perjantai 6. heinäkuuta 2012

Ärsyttävä nirsous!

Alotetaas nyt vaikka sisustushaasteella. Here we goooooo...

MATTO:

Olohuoneen matto. Ja ylläri ylläri, Hobby Hallista!

KAAPIN SISÄLTÖ:

   Sekakaappi..Sieltä löytyy lääkkeitä, vitamiineja, tuikkuja ja astioita :)


Huomasin uuden piirteen ittessäni tänään..Tai no oikeestaan eilen jo. Mua ärsyttää SUUNNATTOMASTI ruuan kanssa nirsoilu. En mäkään nyt todellakaan kaikkea suuhuni pistä, mutta siis ihan perusruuat yms. Ootteko kukaan kattonu sitä Syöpöt-sarjaa? Mulla menee aivan hermot sitä kattoessa. Yökkäilee mansikkaa syödessä. Jep! Okei, se voi olla joku trauma tai jotain, mut ärsyttää silti. Ja Arttu kuuluu tähän samaan sarjaan! Perkele, kun pitää olla niin nirso. Tänään tein uusia perunoita ja pihvejä ja sitte oli vielä tonnikalaa. No tonnikala maistu kissanruualta. Fuck it. Ei todellakaan maistunu! Vedessä olevat hiutaletonnikalat maistuu kissanruualta, olen kokenut ja tämä tonnikala ei todellakaan maistunut samalta. On vaan ennakkoluuloja aina, kun ostaa Lidlistä ruokaa (vaikka harvoin siellä tulee käytyä). Mitä se luulee? Että saksalaiset on jotenkin huonompia tekemään ruokaa vai? Ne varmaan räkii niihin ennen ku ne pakataan. Onhan tos kaupas aivan ihmeellisiäkin tuotteita, mitä en ostais, mutta kyllä sieltä nyt kuitenkin saa sitä ihan normaaliakin ruokaa. Eikö oo yhtään sen pahempaa, kuin muuallakaan.
Myönnetään, itelläkin on ollut kyseistä ketjua kohtaan aikanaan ennakkoluuloja, mut sitten kun äiti alkoi käydä siellä, niin huomasin, ettei siinä paikassa mitään vikaa ole :) 
Mikä ihmeen Lidlin puolustuspuhe tästä tuli?? :D Mutta kyllä se vaan hankaloittaa ruuan tekemistä, kun aina pitää miettiä mitä toinen ei syö. Hemmetti ne kasvikset naamariin ja sillä selvä! Mä oon sanonu sille, ettei se saa noin nirsoilla, että lapsia pitäs kyllä just opettaa syömään myös niitä terveellisiäkin juttuja.

Jippii, oon saanut kirpparille vietävät vaatteet järjestykseen ja tehnyt hintalaput niihin. Oikein kuulkaa hienot askartelin, että herättäis huomiota ;) Elokuulla mulla vasta on se pöytävaraus, mutta hyvähän ne on laittaa ajoissa. Mulla kun on tapana jättää kaikki aina viime tinkaan. Paska tapa, josta pitää päästä eroon! Arttuki heti: sehän on vasta elokuus! Ihmetteli sekin, kun oon niin ajois asialla :D Hyvä minä!

 

 Heipparallaa :)

6 kommenttia:

  1. Munki mielestä tonnikala maistuu kissan ruoalle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tonnikalahiutaleet vedessä on kissanruokaa :D

      Poista
  2. Muaki on alkanu ärsyttää nirsoilu vaikka itekki oon kyllä aika nirso kaikkea uutta ja outoa kokeilemaan. :D Mutta mun ukko kans nirsoilee, aina ku mietin että mitä ruokaa sitä laittas ja kysyn että tehtäskö sitä ja tätä nii koskaa ei mikään ois muka hyvää. :D Risotossa ei sais olla herneitä tai maissia, keitoissa ei sais olla edes porkkanaa jne. Yritäppä siinä sitte kohta alkaa tytölle opettaan että vois niitä kasviksiakin syödä, sehän kattoo sitten että ei isikään syö ni en syö minäkään. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No täällä kuule ihan sama meininki! Onneks mä oon sentään saanu sen syömään Aura-juustoa, muuten ois tullut lähtöpassit :D Mä sanoin Artulle, että Ida ja Aleksikin syö kiltisti kasviksensa ja aikuinen mies ei uskalla edes maistaa! Rajottaa niin hemmetisti ruokia mitä tehdä. Ja aina kaupassa saa miettiä, että tykkääköhän toinen nyt tästä vai ei...Huoh, miehet!

      Poista
  3. Siis mie vihan niiiiiiiin paljon myös nirsoilua! Arggh. En tajuu miten jotkut jaksaa aina ruuasta erotella vaikka kastikkeesta sipulit tai jotkut muut pois kun on niiiin hirmu pahaa ja maistuuki niin paljon siinä muutama hassu sipulin pala.
    Yks miun kaveri on kyllä pahimmasta päästä tän nirsoilun suhteen!! En tiiä toista samanlaista. Ei se tykkää mistään esim. jauheliha tai kana ruuista. Siis ei lihapullista tai mistään ihan perus ruuasta. Eikä riisistä,perunasta,PITSASTA, HAMPURILAISITA, KEBABISTA jne jne jne jne :DD
    Puurosta, ranskalaisista, joistakin hedelmistä, leivästä, sipsistä ja muusta semmosesta tykkää. Ärsyttää ihan ajatuskin tommosesta. Mie sanoinki sille, että minä opetan siut vielä kyllä syömää hyväneaika normaalia ruokaa, mutta aika turhaa varmaan edes yrittää, kun eiköhän tuota oo jo moni muuki koittanu!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maistuuhan se sipuli nyt siellä kuitenkin vaikka ne nyppiski sieltä pois :D Niin typerää...
      Toi sun kaveri...huh huh! Siis miten jaksaa jauhaa saman makusia ruokia päivästä toiseen? Miten ei voi tykätä muka mistään noista?! aivan super herkkuja :)

      Joillakin ihmisillä varmaan toi nirsoilu on oikeesti vaan tapa kerjätä huomiota.

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)