siitä vaalenee siihen mennessä, kun pidennysten vaihto tulee ajankohtaseksi
Kuitenkin...Joku mua tossa värissä kiehtoo. Mitäpä jos värjään hiukseni näin:


Mutta tällä mallilla (ei otsatukkaa):


Tai ton värisenäkin. Ähh. Kunhan tässä mietiskelen. Saa ny nähdä miten mun käy :D
Ihan vaaleessa tukassa on vaan huonojakin puolia: juurikasvu näkyy heti ja ihon virheet mun mielestä korostuu...ja vanhentaa!

Kertokaa rakkaat mitä mä hiuksilleni teen?

11 kommenttia:

  1. Värjäää ihmeessä, vaihtelu virkistää välillä. :D Tuo ois vähän tommonen 'luonnollisempi' blondi. Ja jos alkaa kaduttaa niin ainahan ne hiukset saa takasi ihan vaaleeks. ;)

    Itekki oon suunnitellu et värjäisin nykysen pelkän mustan pois ja laittaisin jonku kivan tummanruskean sävyn vaaleilla raidoilla. Mulla on ollu mustat hiukset niin kauan ku muistan, välissä kyllä kokeillu jotain muutaki väriä, niin alkaa vähän kyllästyttää. Ja ku on oikeesti blondi niin voit vaan kuvitella mikä ihana juurikasvu sieltä paistaa sitten iha liian nopsaa. Ei vaan huvittas rueta kiduttaan hiuksia vaalentamisella mut eipäkai se auta jos jotain uutta haluaa näin tummaan päähän. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii-i...Kyllä tos joku kiehtoo ja täs jotenkin kaipais vaihtelua. Mä oon kyllästyny peilikuvaani :D
      Kääk, mä muistan ton vaiheen, kun ties, että nyt alkaa blondaus. Kyllä mä ajattelin, että toivotonta, mutta loppujen lopuks raidottamalla sen aika nopeesti sai vaaleeks :)

      Poista
  2. ääh...tuo nicole ritchien tukka on minun ikisuosikki! en kestä kun en saa sitä :) minun punertavaa tukkaa ei saa blondiksi muutakuin armottomalla tukanrääkkäyksellä. laita tuollanen? sulle sopis kun sulla on niin nätit kasvot? miten ois liukuvärjäys? vähän niinkuin whitney port:illa? ainaki tois eloa ja juurari eivaivais :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt sä tuotit mulle lisää mietittävää :D Nimittäin liukuvärjäys...Aikas hyvä idea kuules!:) Ja kyllä. Toi Nicole Ritchien tukka on U-P-E-A!

      Poista
  3. Mun mielestä toi toinen kuva (en nyt saanu päähän ton nimee) nii siinä on kivemman näköset noi hiukset. Siis ku ei oo ihan perus suorat ja tasaset et tois vähän eloo tuohon hiukseen :) Mut tää on vaan mun mielipide =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onko se Britney Spears? :D Mun mielestä siinä kuvas tosiaan on kans kivempi malli, mutta Nicolen tukassa taas ihana väri :)

      Poista
    2. Nii taitaaki olla! :D Hui miten huono muisti :D No otat siitä värin ja tosta mallin ;)

      Poista
  4. Värjää ihmees! Mulla oli kauan aikaa blondi tukka mut sit kyllästyin tuohon jatkuvaan tyven värjäämiseen ja laitoin sit parturis vähä tommosta vaaleenruskeempaa sävyä mukaan! ei oo muute enää toi tyvi sit nii haitannu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se helpottais kummasti :) Ja mä oon monta kertaa miettiny muutenkin tota vaaleenruskeeta väriä vaalein raidoin tms.

      Poista
  5. Värjää värjää! :) Vaihtelu virkistää ja ainahan ne saa värjättyä takasin vaaleeksi jos siltä tuntuu kun et kuitenkaan ole miksikään mustaksi värjäämässä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllä mä värjään :) Ja totta toi, et ne on helppo saada täysin vaaleeks, jos lopputulos ei miellytäkkään!

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)